آموزش اجاره ماینر و استخراج بیت کوین از طریق پلتفرم آی ماینر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آموزش اجاره ماینر و استخراج بیت کوین از طریق پلتفرم آی ماینر

آموزش اجاره ماینر و استخراج بیت کوین از طریق پلتفرم آی ماینر

اگر شماهم به دنبال راهی هستید که بدون دانش فنی و حتی بدون خرید ماینر بتوانید به استخراج بیت کوین بپردازید این مقاله را بخوانید.

 

در این مقاله آموزشی شما با آسان ترین روش کسب درآمد ارزی أشنا می شوید و میتوانید براحتی از استخراج بیت کوین یا bitcoin mining کسب درآمد کنید.

 

همانطور که میدانید وب سایت آی ماینر به عنوان پیشرفته ترین و معتبرترین سامانه آنلاین خرید و اجاره ماینر ، با دریافت مجوزهای لازم، فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرده است.

 

اجاره ماینر بهترین روش کسب در آمد از بیت کوین

بسیاری از افراد زمانی که با بیت کوین آشنا می‌شوند به مفهوم استخراج آن علاقه پیدا می‌کنند زیرا این بهترین روش کسب درآمد و خلق پول است.

 

اما با توجه به هزینه بسیار بالای دستگاه‌های ماینر و برق پرهزینه آن و همچنین دانش و اطلاعاتی که برای ماینینگ لازم است، اجاره ماینر از مزرعه های ماینینگ معتبر راهکار به صرفه تر و ساده تری است. کما اینکه برای بیت کوین ماینینگ بصورت حرفه ای به پیکربندی سخت‌افزار و فضای فیزیکی و نگهداری ماینرها نیاز است که هزینه بالایی دارد.

 

بنابراین امروز بهترین راهکار کسب در آمد از بیت کوین،  خرید و اجاره ماینر از پلتفرم های معتبر و بین المللی است.

 

فرآیند به دست آوردن بیت کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری، فرآیند پیچیده و دشواری است که توسط دستگاه هایی به نام ماینر انجام می‌گیرد.

 

بهترین پلتفرم خرید و اجاره ماینر کدام است؟

معتبر ترین و تنها برند بین المللی فعال در حوزه خرید و اجاره ماینر که به تازگی در ایران نیز به کاربران خدمات منحصر به فردی را ارائه میدهد پلتفرم iMiner است.

برند آی ماینر پس از کسب موفقیت در کشور های مختلف مانند ترکیه ، روسیه ، اوکراین و تایلند اکنون در ایران به  سرمایه گذاران و علاقه مندان به استخراج پول های دیجیتالی خدمات قابل توجهی را ارائه میدهد.

 

آموزش استفاده از سامانه آی ماینر

با آموزش ثبت نام و اجاره ماینر از وب سایت آی ماینر با ما همراه باشید. آی ماینر نخستین و معتبرترین سامانه خرید و اجاره ماینر است که به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت به استخراج بیت کوین و کسب درآمد دلاری بپردازید.

 

با استفاده از سرویس اجاره ماینر با حداقل سرمایه ممکن می توانید ماینر موردنظرتان را از یک روز الی یک سال اجاره کرده و سود حاصل از استخراج بیت کوین را برداشت نمایید.

 

جهت ثبت نام و شروع به کسب درآمد دلاری طبق این آموزش عمل کنید.

 

پس از ورود به وب سایت https://iminer.net/  مطابق با تصاویر به ترتیب مراحل را ادامه دهید:

آموزش اجاره ماینر و استخراج بیت کوین از طریق پلتفرم آی ماینر

ابتدا با استفاده از دکمه ثبت نام ، به خانواده آی ماینر بپیوندید. بدین منظور مطابق با تصویر فوق بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

در صفحه باز شده بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

نام و نام خانوادگی ، آدرس ایمیل و کلمه عبور مدنظر خودتان را وارد و بر روی ثبت نام کلیک کنید.

آموزش اجاره ماینر و استخراج بیت کوین از طریق پلتفرم آی ماینر

در پنل کابری از قسمت استخراج گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. سرویس های استخراج شامل اجاره ماینر از فارم ایران ، اجاره ماینر از فارم ترکیه و خرید ماینر می باشد. خرید ماینر ویژه حرفه ای هاست پس اگر تازه وارد هستید اجاره ماینر از فارم موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

لیست ماینرهای موجود برای شما نمایش داده خواهد شد. با ماقیسه هزینه ها و درآمد ها ، ماینر موردنظر خود را انتخاب کنید و بر روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک کنید.

آموزش اجاره ماینر و استخراج بیت کوین از طریق پلتفرم آی ماینر

تعداد روز موردنظر جهت اجاره و تعداد ماینر موردنظر را انتخاب کنید و بر روی دکمه خرید کلیک کنید.

 

فاکتور نهایی برای شما صادر خواهد شد. اگر از قبل در حساب کاربری خود موجودی دارید می توانید فاکتور را از طریق پرداخت با کیف پول واریز نمایید. در غیراینصورت از یکی از طریق های پرداخت ریالی با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و یا پرداخت با بیت کوین استفاده کنید.

 

پس از پرداخت فاکتور کار شما به اتمام رسیده است ! این به این معناست که ماینر شما بصورت خودکار به شبکه متصل شده و شروع به کسب درآمد خواهد کرد. ماینرهای شما در صفحه ماینرهای من لیست شده اند و درآمد لحظه ای ماینرها از همین صفحه قابل برداشت هست. شما در هر لحظه که بخواهید می توانید درآمد ماینرهای خود را به کیف پولتان منتقل کنید و با موجودی کیف پول می توانید ماینر و سرویس جدید سفارش دهید.

 

همچنین هر زمان که تمایل داشتید می توانید از بخش امور مالی درخواست برداشت پول خود را ثبت نمایید. به این صورت که موجودی حساب کاربری شما به والت بیت کوین درخواستی شما واریز خواهد شد.

 

چنانچه در هریک از مراحل فوق مشکل داشتید و یا نیاز به مشاوره رایگان داشتید ، کارشناسان این مجموعه بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به کاربران هستند.

از مشخصات درج شده در (صفحه تماس با ما) می توانید با کارشناسان آی ماینر در ارتباط باشید.

 

منبع : ویرلن

جدیدترین مطالب سایت