چطور با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل مهاجرت کنیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چطور با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل مهاجرت کنیم؟

برای مهاجرت به خارج از ایران روش های گوناگونی وجود دارد، مهاجرت از طریق دریافت مدرک فنی حرفه ای یکی از بهترین روش هایی است که از طریق آن می توانید به کشورهای دیگر مهاجرت کنید. مشاغل فنی در بیشتر کشورها بازار کار خوبی دارد و در حال حاضر بسیاری از کشورها با کمبود نیروی متخصص فنی روبه رو بوده و این موضوع باعث شده تا تقاضا برای جذب نیروی متخصص فنی در این کشورها افزایش پیدا کند.

 

تعمیرات موبایل از بهترین شغل های فنی است و در بیشتر کشورها بازار کار خوبی دارد . بنابراین با آموزش تعمیرات موبایل و دریافت مدرک فنی حرفه ای می توانید برای مهاجرت اقدام کرده و صاحب یک شغل پردرآمد در خارج از ایران شوید.

 

مهاجرت با مدرک فنی حرفه ای تعمیرات موبایل

مدرک فنی حرفه ای یکی از معتبرترین مدرک ها برای مهاجرت به خارج از ایران است. این مدرک قابل ترجمه بوده و در 186 کشور دارای اعتبار می باشد. برای دریافت این مدرک کافیست دوره آموزش تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه فنی حرفه ای مطمئن ثبت نام کنید و بعد از در آزمون های کتبی و عملی فنی حرفه ای ثبت نام کرده و نمره قبولی را اتخاذ نمایید.

 

بعد از دریافت مدرک، کافیست به کسب تجربه و سابقه کار در زمینه تعمیرات موبایل بپردازید. توصیه می کنیم یک مرکز مطمئن تعمیرات موبایل را انتخاب کرده و مدت زمانی را حتی با دریافت حقوق پایین مشغول فعالیت شوید.

 

در کنار این دو موضوع زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. در بیشتر کشور زبان یکی از مهم ترین شرایط برای مهاجرت است. بنابراین زبان خود را تقویت کرده و جداقل آیلتس 4 خود را بگیرید. حالا می توانید مدارک خود را برای کشور مورد نظر خود ارسال کنید.

 

بازار کار تعمیرات موبایل در خارج از ایران

موبایل از پرطرفدارترین و پرکاربردترین گجت های در سال های اخیر است. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی موبایل با این وسیله می توانید فعالیت های گوناگونی از برقراری تماس صوتی و تصویری تا تماشا فیلم، بازی، فیلمبرداری، انجام عملیات بانکی و غیره را انجام دهید.

 

کمپانی های تولید کننده موبایل، امروزه در هر ماه مدل های متفاوت با امکانات و قابلیت های جدیدی را به بازار ارائه می کنند. علاوه بر همه روزه برنامه های جدیدی وارد بازار می شود. این موضوع بازار کار تعمیرات موبایل را بسیار تخصصی کرده است و این یعنی در دنیای امروز تنها تعمیرکارانی که اطلاعات خود را در زمینه تعمیرات موبایل به روز می کنند و به صورت حرفه ای تعمیرات موبایل را آموزش دیده اند می توانند در این شغل به موفقیت دست پیدا کنند.

 

نتایج آمار و بررسی ها نشان می دهد که یک تعمیرکار موبایل در انگلیس می توانید به طور متوسط در هر سالی درآمدی برابر با 26000 دلار داشته باشد. یا در استرالیا یک تکنسین تعمیرات موبایل می تواند سالانه درآمدی برابر با 60000 دلار داشته باشد.

 

بنابراین هر چه برای آموزش تعمیرات موبایل هزینه کنید و برای یادگیری زبان و کسب تجربه و ساخت رزومه قوی هزینه کنید و زمان بگذارید، مطمئن باشید که بعد از مهاجرت در هر ماه می توانید چندین برابر این هزینه را کسب کنید.

 

آموزش تعمیرات موبایل با فنی برق

اگر به دنبال کسب درآمد بالا هستید و می خواهید به خارج از ایران مهاجرت کنید توصیه می کنیم برنامه ریزی کرده و در یک آموزشگاه معتبر تعمیرات موبایل، مهارت های این شغل را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

 

آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های موبایل در کشور است که به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای این دوره را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را آموزش داده و برای مهاجرت به خارج از ایران آماده می کند.

 

البته علاوه بر تعمیرات موبایل مشاغل فنی بسیار دیگری هستند که بازار کار و درآمد بسیار عالی دارند. در ادامه شما را با دو رشته دیگر فنی که از بازار کار و درآمد عالی در کشورهای دیگر برخوردار هستند آشنا می کنیم.

 

آموزش مکانیک خودرو

مکانیک خودرو یکی از رشته های فنی مرتبط با خودرو است که در تمام کشورها بازار کار عالی و همیشگی دارد. به طور مثال یک مکانیک خودرو در استرالیا به طور متوسط در هر سال درآمدی بین 70 تا 90 هزار دلار به دست می آورد.

 

تعداد خودروها امروزه روز به روز در حال افزایش است، با افزایش تعداد خودرو بدون شک نیاز به تعمیرکار خودرو نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین می توان بازار کار عالی و همیشگی را برای تعمیرکاران خودرو متصور شد.

 

چطور با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل مهاجرت کنیم؟

با توجه به بازار کار عالی مکانیک خودرو در دیگر کشورها، دوره آموزش مکانیک خودرو یکی از بهترین دوره های آموزشی است که از طریق آن می توانید خود را برای ورود به بازار کار این شغل عالی و درآمدزا آماده کنید.

در آموزشگاه فنی برق دوره آموزش مکانیک خودرو به صورت عملی و تخصصی برگزار شده و طی دوره می توانید صفر تا صد مکانیکی خودرو را به صورت عملی یاد بگیرید.

 

آموزش تعمیرات ایسیو

ایسیو یا همان کامپیوتر خودرو از مهم ترین قطعات در خودرو های امروزی است. این قطعات وظیفه مدیریت عملکرد سنسورها و قطعات گوناگون خودرو را داشته و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را در خودرو ایجاد می کند. اهمیت ایسیو در خودرو و تعمیر تخصصی آن شغل تعمیرکار ایسیو را به یک شغل پردرامد و پولساز در تمام کشورها تبدیل کرده است.

 

تعمیر ایسیو بسیار تخصصی بوده و نیاز به آموزش تعمیرات ایسیو به صورت تخصصی و حرفه ای دارد. دوره آموزش تعمیرات ecu آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین روش هایی است که از طریق آن می توانید صفر تا صد عیب یابی و تعمیر ایسیو را یاد بگیرید.

 

چطور با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل مهاجرت کنیم؟

این دوره در آموزشگاه فنی برق به صورت عملی و زیر نظر استاد حرفه ای ایسیو برگزار شده و نحوه تعمیر و عیب یابی انواع ایسیو را به شما آموزش می دهد.

 

این آموزشگاه علاوه بر دوره های آموزشی فوق، کلاس های متعدد دیگری را در زمینه برق و الکترونیک، خودرو، تعمیرات و تاسیسات، جوشکاری و غیره برگزار می کند. اگر از علاقه مندان به مشاغل فنی هستید یا می خواهید از طریق دریافت مدرک فنی حرفه ای به خارج از ایران مهاجرت کنید توصیه می کنیم به سایت فنی برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه کرده یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مطالب سایت