آیفون 13 پرو مکس بخریم یا نه؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آیفون 13 پرو مکس بخریم یا نه؟

آیفون 13 پرو مکس به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند برند اپل شناخته می‌شود که محبوبیت بسیار زیادی بین مردم کشور ایران پیدا کرده است. خوشبختانه با توجه به مشخصات منتشرشده از این گوشی هوشمند در سایت زومیت، می‌توان شاهد ویژگی‌های فوق‌العاده و بارز آن بود. بنابراین، ارزش خرید این گوشی از برند اپل بسیار بالا است و می‌توان با خیالی راحت اقدام به خرید آن کرد؛ اما برای اینکه دقیق‌تر با مشخصات و مزایا و معایب این گوشی آشنا شوید و قیمت آیفون 13 پرو مکس را بدانید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 

مشخصات اصلی گوشی آیفون 13 پرو مکس

گوشی آیفون 13 پرومکس به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های آیفون است که از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی متخصصان قرار گرفته است. اگرچه ظاهر این گوشی هوشمند نسبت به آیفون 12 پرو مکس تغییر چندانی نداشته است، اما هنوز هم اپل برای تولید گوشی‌های باکیفیت‌تر تلاش می‌کند. اولین ویژگی ظاهری که در این گوشی هوشمند شاهد آن هستیم، برآمدگی بیشتر دوربین آیفون 13 مدل پرو مکس است که البته به دلیل وجود سنسورهای بزرگ‌تر دوربین خواهد بود. از ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی آن اشاره کرد که البته به لطف این صفحه نمایش بزرگ، هنگام گرفتن این گوشی در دستان خود احساس سنگینی بیشتری نیز خواهید داشت.

 

این گوشی هوشمند دارای ظاهر شیشه‌ای است. به طوری که در بخش جلویی از شیشه کورینگ استفاده شده و در بخش عقب گوشی نیز شاهد به کار رفتن شیشه و قاب فولاد ضدزنگ هستیم. این گوشی هوشمند امکان قرار دادن دو سیم‌کارت نانو را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت همزمان از دو سیم‌کارت استفاده کنید. باتری آیفون 13 مدل پرو مکس حدود 4300 میلی آمپر ظرفیت دارد که برای استفاده معمول از گوشی، تا چندین روز پاسخگوی شما خواهد بود. از مزایای این گوشی می‌توان به مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 6 متری و به مدت 30 دقیقه‌ اشاره کرد.

 

در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی آیفون 13 مدل پرو مکس را دارید، می‌توانید به سایت زومیت که یکی از معتبرترین سایت‌ها برای انتشار مشخصات این گوشی هوشمند و قیمت به‌روز آن است، مراجعه کنید.

 

بررسی گوشی آیفون 13 پرومکس از نظر سخت افزار

A15 Bionic  نام چیپست به‌کاررفته در آیفون 13 پرو مکس است که به طور خارق‌العاده‌ای سریع بوده و به شما امکان بازی کردن با گوشی با سرعت شگفت‌انگیزی را می‌دهد. اگر جزء طرفداران انجام بازی‌های سنگین هستید، این گوشی هوشمند نیاز شما را برآورده می‌کند.

 

آیفون 13 پرو مکس توانسته امتیاز چندهسته‌ای 4549 و امتیاز تک‌هسته‌ای 1720 را به دست آورد. البته مانند گذشته، اپل باز هم میزان رم موجود در گوشی‌های آیفون خودش را فاش نکرده است؛ اما به‌هرحال آنقدر سرعت این گوشی هوشمند بالاست که نمی‌توان ایرادی به آن گرفت.

 

بررسی دوربین آیفون 13 پرو مکس

دوربین آیفون 13 پرو مکس طبق مشخصات منتشرشده در سایت زومیت، در مقایسه با مدل‌های قدیمی، دارای قدرت بسیار بیشتری برای عکس گرفتن با نور کمتر است. حسگرهای جدیدی روی این گوشی برند اپل نصب شده‌اند که امکان ضبط تصاویر روشن‌تر را به شما خواهند داد. زوم اپتیکال این گوشی هوشمند 3 برابر و زوم دیجیتال آن نیز نسبت به گذشته 15 برابر قدرتمندتر شده است.

 

حالت ماکرو موجود در دوربین آیفون 13 پرومکس شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این گوشی هوشمند دوربینی با عرض 1.9 میکرومتر پیکسل دارد که با داشتن دریچه دیافراگم بسیار بزرگ، می‌تواند 49 درصد نور بیشتری را نسبت به آیفون 12 پرومکس در عکس‌ها ارائه کند. میدان دید وسیع‌تر، از دیگر خصوصیات دوربین گوشی آیفون 13 PRO MAX است.

 

این گوشی هوشمند امکان ضبط ویدیو با حالت سینمایی را با عمق میدان کم و با سرعت 30 فریم در ثانیه فراهم می‌کند. حداکثر سرعت سنسورهای دوربین این گوشی هوشمند برای ضبط ویدیو 60 فریم در ثانیه هستند که امکان ضبط تصاویر و فیلم‌ها را با سرعت بالا و بدون افت کیفیت برای شما فراهم می‌کنند.

 

آیفون 13 پرو مکس بخریم یا نه؟

تفاوت آیفون 13 پرو مکس و پرو

آیفون 13 پرو مکس به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تلفن همراه آیفون شناخته می‌شود که رقیب اصلی آیفون 13 پرو نیز هست. اگر به دنبال خرید آیفون 13 هستید، حتما در انتخاب بین دو گوشی آیفون 13 پرو مکس و پرو ‌تردید دارید. زومیت به عنوان یکی از سایت‌های معتبر در زمینه انتشار مشخصات گوشی و قیمت آن‌ها، می‌تواند به شما برای کسب اطلاعات دقیق در مورد این دو گوشی نسل جدید آیفون کمک کند.  

 

به‌هرحال، با توجه به اینکه آیفون 13 پرو مکس دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری است، می‌تواند برای افرادی که به صفحه نمایش بزرگ علاقه دارند، گزینه بهتری باشد. همچنین، آیفون پرو مکس 13 عمر باتری بیشتری به شما ارائه خواهد شد؛ اما اگر یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش کوچک‌تر و دوربین عالی را‌ ترجیح می‌دهید، می‌توانید آیفون 13 پرو را خریداری کنید.

 

سه سوال متداول درباره آیفون 13 پرو مکس

 قیمت آیفون پرو مکس 13 چقدر است؟

قیمت آیفون پرو مکس 13 بر اساس نرخ دلار در کشور ایران تعیین می‌شود. شما می‌توانید در وبسایت زومیت، قیمت لحظه‌ای گوشی آیفون 13 پرو مکس و موجودی انبار فروشگاه‌های اینترنتی مختلف این موبایل را ببینید.

 

نسخه آی او اس این گوشی هوشمند چند است؟

این گوشی هوشمند با نسخه آی او اس 15 به شما ارائه می‌شود؛ اما اگر می‌خواهید عملکرد بهتری از این گوشی را مشاهده کنید، توصیه می‌کنیم که نسخه جدید آی او ای (IOS 16) را روی گوشی خود نصب نمایید.

 

اندازه صفحه نمایش آیفون 13 پرو با پرومکس چه تفاوتی دارد؟

اندازه صفحه نمایش آیفون 13 پرو 6.1 اینچ و پرومکس 6.7 اینچ است.

جدیدترین مطالب سایت