یک آشپزخانه جزیره ای یا جزیره آشپزی برای آشپزخانه شما

مجموعه : رپورتاژ آگهی
یک آشپزخانه جزیره ای یا جزیره آشپزی برای آشپزخانه شما

آشپزخانه جزیره ای بسیار محبوب است و ظاهری مجلل به خانه شما می دهد. همچنین فضای کاری زیادی و گزینه های اضافی ارائه می دهد. به عنوان مثال، اگر اجاق گاز را در جزیره انتخاب کنید، می توانید در حین پخت و پز مراقب مهمانان خود باشید. مزیت دیگر این است که یک جزیره کارایی را در آشپزخانه افزایش می دهد زیرا همه چیز به راحتی چیده شده است.

موقعیت مرکزی جزیره در آشپزخانه فرصتی را برای تبدیل آن به یک منطقه نشیمن دنج ایجاد می کند. با چند صندلی بلند یا یک نوار یکپارچه، جزیره به سرعت به مکانی برای نشستن تبدیل می شود.

 

سبک آشپزخانه

جزیره مدرن آشپزخانه یک چشم نواز واقعی است و سبک کل را برجسته می کند. همچنین اتفاق می افتد که جزیره بین آشپزخانه و اتاق نشیمن به عنوان یک دیوار نیم قد ایستاده است. در این صورت، جزیره پخت و پز باید با هر دو منطقه مطابقت داشته باشد. جزیره را می توان در هر نوع آشپزخانه ای به شرط اینکه به اندازه کافی بزرگ باشد استفاده کرد. آشپزخانه جزیره ای در سبک های مختلف در فروشگاه اینترنتی ای ئی موجود است، از یک طراحی مرسوم، مد روز گرفته تا یک نوع کاربردی. همچنین جزایری با میز کار بلند یا کوتاه، سینک توکار یا اجاق گاز توکار وجود دارد. این جزیره با یک فضای نشیمن یا بار یکپارچه، نه تنها به عنوان مکانی برای پخت و پز عمل می کند، بلکه عملکرد اجتماعی نیز دارد.

 

کارایی

هر جزیره در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است. جزایر پخت و پز بدون استثنا فضای کار و ذخیره سازی زیادی را ارائه می دهند. همچنین امکان قرار دادن کشوها با حرکت نرم در اطراف وجود دارد تا بتوانید موارد بیشتری را ذخیره کنید.

 

مزایا و معایب جزیره آشپزخانه

بزرگترین مزیت جزیره آشپزخانه این است که فضای زیادی را به ارمغان می آورد. به لطف جزیره آشپزی، اغلب یک آشپزخانه اوپن ایجاد می شود. وقتی یکی در حال آشپزی است، دیگری برای یک گفتگوی خوب همراه می شود. با جزیره آشپزخانه اغلب دید کلی خوبی از اتاق نشیمن دارید، بنابراین می توانید مراقب کودکانی باشید که در حال بازی هستند یا با بازدیدکنندگان در اتاق نشیمن گفتگو کنید. با یک جزیره آشپزی، از گزینه های ذخیره سازی اضافی نیز لذت می برید. می توانید فضای زیر جزیره را با کابینت آشپزخانه پر کنید. در نتیجه، شما ناگهان دریاهایی از فضای ذخیره سازی دارید!

 

یکی از معایب جزیره آشپزخانه این است که برای هر خانه ای مناسب نیست. آشپزخانه با جزیره آشپزی فضای زیادی را اشغال می کند. همچنین باید لوله های به سمت جزیره را نیز در نظر بگیرید که برای هر خانه ای امکان پذیر نیست.

 

انواع مختلف جزایر آشپزخانه

جزیره آشپزخانه با اجاق گاز

یک جزیره آشپزخانه جدا از بقیه آشپزخانه است و اغلب مجهز به اجاق گاز است. در نتیجه، ظروف در جزیره آشپزخانه آماده می شوند. در برخی موارد جزیره آشپزخانه با اجاق گاز مجهز به سینک نیز می باشد. این بدان معنی است که شما همه چیز را بلافاصله در دست دارید.

 

جزیره با سینک ظرفشویی

با یک جزیره ای که به یک سینک مجهز شده است کار برای شستشو راحت تر خواهد بود. این گزینه همچنین اغلب دارای سطح کار کافی برای شستشو و برش مواد غذایی است.

 

جزیره با میز کار

جزیره کاری برای تهیه غذاهای شما در نظر گرفته شده است. جزیره فضای اضافی برای برش مواد و تهیه غذا فراهم می کند. این نوع جزیره اغلب به یک میز کار مجهز است. این بدان معنی است که این مدل می تواند به عنوان مکانی برای صرف صبحانه یا گفتگو با خانواده نیز باشد.

 

جزیره آشپزخانه با میز

آیا شما هم می خواهید از جزیره آشپزخانه برای غذا خوردن استفاده کنید؟ این هم یک احتمال است. به عنوان مثال، می توانید صندلی کانتر بلند را در پشت جزیره آشپزخانه قرار دهید. این به شما امکان می دهد در این جزیره آشپزی کنید و همچنین غذا بخورید.

 

آشپزخانه روستیک با جزیره پخت و پز

آیا سبک داخلی روستیک را دوست دارید؟ سپس یک آشپزخانه روستایی با جزیره آشپزی را انتخاب کنید. این جزیره اغلب با مواد و رنگ‌های طبیعی مانند روکش گرانیتی یا کامپوزیت و کابینت‌های چوبی مجهز است.

 

آشپزخانه های مدرن با جزیره آشپزی

آیا سبک مدرن برای شما مناسب است؟ سپس به سراغ کابینت های آشپزخانه براق و هایگلس و یک صفحه پیشخوان مدرن بروید. یک جزیره پخت و پز با استخراج یکپارچه نیز کاملاً با این سبک مطابقت دارد.

 

ابعاد جزیره در آشپزخانه

ابعاد جزیره آشپزخانه کاملاً به فضای موجود در خانه شما و چیدمان مورد نظر بستگی دارد. اگر می خواهید جزیره پخت و پز را به یک اجاق گاز و سینک مجهز کنید، البته باید بزرگتر از زمانی باشد که از آن فقط به عنوان میز کار اضافی استفاده کنید. یک جزیره کوچک آشپزخانه اغلب حدود 160 سانتی متر عرض و 90 سانتی متر عمق دارد. یک جزیره بزرگ پخت و پز پ 240 سانتی متر عرض و 90 سانتی متر عمق دارد.

 

هزینه جزیره آشپزخانه

قیمت متوسط ​​آشپزخانه با جزیره پخت و پز طبیعتاً به اندازه آشپزخانه و انتخاب تجهیزات بستگی دارد. هنگامی که یک جزیره پخت و پز به بقیه آشپزخانه متصل می شود، ارزان تر از یک جزیره پخت و پز جداگانه خواهد بود. با یک جزیره آشپزخانه مجزا، قیمت به سرعت به حداقل 8 میلیون تومان افزایش می یابد. با یک جزیره پخت و پز ثابت، قیمت ممکن است کمی پایین تر باشد.

آیا شما نیاز به یک محاسبه دقیق دارید؟

میتوانید همه روزه در ساعات اداری با بخش پشتیبانی دکوراسیون داخلی فروشگاه aekala در تماس باشید تا با مشاوره و طراحی رایگان، نسبت به سفارش کابینت جزیره خود اقدام نمایید. همچنین در بخش فروشگاه نیز تعدادی طرح جزیره با قابلیت انتخاب رنگ و سبک برای خرید و تحویل سریع موجود است.

جدیدترین مطالب سایت