اجاره بیلبورد یا استرابورد؟ کدام روش برای تبلیغات بهتر است؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اجاره بیلبورد یا استرابورد؟ کدام روش برای تبلیغات بهتر است؟

اگر به دنبال راهی ساده، برای بیشتر دیده شدن محصول یا خدمات کانون تبلیغاتی خود هستید، حتماً به دو گزینۀ استرابورد و بیلبورد اهمیت بیشتری دهید. به این خاطر که مخاطبین هدف شما با مشاهدۀ همه روزۀ این نوع تبلیغات، نام برند و محصولات کانون تبلیغاتی شما را بیشتر در ذهن خواهند داشت. برای اجاره بیلبورد یا استرابورد در کرج می توانید با مجموعه آوای ترمه به عنوان یکی از بزرگترین کانون تبلیغاتی های تبلیغاتی در کرج تماس بگیرید. درضمن می توانید پروژه های تبلیغاتی اجرا شده توسط این کانون تبلیغاتی را در سایت آن به آدرس www.avayetermeh.ir مشاهده کنید.

 

تبلیغات با استرابورد، انتظار شما را برآورده خواهد کرد!

اجاره بیلبورد یا استرابورد؟ کدام روش برای تبلیغات بهتر است؟

کانون تبلیغاتی‌های زیادی، امروزه اقدام به تبلیغات محیطی یا شهری می‌کنند. به این دلیل که، تعداد زیادی از مخاطبین با نوع محصول و خدمات آنها آشنا شده و ضمناً نام برند و کانون تبلیغاتی برای همیشه در ذهن مخاطبین ماندگار خواهد شد.

 

تبلیغات محیطی به روش‌های متعددی ممکن است اجرا شود که یکی از آنها، تبلیغات با استرابورد است. استرابورد، یک استند ایستاده تبلیغاتی است که بیشتر اصناف، کانون تبلیغاتی‌ها و برندهای معتبر برای تبلیغات شهری از آن استفاده می‌کنند.

 

مهمترین فاکتوری که نگاه مخاطبین را به سمت استرابورد تبلیغاتی جذب خواهد کرد، نوع طراحی گرافیکی متفاوت و خلاقانه است. اگر طراحی و اجرای استرابورد تبلیغاتی، به شیوۀ درست عملی شود، مطمئن باشید! میزان خدمات یا فروش محصولات کانون تبلیغاتی چند برابر شده و نهایتاً به هدف خود خواهد رسید.

 

شاید در گذشته، برای برخی کانون تبلیغاتی‌ها این رویداد چندان مهم نبوده، اما در حال حاضر، به دلیل افزایش رُقبا و تنوع محصول یا خدمات، گام اول برای شناخته شدن، استفاده از تبلیغات محیطی یا شهری خواهد بود.

 

یکی از بهترین مجریان تبلیغات شهری که تا به امروز، بسیار موفق عمل کرده است، کانون تبلیغاتی آوای ترمه می‌باشد. نصب و پیاده‌سازی انواع تبلیغات شهری مانند استرابورد، بیلبورد، تلویزیون شهری و . . . با وجود متخصصین با تجربه در آوای ترمه، به شکل کاملاً حرفه‌ای و اثرگذار انجام خواهد شد. ضمن آنکه دامنۀ فعالیت این کانون تبلیغاتی بیشتر در شهرهای کرج، اتوبان تهران، کرج و قزوین بوده است.

 

به طور کلی، محل نصب و اجرای استرابورد کرج در محله‌ها یا میادین شهری است. مسلماً با وجود استرابورد تبلیغاتی در آن مکان، اثربخشی این نوع تبلیغات بر روی جذب مخاطبین بیشتر خواهد بود. نصب استرابورد در فضاهای داخل شهر و محله‌ها، نتیجۀ بهتری نسبت به فضاهای پرتردد دیگر داشته است.

 

بیلبورد تبلیغاتی چه تاثیری بر میزان موفقیت یک برند خواهد داشت؟

اجاره بیلبورد یا استرابورد؟ کدام روش برای تبلیغات بهتر است؟

هر کانون تبلیغاتی یا سازمانی، ممکن است روش‌های متعددی برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در نظر بگیرد. اما هدف اصلی آنها از تبلیغات، شناساندن محصولات یا خدماتشان به جامعه خواهد بود. یکی از بهترین نوع تبلیغات که در حال حاضر نیز بیشتر برندهای معتبر و نام آشنا از آن بهره می‌برند، تبلیغات محیطی به ویژه بیلبوردهای تبلیغاتی است. بیلبوردهایی که اکثراً در سطح شهر، اتوبان و مکان‌های پر تردد نصب شده و در دیدرَس عموم مردم قرار دارد. شاید کمتر رسانۀ تبلیغاتی را می‌توان یافت که چنین ویژگی را داشته باشد.

 

استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی، در اکثر مواقع به عنوان گزینۀ اصلی جهت تبلیغات محیطی، از سوی مدیران یک کانون تبلیغاتی لحاظ می‌شود. تبلیغات متفاوت و جذاب، مسلماً اثرگذاری بهتری بر ذهن مخاطبین خواهد گذاشت. طراحی بیلبورد باید کاملاً بر پایۀ آگاهی و خلاقیت فردی و گروهی شکل بگیرد تا تاثیر آن بر ذهن جامعۀ مخاطبین هدف بیشتر باشد. عامل موفقیت یک بیلبورد در کنار طراحی جذاب آن، ایجاد درگیری ذهنی برای مخاطب است. در این صورت است که، نام برند یا محصول و خدمات در ذهن مخاطبین ماندگار خواهد شد.

 

اگر به دنبال چنین ویژگی‌هایی در تبلیغات شهری خود هستید، مطمئناً انتخاب کانون تبلیغاتی آوای ترمه، گزینۀ مناسبی برای شما خواهد بود. بیشترین تاثیر بیلبورد تبلیغاتی و  را در کمترین زمان، با افزایش فروش محصول و خدمات، احساس خواهید کرد. کانون تبلیغاتی آوای ترمه، امکان اجاره بیلبورد در کرج، برای تمام اصناف و کانون تبلیغاتی‌ها فراهم کرده است. با اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مدت زمان مشخص، از میزان تاثیر این نوع تبلیغات محیطی در شناساندن برند یا محصول، بیشتر آگاه خواهید شد.

 

قیمت بیلبورد کرج نسبت به تبلیغات رسانه‌ای (مانند قیمت تلویزیون شهری در کرج) بسیار مناسب خواهد بود. به خصوص برای کانون تبلیغاتی‌های نوپا و جدید که هزینۀ تبلیغات در تلویزیون یا رسانه‌های دیگر برایشان بسیار بالاست، انتخاب بیلبورد، گزینۀ مناسبی برای آنها خواهد بود. برای آنکه با نمونه خدمات و کارهای تبلیغاتی کانون تبلیغاتی آوای ترمه بیشتر آشنا شوید، بهتر است به سایت این کانون تبلیغاتی به آدرس www.avayetermeh.ir مراجعه کنید.

 

بین بیلبورد یا استرابورد کدام گزینه بهتر است؟

استفاده از شیوه‌های مختلف تبلیغات شهری، برای هر کانون تبلیغاتی ممکن است متفاوت باشد. برخی بنا به دلایل متعدد، ممکن است بیلبورد را انتخاب نمایند و برخی نیز استرابورد.

 

مهمترین نکته در انتخاب هر یک از آنها توجه به نیاز مشتری در شعار تبلیغاتی و همچنین کیفیت محصول یا خدمات خواهد بود. آنچه باعث افزایش بازدهی چنین تبلیغات شهری خواهد شد، شناخت کافی از ویژگی محصول یا خدمات و همچنین کانون تبلیغاتی درخواست کننده است. با وجود این آگاهی، مسلماً طراح کانون تبلیغاتی تبلیغاتی، به ایده‌ها و طرح‌های خاص‌تری دست خواهد یافت و در نهایت، نام برند یا شعار کانون تبلیغاتی متقاضی را در ذهن مخاطب، بهتر جلوه خواهد داد. اِلمان و کلماتی که در تبلیغات بیلبوردی یا استرابورد بکار می‌روند باید در کمتر از چند ثانیه، نگاه مخاطب را به سوی خود جذب نمایند. بدین شکل، می‌توان عنوان کرد که تبلیغات محیطی یا شهری، نتیجۀ موفقیت آمیزی داشته است.

جدیدترین مطالب سایت