همه آنچه باید در مورد تعمیر کرکره برقی بدانید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
همه آنچه باید در مورد تعمیر کرکره برقی بدانید

تعمیر کرکره برقی کاری نسبتاً سخت و دشوار است و افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند، باید اقدام به تعمیر انواع کرکره برقی کنند.

ساختار کلی کرکره برقی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و در صورت خرابی آنها باید از افراد متخصص بهره بگیرید.

 

شاید تصور اغلب افراد این است که تعمیر کرکره برقی کاری آسان و بی دغدغه است و نیازی به هیچ‌گونه تخصص و مهارت در این زمینه نیست، اما در واقعیت رفع خرابی کرکره برقی سختی‌های مخصوص به خود را دارد و باید از یکسری فنون خاص استفاده کرد.

 

ممکن است با خرابی کرکره‌های برقی نیز روبرو شوید و به تعمیر این وسایل نیاز پیدا کنید که اکیداً به شما توصیه می‌کنیم برای رفع خرابی و تعمیر کرکره برقی از افراد متخصص و ماهر بهره ببرید و به هر فردی اعتماد نکنید.

 

از اجزای اصلی انواع کرکره‌های برقی می‌توان به موتور کرکره برقی، برد، شفت، رسیور و … اشاره کرد که دلیل عمده خرابی کرکره‌های برقی مربوط به موتور آنها است.

 

در صورت شناسایی تمام خرابی‌های کرکره برقی، تعمیر این وسایل به راحتی انجام می‌شود و در صورت عدم شناخت کافی در این زمینه، تعمیر انواع کرکره برقی با مشکل مواجه می‌شود.

 

برد کرکره برقی در باز و بسته شدن انواع درب کرکره برقی نقش اساسی دارد و در صورت خرابی این بخش استفاده از کرکره‌های برقی عملاً غیر ممکن است.

 

عناوینی که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهند شد، به شرح زیر است:

با انواع کرکره برقی بیشتر آشنا شوید

خرابی کرکره برقی + آشنایی با مشکلات کرکره برقی

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای

شما می توانید برای هماهنگی و ارائه خدمات و تعمیر انواع درب‌ های اتوماتیک و همچنین مشاوره تعمیرات درب اتوماتیک  اینجا    کلیک کنید.

 

با انواع کرکره برقی بیشتر آشنا شوید.

همه آنچه باید در مورد تعمیر کرکره برقی بدانید

در این بخش قصد داریم به معرفی انواع کرکره برقی بپردازیم تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا کند و با کرکره برقی بیشتر آشنا شوید.

 

با پیشرفت تکنولوژی کرکره‌های قدیمی جایگزین کرکره‌های برقی شدند که امروزه در بسیاری از اماکن مسکونی و تجاری از کرکره‌های برقی استفاده می‌شود.

 

کرکره برقی با نام کرکره اتوماتیک نیز شناخته می‌شود و همان‌طور که از اسم آنها پیدا است از طریق جریان برق باز و بسته می‌شوند.

کرکره‌های برقی بیشتر در مواردی مانند درب پارکینگ، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند که روزبه‌روز استفاده از این تکنولوژی در کشورمان در حال فراگیر شدن است.

 

یکی از پرکاربردترین انواع کرکره برقی می‌توان به کرکره‌های آلومینیومی اشاره کرد که در برابر رطوبت و ضربه مقاومت بالایی دارند و به همین منظور در اغلب اماکن مسکونی از این نوع کرکره برقی استفاده می‌شود.

 

تیغه آلومینیومی کرکره برقی بسیار مستحکم است و در مقابل نور آفتاب مقاومت خود را از دست نمی‌دهد. در واقع سطح کیفی بالای کرکره‌های آلومینیومی موجب شده است که مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان نیز باشند.

 

از انواع دیگر کرکره‌های برقی می‌توان به کرکره فولادی اشاره کرد که همانند کرکره آلومینیومی در برابر عوامل مختلف فیزیکی استحکام بالایی دارند.

کرکره فولادی بیشتر در اماکن تجاری مانند فروشگاه‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود و حتی از آنها می‌توان به عنوان کرکره پنجره نیز استفاده کرد.

 

کرکره‌های برقی گالوانیزه بر خلاف کرکره‌های فولادی و آلومینیومی مقاومت خوبی ندارند و در مدت زمان کوتاهی کارایی اصلی خود را از دست می‌دهند.

 

کرکره‌های برقی از جنس گالوانیزه به دلیل آنکه بدنه نازکی دارند، در صورت تماس با آب و رطوبت تغییر رنگ می‌دهند و به‌مرورزمان دچار فرسودگی نیز می‌شوند.

کرکره برقی از نوع سکشنال در بین مصرف کنندگان محبوبیت بالایی دارد و نسبت به سایر کرکره‌های برقی امکانات پیشرفته‌تری دارد.

 

کرکره‌های سکشنال در ساختمان‌هایی با مساحت و متراژ کم کارایی فراوانی دارند و امنیت بالا یکی از مشخصه بارز آنها است.

 

از آنجا که کرکره های اتوماتیک حفظ امنیت در هر ساختمان و یا فروشگاهی را دارد بهتر است برای تعمیر کرکره برقی از شرکت های معتبر که تکنسین های حرفه ای و مطمئن را دارند استفاده کنید. 

 

ما توانسته ایم همه مدل های موتور های کرکره اتوماتیک و تیغه های مختلف را تعمیر و خدمات دهیم و از نظر شما نگرانی جهت تامین قطعات و عدم تعمیر کرکره برقی خودتان نخواهید داشت.

 

خرابی کرکره برقی + آشنایی با مشکلات کرکره برقی

همه آنچه باید در مورد تعمیر کرکره برقی بدانید

خرابی کرکره برقی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد و در صورتی که از درب کرکره‌های برقی به درستی استفاده نکنید، قطعاً با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد.

 

از آنجایی که کرکره برقی ایمنی ساختمان را تامین می کند عملکرد آن اهمیت زیادی دارد. بنابراین بسیار مهم است که در صورت خرابی کرکره برقی نسبت به تعمیر به موقع آن اقدام کنید. خرابی این کرکره ها ممکن است از عوامل مختلفی نشات بگیرد . برای عیب یابی کرکره برقی لازم است دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

 

درب اتوماتیک به‌وسیله کنترل برقی یا ریموت باز و بسته می‌شود و در صورتی که کرکره برقی دچار مشکل و خرابی شده باشد، ابتدا باید ریموت آن را بررسی کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

 

اگر ریموت مشکلی نداشت، به احتمال فراوان خرابی از سوی موتور کرکره برقی است که باید در اسرع وقت تعمیر شود. همچنین در صورت سالم بودن ریموت و موتور کرکره برقی، به احتمال فراوان تیغه کرکره دچار مشکل شده است.

 

برای تعمیر اجزای مختلف کرکره برقی در ابتدا باید با مشکلات آنها آشنا شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن خرابی انواع کرکره‌های برقی را رفع کنید.

از جمله مهم‌ترین مشکلات کرکره‌های برقی می‌توان به مواردی مانند؛ بالا و پایین نرفتن کرکره‌های درب، خرابی موتور، خرابی برد و تیغه کرکره برقی، از کار افتادن چشمی کرکره برقی، از کار افتادن ریموت کرکره برقی، ایجاد سروصدای زیاد در هنگام باز و بسته شدن کرکره‌ها و … اشاره کرد.

 

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب ‌اتوماتیک مزایای متعددی دارند. از جمله این موارد می‌توان به زیبایی، ظاهر مدرن، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و … اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم کاربرد درب‌های اتوماتیک را بررسی کنیم.

درب اتوماتیک شیشه‌ای با توجه به امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد در بین مصرف کنندگان بسیار پرطرف‌دار است و در موارد مختلفی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

یکی از قابلیت‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای این است که به صورت خودکار باز و بسته می‌شود و علاوه بر این از طریق ریموت نیز می‌توان درب ورودی را به خوبی کنترل کرد.

 

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ ای روش‌های خاص خود را دارد و باید طبق اصول مشخصی نیز انجام شود.

در حال حاضر در مراکز مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، تفریحی و غیره از درب های اتوماتیک استفاده می شود.

درب های اتوماتیک به مانند هر وسیله الکتریکی دیگری دارای یک عمر مفید هستند و پس از آن به مرور زمان اشکالاتی در آنها پدیدار شده و نیاز به تعمیر پیدا می کنند، و به همین دلیل و برای پشتیبانی از این درب ها ما در مجموعه تخصصی آتی در کار تعمیر درب اتوماتیک را انجام می دهیم.

 

تعمیر درب شیشه‌ای اتوماتیک اصولاً هزینه بالایی دارد ولی هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد، چرا که مجموعه “آتی در” با کمترین هزینه اقدام به تعمیر انواع درب اتوماتیک می‌کند.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  آتی در ، https://www.atidoor.com  و یا با آدرس ایمیل info@atidoor.com مکاتبه نموده و یا با شماره تماس 02188808111  در ارتباط  باشید.

جدیدترین مطالب سایت