پیام های پنهان چیست ؟ (تعریف پیام های پنهان از نظر علمی)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
پیام های پنهان چیست ؟ (تعریف پیام های پنهان از نظر علمی)

پیام های پنهان چیست ؟

تعریفی کوتاه از پیام های پنهان یا همان سابلیمینال:

پیام های پنهان عموما فایل های صوتی  هستند که از ترکیب علم  آهنگسازی و روانشناسی تخصصی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه تولید می شوند.

 

این فایل ها دارای پیام های پنهان در قالب نت های موسیقی هستند که ضمیر خودآگاه شما قادر به درک مفهوم این پیام ها نمی باشد. بنابراین فایل های صوتی (یا تصویری یا مرکب) با دورزدن ضمیرخودآگاه مستقیما به ضمیر ناخودآگاه دسترسی پیدا کرده و مجددا ضمیر ناخودآگاه را برنامه ریزی می کنند.

 

ضمیر ناخودآگاه ما کنترل 90% از کنش ها و واکنشهای بدن ما چه از لحاظ جسمی و روانی را دارد و در واقع مدیریت جسم و روان انسان به دست این ضمیر سپرده شده.

 

تمامی تغییرات در حالت هوشیاری کامل و حتی به راحتی در خلال فعالیت روزانه قابل انجام است اما در حالت آرامش پیام ها بهتر انتقال داده می شوند و سرعت تغییرات بیشتر می شود.

پیام های پنهان چیست ؟ (تعریف پیام های پنهان از نظر علمی)

کاربرد های پیام های پنهان

سابلیمینال از طریق نفوذ و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه فعالیت می کنند. در واقع پیام های پنهان تلقیناتی هستند که مراتب از تلقیناتی که خودمان به خودمان می کنیم و یا دیگران به ما می کنند قوی تر هستند و به این ترتیب تغییرات در وجود ما بسیار عمیق تر و جدی تر خواهند بود.

 

سابقه استفاده از پیام های پنهان به جنگ جهانی باز می گردد.

 

پیام های پنهان می تواند کمک کند تا ابعاد زیادی از روان یا جسمتان را به شکل دلخواهتان درآورید. آنها می توانند در رسیدن به موی زیباتر،وزن دلخواه، پوستی شفاف و زیبا،موفقیت در کنکورها برای مثال سابلیمینال ثروت ایجاد باورهای ثروتمند کننده،ایجاد آرامش سالم و سریع بعد از تنش ها ، افزایش اعتماد به نفس،ایجاد احساس آرامش عالی و سالم، خوابی آرام تر و و بسیاری کاربردهای دیگر در زمینه هایی که تا قبل از آشنایی با این تکنولوژی سخت و بسیار هزینه بر بود  کمک زیادی کنند.

 

ساخت پیام های پنهان

سابلیمیران  به عنوان تنها مرجع معتبر و علمی در زمینه پیام های پنهان علاوه بر تولید محصولات فوق العاده در حوزه پیام های پنهان ذهنی و روانی ، زیبایی ، موفقیت تحصیلی ، درمانی و … به سابلیمینال چیست به صورت اختصاصی و دریافت سفارش سابلیمینال با محتوای دلخواه می پردازد.

 

رپورتاژ آگهی تالاب

جدیدترین مطالب سایت