اجاره ویلا با استخر خصوصی | شرکت اتاقک

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اجاره ویلا با استخر خصوصی | شرکت اتاقک

در زمان تعطیلات، یکی از بهترین امکانات رفاهی استفاده از یک استخر شنا است. صرف نظر از جایی که سفر کرده‌اید، استخرها می‌توانند سطح جدیدی از سرگرمی را به تعطیلات شما بیافزایند. اجاره ویلا استخردار به خصوص برای خانواده‌هایی که بچه دارند، بسیار مناسب است. بچه می‌توانند در طول سفر از استخر برای تفریح خود استفاده کنند. بعلاوه استخرها نیز دارای فضایی کاملاً عاشقانه باشند، مخصوصاً اگر در مناطق روستایی زیبا یا در میان کوه‌های سر به فلک کشیده آن‌ها را اجاره کنید. 

شما می‌توانید در زمان سفر به هرجایی از ایران برای اجاره‌ی استخر خصوصی و اجاره ویلا استخردار با کمترین قیمت از وب سایت اتاقک مراجعه فرمائید. 

 

اجاره ویلا استخردار

خانه‌هایی با استخرهای اجاره‌ای در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند، بنابراین شما می‌توانید بدون توجه به نوع تعطیلات خود از این امکانات جذاب بهرمند شوید. ویلاهای بزرگ تفریحی خانوادگی می‌توانند استخر داشته باشند، اما در برخی از خانه‌های کوچک با فضایی عاشقانه می‌توان استخرهای خصوصی را یافت. 

 

در برخی از موارد استخرهای در بعضی از محله‌ها و مناطق نیز در دسترس هستند، اما این استخرها خصوصی نیستند. شما می‌توانید با اجاره ویلا استخردار، هر طور که دوست دارید از استخر استفاده کنید. در حالی که استخرهای عمومی به طور معمول دارای قوانین خاصی هستند که باید در زمان استفاده از استخر آن‌ها را رعایت کنید. هنگام اجاره‌ استخر خصوصی یا اجاره ویلا استخردار، در صورت تمایل می‌توانید در نیمه شب از آن استفاده کنید. این نوع آزادی به شما این امکان را می‌دهد تا تعطیلات را با سرعت دلخواه خود سپری کنید. 

 

خانه‌ای با استخر سرپوشیده برای اجاره پیدا کنید

اجاره‌ استخر خصوصی یا اجاره ویلا استخردار می‌تواند بسیاری رضایت‌بخش باشد، اما اجاره‌ استخر سرپوشیده خصوصی یا اجاره ویلا با استخر سرپوشیده دارای مزایای بیشتری نیز است. استخرهای سرپوشیده حریم خصوصی را به حداکثر می‌رسانند و به شما این امکان را می‌دهند که از استخر به هر صورتی که دوست دارید صرف‌نظر از ساعت زمانی لذت ببرید. همچنین استفاده از استخرهای سرپوشیده در مناطقی با آب‌وهوای سرد نیز احتمال سرماخوردگی‌های ناخواسته را نیز کاهش می‌دهد. 

 

شما می‌توانید در سراسر کشور از گزینه‌هایی برای اجاره استخر سرپوشیده خصوصی یا اجاره ویلا با استخر سرپوشیده در سایت اتاقک استفاده کنید. البته اجاره ویلاهایی با استخر سرپوشیده دراستان‌های شمال غربی کشور نظیر اردبیل بیشتر محبوب است. 

 

استفاده از استخرهای روباز در هوای سرد تا زمانی که آب‌گرم نشود، چندان دلچسب نیست. با وجود یک استخر سرپوشیده، آب مانند بقیه خانه گرم می‌شود و شما می‌توانید از آن لذت ببرید، حتی اگر برای سفر خود مناطقی با زمستان‌های سرد را انتخاب کرده باشید. بعلاوه برخی از استخرهای سرپوشیده دارای آب‌گرم هستند که آب‌تنی شما را لذت‌بخش‌تر نیز خواهند کرد. 

 

یک خانه ساحلی با استخر رزرو کنید

اجاره ویلا با استخر خصوصی | شرکت اتاقک

در زمان سفر به مناطقی ساحلی نظیر شهر شمالی، احتمالا از آب‌تنی در دریای خزر غافل نخواهید شد. در حالی که این می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز باشد، اما در مقایسه با استخرها تفاوت قابل توجهی برای شنا در دریا وجود دارد. 

