آموزش هایی که کسب و کارهای آنلاین به آن‌ها نیاز دارند

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آموزش هایی که کسب و کارهای آنلاین به آن‌ها نیاز دارند

حتماً آن مثل معروف را شنیده‌اید که می‌گویند اگر 6 ساعت زمان دارید که یک درخت را ببرید، 4 ساعت آن را به تیز کردن تبر اختصاص دهید. درباره آموزش نیز همین مثال برقرار است و با اختصاص زمان خود به یادگیری یک سرمایه گذاری عالی انجام داده‌اید.

 

در هر حوزه‌ای آن چیز که در نهایت تفاوت شما با سایرین را مشخص می‌کند، مهارت و تخصص است. دنیای کسب‌وکارهای آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیست، شما به عنوان مدیر ارشد یک کسب‌وکار اینترنتی باید با مفاهیم اصلی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی آشنا باشید. وبسایت‌های وب 24 ، سئو24 و همچنین سایت جت از جمله وبسایت های مرجع آموزش دیجیتال مارکتینگ و سئو هستند که رضا شیرازی مدیریت آن‌ها را به عهده دارد.

 

برخی از ارکان مهم آموزشی که شما باید آن‌ها را فرا بگیرید به شرح زیر است:

آموزش سئو و بهینه سازی سایت: به طور ساده شما باید مجموعه عواملی روی رتبه‌بندی وبسایت شما تاثیرگذار است را بشناسید و مجموعه اقداماتی که باعث می‌شود تا وبسایت شما ترافیک بیشتری دریافت کند را انجام دهید.

 

آموزش ایمیل مارکتینگ: یک روش بسیار کم هزینه و در اغلب موارد رایگان در بازاریابی استفاده از ایمیل مارکتینگ است. سرویس‌های مختلف ایرانی و خارجی ایمیل مارکتینگ وجود دارد که شما باید کار با آن‌ها و نکات کلیدی طراحی کمپین را در بستر ایمیل بیاموزید

 

آموزش گوگل ادوردز:

گوگل بستری را فراهم کرده است که شما در آن با صرف بودجه‌ای خاص شانس این را خواهید داشت که ترافیک بیشتری به وبسایت خود هدایت کنید. بهینه سازی مبلغ سرمایه‌گذاری و کلمات کلیدی بخشی از استراتژی‌های این حوزه است.

 

آموزش وبمستر تولز:

گوگل وبمتسر تولز یا همان گوگل سرچ کنسول داشبوردی است که گوگل به شما می‌دهد تا بهتر بتوانید وبسایت خود را مدیریت کرده و نواقص آن را پیدا کنید.

 

آموزش گوگل آنالیتیکس:

این سرویس رایگان نیز توسط گوگل ارائه می‌شود و اطلاعات مهمی درباره بازدید صفحات وب شما و عملکرد بازدیدکنندگان وبسایت شما ارائه می‌کند. تحلیل و گزارش‌گیری این اطلاعات برای رشد کسب‌وکار شما بسیار کلیدی و ضروری است. برخی از امکانات دیگر گوگل آنالیتیکس عبارتست از: تشخیص درصد کاربران جدید و قدیمی که دوباره به وبسایت شما سر زده‌اند، تشخیص پربازدیدترین و کم بازدیدترین صفحات شما، میانگین زمانی که کاربران در سایت شما سپری کرده‌اند، نرخ تبدیل، روش جذب بازدیدکنندگان و…

 

آموزش یک فرایند به اصطلاح یک شبه نیست، لازم است که شما به طور مستمر به یادگیری بپردازید و خود را به‌روز نگه دارید. در این مسیر وب24 را در کنار خود خواهید داشت که انواع مختلفی از آموزش‌های متنی، صوتی و ویدیویی را به شکل رایگان برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

 

اگر سوالی دارید یا به چالش‌هایی در سئو یا دیجیتال مارکتینگ برخوردید کافیست در اینستاگرام وب24 بپرسید تا رضا شیرازی از برترین متخصصین این حوزه پاسخ شما را کامل و مفصل در قالب یک ویدئو ارائه کند، اگر هم اهل پادکست هستید رادیو سئو سه شنبه‌ها را به هیچ وجه از دست ندهید و در نهایت اگر به شیوه سنتی و متنی بازدهی یادگیری شما بیشتر است این نوع محتوا هم به شکل بسیار غنی در وب24 و سئو24 یافت می‌شود.

 

افرادی که دغدغه آموزش را به شکل جدی‌تری دارند نیز علاوه‌بر موارد فوق می‌توانند سراغ سایت جت بروند تا به سرعت جت کسب‌وکار خود را رشد دهند! سایت جت مملو از کتاب‌ها، ویدئوهای تخصصی خارجی و خلاصه نکات آموزشی است که حتی فراتر از دنیای سئو آموزش‌هایی در حوزه برندینگ و رهبری تیم و… را نیز در خود دارد و از این نظر یک منبع بسیار خاص آموزشی است.

 

آموزش یک فرایند دو طرفه است از یک طرف تیم وب24 تلاش کرده است که غنی‌ترین محتوا را در اختیار شما قرار دهد و با ایجاد سئو تی‌وی به نوعی آموزش رایگان خود را پشتیبانی کند که این اقدام در ایران واقعاً کم نظیر بوده است.

 

از طرف دیگر این شما هستید که باید با تکیه بر پشتکار و تلاش خود همین الآن یادگیری را شروع کنید. ایمان داشته باشید که روزی شما نیز به جرگه سئوکاران حرفه‌ای خواهید پیوست و می‌توانید کسب‌وکار خود را توسعه دهید یا حتی در شرکت‌های مطرح مشغول به کار شوید، گواه این ادعا سئوکارانی هستند که هم‌اکنون در شرکت‌های معتبر مشغول به کار هستند و همچنان از وب24 یاد می‌گیرند و باعث دلگرمی ما هستند.

جدیدترین مطالب سایت