ابتکاری نو در ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در منزل و محل کار

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ابتکاری نو در ارائه خدمات آرایشی و زیبایی در منزل و محل کار

با زیب‌آنلاین، زیبا شوید، فقط با چند کلیک، هرجا و هر زمان

جهان نو، نیازمند طرح‌ها و برنامه‌های نو در همه عرصه‌هاست. هنر آرایشگری و زیباسازی در کشور ما نیز از این امر مستثنی نیست. ساکنان شهرهای بزرگ در جهان امروز به دلیل ازدیاد  جمعیت و مشکلات رفت و آمد و درگیری با دیگر مشکلات زندگی، ترجیح می‌دهد خدماتی از این دست را  در زمان و مکان دلخواه خود دریافت کنند. یعنی همان امکانی که مجموعه زیبایی «زیب‌آنلاین» از مدت‌ها پیش در اختیار متقاضیان قرار داده است.

 

ارائه خدمات با کیفیت، سریع و آسان در منزل و محل کار

مجموعه سفارش خدمات زیبایی «زیب‌آنلاین»، از آغاز فعالیت، ارائه بهترین خدمات را در برنامه کاری خود قرار داده و هدف بهره‌مندی متقاضیان از با کیفیت‌ترین و آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌های با سرعت بالا را مد نظر داشته. این مجموعه که در حال حاضر، دامنه‌های فعالیت خود را گسترده‌تر کرده، تاکنون موفق به ثبت رکورد ارائه 20 هزار خدمت با کمترین نقص و بیشترین رضایت مشتریان در عرصه خدمات آرایشی و زیبایی در منازل و محل‌کار شده است.

 

حضور زبده‌ترین آرایشگران در منزل یا محل کار شما

مجموعه خدمات آنلاین «زیب‌آنلاین» با در اختیار داشتن بهترین متخصصین و همکاری مستقیم با بهترین سالن‌های  آرایشی و زیبایی و دستچین کردن همکاران خود از میان عالی‌ترین آرایشگران حرفه ای، عمل به شعار خود که همان مشتری‌مداری است را به نحو احسن و در حد کمال به مرحله عمل رسانده و هم‌اکنون متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت «زیب آنلاین» و با یک رزرو ساده که توسط چند کلیک امکان پذیر است، آرایشگر مورد نظر خود را در هر ساعت و مکان دلخواه در اختیار داشته باشند.

فراخوانی متخصصین زیبایی متبحر در پلتفرم « زیب آنلاین» بر روی گوشی های تلفن همراه با استفاده از اپلیکیشن زیب و در سایت این مجموعه میسر است. این خدمات در گستره تهران بزرگ، اعم از محل کار و زندگی به ساده ترین شکل ممکن ارائه می شود.

 

خدمات زیب‌آنلاین شامل چه مواردی است؟

مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین با در اختیار داشتن بهترین و به روزترین تجهیزات آرایشی و زیبایی، قابلیت ارائه کلیه خدمات آرایشی و زیبایی در محل کار و منزل را دارد. این خدمات که هم‌اکنون شامل خدمات مو، ناخن، آرایش صورت، جوانسازی پوست، مژه و ابرو، تتو، اصلاح و خدمات آرایشی و زیبایی کودکان است، با کمترین صرف زمان و در مکان مورد علاقه شما امکان‌پذیر است.

به عبارت دیگر آنچه که هدف اصلی این سرویس را تشکیل می دهد، راحتی مشتری هنگام درخواست سرویس و رضایت او از نتیجه کار است.

 

گام جدید زیب‌آنلاین، ارائه خدمات زیبایی و آرایشی برای آقایان

سابقه قابل ‌قبول مجموعه آرایشی و زیبایی زیب‌آنلاین و ارائه بهترین خدمات تا به حال، گردانندگان مجموعه فوق را به این فکر انداخت که علاوه بر زیباسازی و آرایش خانم‌ها، گام اول خود در ارائه خدمات زیبایی و آرایشی به آقایان را نیز بردارند.

این طرح که از آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ کلید خورد، تا کنون با استقبالی گسترده از سوی آقایان تهرانی مواجه شده و حجم بالایی از خدمات زیرمجموعه زیب‌آنلاین از سوی آقایان تقاضا و دریافت شده است. خدمات زیبایی ارائه شده توسط مجموعه زیب آنلاین، ویژه آقایان، شامل انواع خدمات اصلاح صورت و سر، ناخن، رنگ مو و ریش در منزل یا محل کار است.

 

امکان ویژه درخواست آرایشگر به صورت گروهی با تخفیف ویژه

مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، در طرح مبتکرانه دیگری، امکان سفارش برای فراخوان یکیا چند آرایشگر جهت ارائه خدمات به صورت گروهی را نیز راه‌اندازی کرده است.

این طرح، علاوه بر دارا بودن امکاناتی ویژه؛ از جمله تخفیف های چشم‌گیر، این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که نقطه ‌نظرات خود را پیرامون چگونگی دریافت خدمات زیبایی و آرایشی را نیز بازتاب دهند.

یکی دیگر از مزایای این طرح این است که دریافت کنندگان خدمات زیبایی و آرایشی، بدون دغدغه و در حضور دوستان صمیمی و همزمان با تجربه لحظاتی مفرح، کلیه خدمات مرتبط با زیبایی، سلامت و آرایش را دریافت می‌کنند.

 

حضور آرایشگران در کمال امنیت و آسایش

همانگونه که گفته شد، مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین، دارای بهترین کادر از متخصصان آرایشی و زیبایی از عالی‌ترین سالن‌های زیبایی تهران است.

این مجموعه در طرحی تازه، علاوه بر شناسایی دقیق نیروها بر حسب سابقه کاری و توانایی‌های مهارتی، دریافت گواهی‌های سلامت از جمله کارت واکسیناسیون کووید۱۹، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد را نیز از همکاران دریافت می کند تا حداکثر امنیت و اطمینان را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. جالب این است که این سخت گیری ها با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده و زیب آنلاین را به یک برند با استانداردهای جهانی تبدیل کرده است.

 

اگر از خدمات آرایشی خود راضی نبودیم چه کنیم؟

مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین، در کنار فعالیت‌های آرایشی و زیبایی خود، دارای بهترین نوع از خدمات پشتیبانی نیز هست. متقاضیانی که از نظر فنی نسبت به خدمات دریافت شده خود راضی نباشند، می‌توانند تا ۷۲ ساعت، با مراجعه به اپلیکیشن یا تماس با پشتیبانی مجموعه، از پشتیبانی و خدمات جایگزین، (به صورت رایگان) استفاده کنند.

آرایشگر اعزام شده از سوی مجموعه زیب‌آنلاین در این طرح، موظف است با رعایت اصل احترام به مشتری، تا جلب رضایت 100 در صدی وی، در کنار متقاضی بماند.

 

امکان درخواست آرایشگر دلخواه

آرایشگران زبده مجموعه زیبایی و آرایشی زیب‌آنلاین، هر کدام داراییک کد شناسایی در سایت هستند و مشتریان می‌توانند با وارد کردن کد مورد نظر، در هر ساعت و هر مکان، آرایشگریا آرایشگران مورد نظر و مورد علاقه خود را برای دریافت خدمات ملاقات کنند.

گام دیگر مجموعه زیبایی زیب‌آنلاین، تقبل هزینه‌های رفت و آمد آرایشگران به هر نقطه از پایتخت و حذف پرداخت آن توسط مشتری از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب است.

نکته پایانی این که:‌ مجموعه زیب‌آنلاین با پشت سر گذاشتن ارائه خدمات به شکل سنتی، هم‌اکنون با رشد جهانی این صنعت در دنیا، دریچه‌ای تازه در امر زیباشدن شما گشوده است. 

 

راه‌های دسترسی به زیب آنلاین

ثبت سفارش آنلاین:

https://zibonline.com/

آدرس پستی: تهران، بلوار قیطریه، روبروی پارک قیطریه. پلاک ۵۵، طبقه ۱، واحد 1

تلفن: ۲۲۲۳۵۸۶۷ و ۲۲۲۳۵۹۰۳

دانلود اپلیکیشن زیب آنلاین

https://b2n.ir/r92779

اینستاگرام زیب آنلاین

https://b2n.ir/j45518

جدیدترین مطالب سایت