 

برخی از افراد تمایل دارند که بدون نگرانی در مورد افراد غریبه، موجودات دریایی و آب شور به‌طور کامل در آب استراحت کنید. در استخر می‌توانید با آرامش خاطر شنا کنید و از یک محیط کنترل شده و تمیز لذت ببرید. به همین دلیل است که بسیاری از خانه‌های ساحلی برای اجاره دارای استخر مخصوص خود هستند. 

 

خانه ساحلی با استخر یک گزینه محبوب برای مسافرانی است که به دنبال اجاره ویلا در کنار دریا هستند. بعد از یک روز تفریح در ساحل ممکن است بخواهید با کمی آب بازی و شنا در استخر احساس خستگی خود را از بین ببرید. 

 

علاوه بر این، استخرها را می‌توان به راحتی زیر نظر داشت، بنابراین مسافران با بچه‌ها می‌توانند بازی‌های کودکان خود را در محیطی امن تماشا کنند. همچنین برخلاف بسیاری از سواحل می‌توانید از استخر در خانه ساحلی خود در تمام طول روز بدون هیچ نگرانی استفاده کنید. البته اجاره ویلا استخردار در این مناطق به دلیل تقاضای بالا با کمی دشوار هموار است شما می‌توانید قبل از سفر خود با صرف کمترین زمان و هزینه با مراجعه به سایت برای اجاره‌ی ویلاهای ساحلی استخردار اقدام فرمائید. 

 

مسائل مهم در زمان اجاره ویلا استخردار

در زمان اجاره استخر خصوصی یا اجاره ویلا استخردار باید به فاکتورهای مختلفی نظیر تمیزی، محل ویلا، نزدیکی ویلا به دریا و یا به مراکز خاص و… توجه داشت تا از اقامت خود در طول مدت سفر بتوانید کاملا لذت ببرید. 

 

همچنین باید از ضدعفونی آب استخر مطمئن شوید. در برخی از موارد آب استخرها برخی از اماکن و ویلاها بیشتر اوقات عوض نمی‌شود و همین امر باعث می‌شود که آب تنی در آب این استخرها مضر باشد.

 

بهترین فصل برای اجاره ویلا با استخر روباز 

معمولا استخر سرباز دارای ابعاد بزرگی هستند و برای استفاده خانواده و سفر گروهی بسیار مناسب هستند. بهترین زمان برای اجاره این ویلاها یا استخر فصل‌های گرم سال هستند. بهترین زمان برای اجاره این ویلاها را می‌توان تابستان دانست. زیرا با اجاره این ویلاها یا استخر در فصل بهار ممکن است نتوانید از استخر در باران استفاده کنید. 

تصویر شماره 4: بهترین فصل برای اجاره ویلا و استخر

 

ابعاد معمول استخرها در ویلاهای استخر دار

ابعاد استخرها کاملا وابسته با ابعاد ویلاهایی است که استخر در آن بنا می‌شود. به طور معمول ابعاد استخرها در این ویلاها به صورت زیر طراحی می‌شوند. 

چنانچه مساحت ویلا معادل با ۱۷۰؛ ابعاد استخر ۷۵۰ سانتی‌متر

چنانچه مساحت ویلا معادل با ۱۷۶؛ ابعاد استخر ۷۵۰ سانتی‌متر

چنانچه مساحت ویلا معادل با ۱۸۳؛ ابعاد استخر ۹۵۰ سانتی‌متر

چنانچه مساحت ویلا معادل با ۱۹۰؛ ابعاد استخر ۱۰۵۰ سانتی‌متر

اجاره ویلا با استخر خصوصی | شرکت اتاقک

سخن آخر

شما می‌توانید همیشه از خدمات سایت اتاقک برای اجاره استخر خصوصی و اجاره ویلا استخردار با کمترین قیمت و زمان استفاده کنید. شما می‌توانید اطلاعات ویلاها مختلف را در این سایت با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب نمایید. همچنین در زمان اجاره ویلا استخردار یا اجاره استخر خصوصی در این وب‌سایت می توانید اطمینان داشته باشید که تمام محل‌ها و ویلاها موجود از استاندارد قابل توجهی برای بهداشت خود برخوردار هستند.

جدیدترین مطالب سایت