آینده اتریوم کلاسیک (ETC) + پیش‌بینی قیمت و مسیر پیش‌ روی آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آینده اتریوم کلاسیک (ETC) + پیش‌بینی قیمت و مسیر پیش‌ روی آن

اتریوم کلاسیک پلتفرمی متن‌باز برای قراردادهای هوشمند است. این پلتفرم به‌دلیل آن‌که روی بلاکچین اصلی اتریوم قرار دارد، توکن اختصاصی آن ETC نام دارد. اتریوم کلاسیک حاصل هاردفورک اتریوم در سال ۲۰۱۶ است. اگرچه جایگاه اتریوم کلاسیک از اتریوم، دومین ارز دیجیتال برتر بازار، فاصله بسیاری دارد، بااین‌حال اتریوم کلاسیک همواره عملکرد خوبی در بازار ارز دیجیتال داشته است.

 

 در این مقاله قصد داریم به پیش‌بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال ۲۰۲۲ بپردازیم و به جمع‌بندی کلی درباره آینده اتریوم کلاسیک برسیم. با ما همراه باشید.

برای خرید یا فروش اتریوم کلیک کنید.

 

عملکرد و تاریخچه قیمت اتریوم کلاسیک

اگر بخواهیم قیمت اتریوم کلاسیک را در آینده پیش‌بینی کنیم، ابتدا باید عملکرد آن را در طول تاریخ تجزیه‌وتحلیل کنیم. از سال 2016 که اتریوم کلاسیک از اتریوم جدا شد و به دنیای بازار ارزهای دیجیتال قدم گذاشت، تابه‌حال تغییرات چشمگیری را تجربه کرده است.

 

با توجه به اطلاعاتی که در طول زمان ثبت‌ شده‌ است، مدتی پس از آن‌که اتریوم کلاسیک سال 2016 در بورس ظاهر شد، برای اولین بار رشد شدیدی را تجربه کرد و بین ماه‌های آوریل و مه قیمت اتریوم کلاسیک افزایش چشم‌گیری داشت. قیمت اتریوم کلاسیک از 0.508 دلار به 0.660 دلار رسیده بود. رشدی که اتریوم کلاسیک تجربه کرد حداکثر قیمت سرمایه‌گذاران اولیه را نشان می‌داد.

 

قیمت اتریوم کلاسیک تقریباً در کل سال ۲۰۱۷ رشدی ناگهانی و شدید داشت. این درحالی است که بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال روندی متفاوت پیش‌ گرفته بودند. نرخ مبادله اتریوم کلاسیک در ژانویه زیر ۲ دلار بود و به‌دلیل کاهش قیمت، ریسک بالایی داشت. اما در ماه سپتامبر، قیمت اتریوم کلاسیک رشدی فوق‌‌العاده داشت و قیمت ۱۸ دلار را پشت سر گذاشت.

آینده اتریوم کلاسیک (ETC) + پیش‌بینی قیمت و مسیر پیش‌ روی آن

بین ماه‌های اکتبر و دسامبر 2017، قیمت اتریوم کلاسیک از 10 دلار به بالای 40 دلار افزایش پیدا کرد. بااین‌حال، قیمت اتریوم کلاسیک در ماه دسامبر 2018 حدود 5 دلار معامله شد. از طرفی آتش فروش گسترده ارزهای دیجیتال در سال 2020 دامن‌گیر اتریوم کلاسیک نیز شد و قیمتش تا مارس 2020 به 4.51 دلار کاهش یافت.

 

اما صبر کنید! در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، وقتی همه ارزهای دیجیتال عملکردی ضعیف داشتند، قیمت اتریوم کلاسیک رشدی ناگهانی داشت. این‌گونه بود که اتریوم کلاسیک موفق شد تا اعتماد سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند و همین امر نیز موجب رشد بیشتر آن شد. پس از آن‌که مرحله همه‌گیری کرونا را پشت سر بگذاریم، چنین اتفاقی یک پیروزی بزرگ برای اتریوم کلاسیک به‌شمار می‌رود.

 

در آخر، پس از آن‌که توکن اتریوم کلاسیک اعتماد بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد و نشان داد که گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است، تاکنون قیمت آن رشدی بیش‌از‌حد انتظار را تجربه کرده است و همواره روندی صعودی دارد.

 

یکی دیگر از موارد قابل‌توجه این است که اوراکل‌های  قیمت اتریوم کلاسیک حتی اگر تقاضای بسیار بالایی داشته باشند بازهم ماهیتی پیچیده‌ دارند. راه‌اندازی اتریوم کلاسیک در شبکه اصلی اتریوم فرصتی برای سرمایه‌گذارانی بود که مدت‌ها منتظر بودند. همین امر موجب افزایش قیمت اتریوم کلاسیک شد.

چنین عواملی باعث شده‌اند تا میزان استفاده از پروتکل اتریوم در بخش غیرمتمرکز (DeFi) افزایش یابد، به‌دنبال آن، پذیرش اتریوم کلاسیک نیز افزایش پیدا کرده‌ است.

 

پیش‌بینی قیمت اتریوم کلاسیک در سال ۲۰۲۲

براساس پیش‌بینی‌های قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2022، با آن‌که قیمت تمامی رمز ارزها حرکت نزولی داشته‌اند، پیش‌بینی‌‌ روزانه قیمت اتریوم کلاسیک حاکی از آن است که قیمت اتریوم کلاسیک در چند هفته آینده افزایش می‌یابد. اگر اتریوم کلاسیک الگوی روند فعلی قیمت را در برابر دلار آمریکا پیش بگیرد و در محدوده خاصی معامله شود، احتمالاً در نیمه سوم سال 2022 قیمت اتریوم کلاسیک به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.

 فعلاً نمی‌توان به‌صورت قطعی گفت که روند قیمت اتریوم کلاسیک تغییر می‌کند یا خیر. اما با اطمینان کامل می‌توان گفت که تا پایان سال 2022، اتریوم کلاسیک در کوتاه‌‌مدت آینده روشنی پیش‌ رو خواهد داشت. انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ قیمت اتریوم کلاسیک حداکثر به ۴۲ دلار برسد.

آینده اتریوم کلاسیک (ETC) + پیش‌بینی قیمت و مسیر پیش‌ روی آن

پیش‌بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2022 براساس سایت price prediction

باتوجه به تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم کلاسیک و پیش‌بینی‌های آن، انتظار می‌رود در سال 2022 قیمت آن از 24.27 دلار عبور کند. حداقل قیمتی که برای اتریوم کلاسیک پیش‌بینی شده حدوداً 23.51 دلار است. علاوه‌بر‌این، اتریوم کلاسیک پتانسیل آن را دارد که به حداکثر قیمت 27.22 دلار برسد.

پرایس پریدیکشن پیش‌بینی کرده ‌است که تا نوامبر 2022، قیمت اتریوم کلاسیک به حداقل میزان ممکن یعنی 22.38 دلار می‌رسد. قیمت اتریوم کلاسیک می‌تواند به حداکثر میزان خود که 26.05 دلار است برسد و میانگین قیمت پیش‌بینی شده آن نیز 23.34 دلار است. براساس پیش‌بینی پرایس پریدیکشن، قیمت اتریوم کلاسیک تا دسامبر 2022 حداقل به 23.51 دلار می‌رسد.

 

پیش‌بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2022 براساس سایت Cryptopolitan

پلتفرم Cryptopolitan پیش‌بینی می‌کند که قیمت اتریوم کلاسیک همواره روندی صعودی خواهد داشت. پلتفرم Cryptopolitan پس از آن‌که عملکرد اتریوم کلاسیک را در سال‌های گذشته بررسی کرد، پیش‌بینی کرده است که قیمت این رمز ارز در آینده روندی صعودی خواهد داشت. پس از تحلیل‌های بنیادی نمودار قیمت اتریوم کلاسیک، پلتفرم Cryptopolitan پیش‌بینی کرده است قیمت اتریوم کلاسیک با انتظار واگرایی صعودی افزایش خواهد یافت.

 

براساس پیش‌‌بینی‌هایی که پلتفرم Cryptopolitan برای قیمت اتریوم کلاسیک در سال 2022 داشته است، می‌توان گفت که قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز نسبت‌به گذشته افزایش خواهد یافت. پلتفرم Cryptopolitan پیش‌بینی کرده است که قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک تا دسامبر 2022، حداکثر به 27.22 دلار برسد.

 

پیش‌بینی قیمت اتریوم کلاسیک براساس سایت تریدینگ بیست (trading beasts)

تریدینگ بیست پیش‌بینی کرده است که اتریوم کلاسیک تا ابتدای آگوست سال ۲۰۲۲ به ارزشی معادل ۳۸.۰۱۲ دلار دست‌ یابد. انتظار می‌رود که سقف قیمتی که اتریوم کلاسیک به آن برخورد می‌کند ۴۷.۵۱۵ دلار باشد. همچنین حداقل قیمتی که تریدینگ بیست برای اتریوم کلاسیک پیش‌بینی کرده ۳۲.۳۱۰ دلار است. تریدینگ بیست پیش‌بینی می‌کند که قیمت اتریوم کلاسیک تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۳۷.۱۷۰ دلار برسد.

 

جمع‌بندی

بسیاری از پلتفرم‌ها پیش‌بینی‌هایی متفاوت درباره قیمت اتریوم کلاسیک ارائه کرده‌اند، تمامی پیش‌بینی‌ها درکل نشان می‌دهند اتریوم کلاسیک هیچ محدوده قیمت ثابت و قابل‌پیش‌بینی ندارد. پیش‌بینی قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز به‌‌ همین صورت است.

 بااین‌حال، ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک به شبکه گسترده اتریوم و درنتیجه توکن آن مربوط است که همین امر موجب می‌شود تا اتریوم کلاسیک اعتبار و محبوبیت خود را میان مردم حفظ کند و آینده روشنی برای خود رقم بزند.

سرمایه‌گذاران باید تمامی تحولات قیمت اتریوم کلاسیک را در سال ۲۰۲۲ تجزیه‌وتحلیل کنند تا ببینند باوجود پیش‌بینی‌های موجود، چه آینده‌ای در انتظار اتریوم کلاسیک خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله اتریوم تا چه زمانی استخراج می‌شود؟ را هم مطالعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت