اجاره ویلا در کردان و دیگر مناطق اطراف تهران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اجاره ویلا در کردان و دیگر مناطق اطراف تهران

اگر در تهران یا کرج زندگی کنید، حتماً پیش آمده که دلتان بخواهد چند روزی را از شهر دور باشید و شلوغی و آلودگی هوا را نبینید! حتماً نیازی نیست که به شهر دوری سفر کنید و مدت زمان زیادی هم در راه باشید. اطراف تهران و کرج پر از مناطق دیدنی است که می‌توانید آخر هفته خود را در آن‌ها بگذرانید و از خستگی هم خبری نخواهد بود. مناطقی مانند کردان، فشم، لواسان و … دارای آب و هوایی بی‌نظیر و طبیعتی بکر و دیدنی هستند که می‌توانید با اجاره ویلا در این مناطق، تعطیلاتی به‌یادماندنی داشته باشید. اجاره ویلا در کردان یکی از پرطرفدارترین‌ برنامه‌ها برای تعطیلات آخر هفته است.

 

اجاره ویلا در کردان

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق اطراف تهران، کردان است که گزینه‌ای ایده‌آل برای سفر یک یا چند روزه محسوب می‌شود. کردان پر از باغ و ویلاهایی لاکچری است که می‌توانید تعطیلات خود را در آن‌ها سپری کنید. برای اجاره ویلا در کردان می‌توانید از طریق سایت Alibaba.ir اقدام کنید. به‌کمک سایت علی بابا می‌توانید خیلی سریع، ویلای مورد نظر خود را پیدا کرده و با قیمتی مناسب، آن را رزرو کنید.

 

اجاره ویلا در کردان و دیگر مناطق اطراف تهران با علی‌ بابا

اگ قصد اجاره ویلا در کردان یا دیگر مناطق اطراف تهران را دارید، می‌توانید از سایت علی‌بابا اقدام کنید. شما می‌توانید وقتی به کردان رسیدید، بگردید و ویلای مورد نظر خود را پیدا کرده و اجاره کنید؛ اما این کار می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد و تعطیلات یک روزه شما را خراب کند. به همین دلیل، بهتر است این کار را به‌صورت آنلاین از طریق سایت Alibaba.ir انجام دهید. با اجاره ویلا در کردان از علی بابا می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز، با پشتیبانی علی بابا در ارتباط بوده و مشکل خود را با آن‌ها مطرح کنید. همچنین سایت علی بابا، قیمت مناسبی برای ویلاها ارائه می‌دهد و شرایط کنسلی هم دارد.

 

اگر از اجاره ویلا در کردان پشیمان شوید، می‌توانید با توجه به شرایط کنسلی و استرداد وجه، رزرو خود را لغو کنید. توجه داشته باشید که هرچه سریع‌تر کنسلی را انجام دهید، درصد جریمه آن بسیار کمتر خواهد بود. کافی است به وب‌سایت علی بابا مراجعه کرده و پس از پیدا کردن ویلای مورد نظرتان، درخواست رزرو را ثبت کنید تا با خیالی آسوده به تعطیلات آخر هفته بروید!

 

نحوه دسترسی به کردان

کردان یک روستای خوش آب‌وهوا با طبیعتی بکر و دیدنی است که در شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز قرار دارد. کردان تا کرج ۲۵ کیلومتر و تا تهران ۶۵ کیلومتر فاصله دارد و با اجاره ویلا در کردان برای رسیدن به روستا باید از آزادراه کرج به‌سمت قزوین حرکت کنید.

ساکنین تهران و کرج به‌خصوص در فصول گرم سال به این منطقه خوش آب‌وهوا سفر می‌کنند و از گشت‌وگذار در باغ‌هایی با درختان رنگارنگ آلبالو، توت، گیلاس و گردو لذت می‌برند. همچنین این روستا دارای رودخانه‌ای جذاب است که از ارتفاعات کهار سرچشمه گرفته و مهم‌ترین جاذبه دیدنی کردان محسوب می‌شود.

 

اجاره ویلا در کردان و دیگر مناطق اطراف تهران

اجاره ویلا در دیگر مناطق اطراف تهران

علاوه بر کردان، مناطق دیگری هم اطراف تهران وجود دارد که می‌توانید برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به آن‌ها سفر کنید. از جمله این مناطق می‌توان شهریار، لواسان، فشم، دماوند و … را نام برد. با اجاره ویلا در کردان و دیگر مناطق اطراف تهران، خبری از رانندگی طولانی‌مدت برای رسیدن به مقصد تعطیلات نخواهد بود و می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به منطقه‌ای بکر و جذاب برسید.

 

اجاره ویلا در دماوند

دماوند یکی از مناطق خوش آب‌وهوای اطراف تهران است که می‌توانید اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانید. دماوند دارای طبیعتی زیبا و هوایی پاک است که می‌تواند شما را چند روزی از هیاهو و آلودگی شهر دور سازد. آبشار تیزآب، غار رودافشان، چشمه اعلا دریاچه تار، دژ گل خندان، روستای مشا، پیست اسکی آبعلی، حمام تاریخی محله درویش، دشت لار، آبشار گروبار، برج شیخ شبل و … از جمله مناطق دیدنی دماوند هستند. وجود این مناطق دیدنی در دماوند باعث شده تا گردشگران زیادی از این منطقه بازدید کنند. شما هم می‌توانید با اجاره ویلا در دماوند، از این مناطق جذاب و دیدنی لذت ببرید.

 

اجاره ویلا در فشم

فشم یکی دیگر از مناطق خوش آب‌وهوای اطراف تهران است که مناطق دیدنی بسیاری دارد؛ رودخانه فشم و روستای ایگل، آبشار لاوان، غار اسبول، آبشار لار محله، دره آهنگرک، بقعه امام‌زاده ابراهیم (ع)، آبشار یخی آبنیک، باغ میوه فشم و دشت جانستون. این منطقه هم جزو جاهایی است که برای گذراندن آخر هفته می‌تواند بهترین گزینه باشد.

 

اجاره ویلا در لواسان

یکی دیگر از مناطق زیبا با آب‌وهوای پاکیزه در اطراف تهران، لواسان است که چشم‌انداز بی‌نظیر آن می‌تواند هر فردی را جذب خود کند. اجاره ویلا در لواسان می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد تا آخر هفته‌ای بی‌نظیر را بگذرانید.

 

اجاره ویلا در شهریار

شهریار یکی دیگر از مناطق اطراف تهران است که به تهران بسیار نزدیک بوده و می‌تواند تعطیلات عالی برای شما رقم بزند. شهریار دارای ویلاهایی لوکس و استخردار است که می‌تواند مقصد عالی برای تابستان باشد. این منطقه با آب‌وهوای خوبی که دارد می‌تواند پذیرای پایتخت‌نشینان باشد.

جدیدترین مطالب سایت