معرفی رشته های آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی رشته های آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ

آرایشگری یکی از حرفه ها و شغل های پردرآمد است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. آرایش از دیرباز در میان مردم به شکل های گونان رواج داشته است. این هنر به زیباتر شدن و آراسته تر شدن افراد کمک می کند و عیوب چهره را اصلاح می کند.

 

این روزها حرفه آرایشگری بسیار پیشرفت کرده و به رشته ها و تخصص های متنوعی تقسیم شده است. این حرفه شامل رشته های مختلفی نظیر کوتاه کردن مو، رنگ مو، لیزر و اپیلاسیون موهای زائد، میکاپ و گریم، شینیون و براشینگ مو، خدمات ناخن، پارافین تراپی، پدیکور، پاکسازی پوست و… است. ما در ادامه به شرح چند  نمونه از دوره های پرطرفدار آرایشگری مانند آموزش اپیلاسیون، لیزر و …  که در رز سرخ، یکی از بهترین آموزشگاه آرایشگری تدریس می شوند، می پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

 

رشته های مهم و پرطرفداری که در آموزشگاه رز سرخ آموزش داده می شود

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از مطمئن ترین و به روزترین روش های دائمی رفع موهای زائد است و به دلیل مزایای بسیاری که دارد، بسیار محبوب و پرطرفدار است. اگر شما هم به این رشته علاقه دارید، می توانید با ثبت نام در دوره های آموزش لیزر موهای زائد، آموزش و یادگیری را شروع کنید. شما در این دوره با انواع پوست و مو، انواع دستگاه های لیزر از جمله دستگاه الکساندریت، دایود و …و نحوه کار با آن ها آشنا می شوید. در صورتی که بتوانید این رشته را به خوبی بیاموزید و مهارت کسب کنید، می توانید درآمد خوبی داشته باشید.

 

اپیلاسیون

آیا می دانید که اپیلاسیون یکی از رایج ترین روش های رفع موهای زائد است؟ این یک روش نیمه دائمی است که به طور کامل موهای زائد را از بین نمی برد اما به کمتر شدن و نازک تر شدن آن ها کمک می کند. خانم های بسیاری برای رفع موهای زائد خود این روش را انتخاب می کنند و ترجیح می دهند یک فرد متخصص در این زمینه این کار را برایشان انجام دهد. شما می توانید با ثبت نام در دوره های آموزشی اپیلاسیون، این روش را به صورت حرفه ای بیاموزید و مشغول به کار شوید. شما در دوره های آموزش اپیلاسیون با انواع موم، انواع روش ها و همچنین نحوه صحیح اپیلاسیون آشنا می شوید.

معرفی رشته های آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ

طراحی و کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از لاین های شلوغ و پولساز آرایشگری است. این رشته به سرعت در میان جوامع مختلف و به ویژه دختران جوان محبوب و به یکی از پردرآمدترین رشته های آرایشگری تبدیل شده است. شما با یاگیری حرفه ای این هنر جذاب و رنگارنگ می توانید به درآمد بالایی برسید. در دوره های آموزشی این رشته لمینت ناخن، کاشت ناخن، ژلیش، کاور، انواع طراحی و … را آموزش می بینید. برای حرفه ای شدن در این روش زیبایی باید مهات و صبر و حوصله به خرج دهید.

 

 پارافین تراپی

این روزها نام پارافین تراپی بسیار به گوش می رسد. این روش هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد. از مزایای درمانی پارافین تراپی  می توان به  تسکین دردهای عضلانی، دردهای مفاصل و دردهای دست و … اشاره کرد. این روش مزایای زیبایی هم دارد که شامل کمک به شادابی و لطافت پوست، درمان خشکی و …. است.  پارافین تراپی یک رشته جدید است که به راحتی جای خود را میان مردم باز کرده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای انجام و یادگیری این روش به چند ابزارمانند  پارافین،  دستگاه پارافین تراپی،  فرچه و … نیاز است. شما با ثبت نام در دوره آموزش پارافین تراپی، مراحل پارافین تراپی را با جزیئات و مرحله به مرحله اموزش می بینید.

 

رنگ مو

رنگ مو یکی از رشته های قدیمی و پر طرفدار آرایشگری است. هرچه جلوتر می رویم خواهان و طرفداران این رشته بیشتر می شوند. زیرا با گذشت زمان وپیشرفت ابزارها و محصولات زیبایی، تکنیک ها و رنگ های بی نظیر و زیباتری به دنیای مد و زیبایی معرفی می شوند. دردوره آموزشی رنگ مو، رنگ کردن مو با انواع تکنیک ها و ترفند های مخصوص آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش رنگ، مش، بالیاژ، آمبره، سامبره، هایلایت و .. است. رنگ کردن مو در ظاهر آسان به نظر می رسد اما انجام درست و اصولی این کار نیاز به افراد ماهر و حرفه ای دارد، زیرا اگر به دست افراد نا بلد سپرده شود ممکن است سلامت موی فرد به خطر بیفتد.

معرفی رشته های آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ

رز سرخ، انتخابی ایده آل برای آموزش رشته های آرایشگری

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز رسمی ازسوی سازمان فنی و حرفه‌ای و با استفاده از بروزترین سر فصل های آموزشی و با استفاده از ابزار کاملا مرغوب و جدید، به پرورش هنرجو می پردازد. شما  می توانید با اطمینان کامل و خاطری آسوده رز سرخ را برای یادگیری رشته آرایشگری مورد علاقه خود انتخاب نمایید. رشته هایی که در این مقاله نام برده شد، تنها بخشی از رشته هایی است که می توانید در رز سرخ آموزش ببینید. بسیاری از رشته ای پرطرفدار و مهم آرایشگری مانند اکستنشن مو و مژه، پاکسازی پوست، تاتو بدن، آرایش دائم صورت و … نیز با بهترین کیفیت در این آموزشگاه ارائه می شوند.

 

رز سرخ دارای ویژگی های منحصر به فرد فراوانی است که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

برگزاری دوره های آموزشی به صورت تئوری و عملی

آموزش به روزترین سرفصل های آموزشی که توسط سازمان فنی حرفه ای تعیین می شود

استفاده از ابزار با کیفیت و مرغوب که تاثیر بسزایی در آموزش هنرجویان دارد

ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای

همکاری با اساتید حرفه ای و باتجربه

پیشتیبانی بلند مدت حتی بعد از اتمام کلاس ها، برای مشاوره و رفع اشکال

برگزاری کلاس در تمام ایام هفته و به خصوص تعطیلات رسمی برای رفاه حال تمامی عزیزان

مناسب ترین قیمت نسبت به کیفیت ارئه شده

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت