آشنايي با تور كيش، تور مشهد، تور قشم و تور تايلند

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آشنايي با تور كيش، تور مشهد، تور قشم و تور تايلند

معرفی کوتاهی از جزیره کیش :

در حال حاضر جزیره کیش با جاذبه های گردشگری بی نظیر و خاص خود بیشتر از هر مکان دیگری در جنوب ایران پذیرای مسافران داخلی و خارجی است. طبق آخرین محاسبات سالانه در حدود یک میلیون گردشگر داخلی و خارجی از جزیره کیش بازدید می کنند.

 

باید توجه داشته که هم اکنون تور کیش رایج ترین‌ گزینه ممکن برای سفر به جزیره کیشاست و همه ساله گردشگران زیادی از این طریق از سراسر کشور به کیش سفر می­کنند. این جزیره دارای جاذبه های گردشگری متعدد و بی نظیری است که مطمعناٌ در سفر به کیش با تور کیش با آنها از نزدیک آشنا خواهید شد و لذت کافی را می برید.

 

پارک دلفین های کیش

مجتمع تفريحي و گردشگری پارك دلفين با مساحتي در حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده است. این مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جملهدلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و علاقه مندان به آنها مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. 

 

آشنايي با تور كيش، تور مشهد، تور قشم و تور تايلند

نگاهی گذرا به مشهد

مشهد یکی از کلان‌شهرهای ایران است که در شمال شرقی ایران واقع شده و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان و پادشاهی نادرشاه افشار، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۲۸ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعداز تهران است. این شهر یکی از دو شهر مذهبی و مقدس کشور است که همه ساله پذیرای میهمانان زیادی است. لذا تور مشهد نیز سعی بر این دارد تا با ارائه خدمات ویزه این امکان را برای سفری خوش و بی دغدغه برای مسافرین و گردشگران مشهد فراهم کند. جاذبه های پردشگری متعددی در مشهد وجود دارد که به یکی از مهم ترین های آنها اشاره می کنیم:

 

 

حرم امام رضا (ع)

حرم امام رضا (ع) که در محدوده ای به وسعت 70 هکتار ساخته شده و دارای رواق (بنای سرپوشیده) و ۹ صحن (فضای باز) و ۶ مدخل ورودی به نام بست است. حرم امام رضا (ع) سالانه مسافرین و زائرین زیادی را به سمت شمال شرق کشور می کشاند. به گونه ای که مشهد در ایام تعطیل سال یکی از پرترافیک ترین نقاط کشور می باشد.

.

 

گذری به جزیره قشم

قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس واقع در تنگه هرمز است. مساحت جزیره ۱۴۹۱ کیلومترمربع، حدود ۲/۵ برابر دومین جزیره بزرگ خلیج پارس یعنی بحرین است. طول جزیره از بندر قشم، تا بندر باسعیدو در انتهای جزیره را در منابع مختلف بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ کیلومتر تخمین زده‌اند و بیشتر روی طول ۱۱۵ و ۱۲۰ کیلومتر تکیه شده‌است. تور قشم یکی از رایج‌ترین گزینه‌های پیشروی مسافرین در سفرهای داخلی برای سفر به قشم است و با توجه به خدمات ویژه آن ازجمله:

 

چارتری بودن پروازها و گارانتی هتل‌ها و اخذ اقامت در انواع هتل‌ها با ضمانت کامل باعث شده تا سفر به قشم بسیار به صرفه شده و استقبال از تور قشم برای سفر به جزیره بکر و زیبای قشم افزایش یابد.

 

آشنايي با تور كيش، تور مشهد، تور قشم و تور تايلند

جزیره هنگام

جزیره هنگام یک جزیره دنج و با صفاست که در جنوب جزیره قشم واقع شده است. این جزیره یکی از جاذبه های گردشگری قشم می باشد که دارای مناظر طبیعی فوق العاده بوده که محبوب گردشگران می یاشد. از جمله جاذبه های خاص این جزیره می توان به دلفین های بازیگوش، لاک پشت های دریایی، پرندگان دریایی و ماهی خوار و البته کروکودیل های پرورشی اشاره کرد.

 

 

تایلند در یک نگاه

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. زبان رسمی کشور تایلندی، پایتخت و همچنین پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی است.این کشور دارای سواحل زیبایی است به طوریکه سواحل ان در جهان زبان زد عام و خاص می باشد.تور تایلند و تور پوکت آماده ارائه خدمات ویژه خود به شما برای سفری خوش به تایلند می باشند.

 

آشنايي با تور كيش، تور مشهد، تور قشم و تور تايلند

غار واکینگ کیو پوکت

غار واکینگ کیو در جزیره فی فی کوچک واقع شده و به مساحت ۲/۳ کیلومتر مربع می باشد که نام آن را از نقش های روی دیوار غار گرفته اند. هزاران پرنده در این غار زندگی می کنند که به نوعی منبع درآمدی برای اهالی بومی منطقه می باشند به گونه ای که مردم محلی تایلندی لانه های پرندگان که با بزاق دهان پرندگان ساخته شده در این غار جمع آوری می کنند که قیمت بالایی برای فروش دارد. در نزدیکی این غار قایق هایی وجود دارد تا گردشگران در تور تایلند بتوانند به راحتی از آن بازدید و نهایت لذت سفر خود را از این مکان هیجان انگیز ببرند.

 

جدیدترین مطالب سایت