آیا تعرفه جدید گمرگ بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر میگذارد؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آیا تعرفه جدید گمرگ بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر میگذارد؟

کاغذ دیوارییک محصول لوکس ساختمانی است که در عصر حاضر با تنوع بسیار بالایی برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل عرضه می گردد. همین تنوع بی نظیر سبب می شود تا شما به راحتی بتوانید آنها را با هر نوع سلیقه ای و هر نوع سبکی استفاده نمایید. همین دلیل کاغذ دیواریها به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شود بنابراین میتوانید با هر نوع دکوراسیونی که دارید کاغذ دیواری مناسب خود را پیدا کنید . کاغذ دیواری های ساده به دلیل طرح و نقش مناسب به شدت مورد توجه قرار گرفته اند .

 

امروزه به دلیل تحریم هایی که برای کشورمان ایران به وجود آمده است باعث شده تا محصولات خارجی با قیمت بیشتری روانه بازار گردند . کاغذ دیواری هم بعد از مدت ها ثابت بودن قیمت، به یکی از همین اجناس تبدیل شد . امروز در این مقاله قرار است بر تاثیر تعرفه جدید گمرگ بر قیمت کاغذ دیواری صحبت کنیم.

 

کاغذ دیواری های وارداتی و تولید داخلی

کشورهای مختلفی از جمله ایتالیا، آلمان ، ترکیه و چین کشورهایی هستند که برترین و پیشرفته ترین صنایع مربوط به تولید دیوارپوش های ساختمانی را در اختیار دارند در این میان کشور ما کشوری در حال توسعه در این زمینه شناخته میشود به دلیل اینکه به تازگی توانسته زمینه تولید کاغذ دیواری های باکیفیت مطابق با استاندارد های جهانی را فراهم کند . کاغذ دیواری ها مانند انواع محصولات دیگر در کشور ما به دو صورت وارداتی و تولید داخل در کشور ما وجود دارد .

 

کاغذ دیواری خارجی یا وارداتی

عمده کاغذ دیواری‌های وارداتی به بازار ایران از کشورهایی مانند ترکیه و چین است. این کاغذ دیواری ها از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند و باید بودجه کافی و لازم را نیز برای خرید آنها در اختیار داشته باشید همچنین طرح‌های کاغذ دیواری وارداتی از تنوع بالایی برخوردار است .

اما  در شرایطی که به تازگی دستور افزایش نرخ گمرگ اعمالی بر انواع کاغذ دیواری ها داده شده باعث تمامی فروشندگان کاغذ دیواری افزایش قیمت چشم گیری بر هر رول کاغذ دیواری های خارجی اعمال کنند.

 

آیا تعرفه جدید گمرگ بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر میگذارد؟

انواع کاغذ دیواری خارجی

کاغذ دیواری وارداتی وینیل

کاغذ دیواری وارداتی پی وی سی

کاغذ دیواری وارداتی الیاف طبیعی

کاغذ دیواری وارداتی فایبرگلاس

 

کاغذ دیواری ایرانی

کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری سه بعدیاز انواع کاغذ دیواری هایجدید ایرانیمیباشند . خرید کاغذ دیواری ایرانی به جهت حمایت از تولید داخلی و فراهم کردن زمینه پیشرفت در این تولیدات و همچنین سازگاری بیشتر با سلیقه ، بودجه و خانه های ایرانی توصیه همه کارشناسان این حرفه میباشد .

علاوه بر این معمولا قیمت تمام شده کاغذ دیواری های تولید داخل پایین‌تر از نمونه وارداتی است.که این موضوع به دلیل عدم اعمال تعرفه گمرکی بر کاغذ دیواری های ایرانی میباشد این موضوعمیتواند هزینه های شما را تا حد زیادی بکاهد .

 

انواع کاغذ دیواری تولید داخل

کاغذ دیواری های استارلند

کاغذ دیواری هوگر

 

تاثیر گمرک بر افزایش قیمت کاغذ دیواری

قیمت ترخیص کالا از گمرک بر روی تمامی کاغذ دیواری های خارجی اعمال میشود .طبق آخرین دستور صادر شده از سازمان گمرک کشور در سال 1401 تعرفه گمرکی کاغذ دیواری از 10 خرداد ماه افزایش میابد . بنابراین امسال افزایش قیمت بین 50 الی 100 هزار تومان در قیمت هر رول کاغذ دیواری های خارجی داریم .

آیا تعرفه جدید گمرگ بر قیمت کاغذ دیواری تاثیر میگذارد؟

عملکرد فروشگاه های کاغذ دیواریبا اعمال تعرفه جدید گمرگ

فروشگاه های کاغذ دیواری با در نظر گرفتن این تعرفه جدید مجبور به افزایش قیمت کاغذ دیواری ها هستند اما در این میان برخی از آنها فرصتی در اختیار خریداران قرار دادند تا بتوانند با همان قیمت قبل اقدام به خریدکاغذ دیواری کنند.

 

فروشگاه معرفی شده در این مقاله در این شرایط اقتصادی قصد دارد یک فرصت طلایی برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون منزل را دارند ایجاد کند . شما میتوانید در بازه زمانی 20 خرداد تا 25 قیمت های کاغذ دیواری خارجی را با همان تعرفه قبلی خرید نمایید . این یک فرصت استثنایی برای شما خریداران محترم می باشدو صرفه اقتصادی بسیاری برای شما دارد .

جدیدترین مطالب سایت