ارزانترین تلویزیون های 4k در بانه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ارزانترین تلویزیون های 4k در بانه

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که هنوز هم با وجود این همه تحریم و افزایش قیمت محصولات خانگی، باز هم برندهای معتبر صنعت تلویزیون، نمونه های با کیفیت را با ارزانترین قیمت را در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهند. تلویزیون های ارزان قیمت 4k همانند تلویزیون های پیشرفته، می توانند تصاویر چشمگیر، صدای گیرا و ویژگی های هوشمند مناسب و برنامه های زیادی را ارائه دهند.

اگر برای خرید تلویزیون نمی خواهید هزینه زیادی خرج کنید با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین و ارزانترین تلویزیون های 4k را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

تلویزیون 4k چیست؟

تلویزیون 4k به مجموعه تلویزیون هایی اطلاق می‌ شود که رزولوشن (وضوح تصویر) آن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل است. در حالی که رزولوشن تلویزیون های Full HD ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل است. صفحه نمایش تلویزیون Ultra HD در مجموع ۸٫۳ میلیون پیکسل است. رزولوشن در تلویزیون های 4k، چهار برابر تلویزیون های Full HD است، به عبارتی دیگر کیفیت تصویر در تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون های Full HD است.

 

ارزانترین تلویزیون های 4k:

صنعت تلویزیون سریعتر از سایر کمپانی های تولید کننده لوازم الکترونیکی پیش می رود و مارک های بزرگی مانند Hisense ، LG ، پاناسونیک ، فیلیپس ، سامسونگ و سونی هر ساله فناوری جدید تلویزیون را برای دستیابی به پیشرفت واقعی عملکرد، به ارمغان می آورند. اما در این میان این برندها گاهی با توجه به فروش بالا و یا دلایل دیگر قیمت بعضی از محصولات را نسبت به کیفیت و کارایی محصول کمتر انتخاب می کنند و این محصولات با توجه به استقبالی که از آنها می شود جزو پرفروش ترین و ارزانترین محصولات طبقه بندی می شوند.

 

اگر به دنبال تلویزیون های ارزان قیمت هستید باید دور نمایشگرهای 8k را خط بکشید و به فناوری 4k اکتفا کنید. لازم است بدانید که تلویزیون های ارزان قیمت 4k نیز دارای رزولوشن 2160*3840 هستند و از فرمت HDR، قابلیت اسمارت، سیستم خروجی صدای مناسب، قابلیت اتنصال کابل LAN پشتیبانی می کنند.

 

ارزانترین تلویزیون های 4k در بانه

ارزانترین تلویزیون های 4k بازار ایران عبارتند از:

تلویزیون سامسونگ  UE43TU7100

اندازه ی صفحه نمایش: 43 اینچ

نوع صفحه نمایشLED:

کیفیت تصویر 4k :

رزولوشن تصویر: 3840*2160 پیکسل

سیستم عامل: تایزن

قابلیت اسمارت: دارد

قابلیت HDR:دارد

ورودی HDMI: دو عدد

 

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65 اینچ مدل 100RU765  ساخت کره

تلویزیون مدل 65 RU7100 در سال 2019 توسط کمپانی معروف سامسونگ روانه ی بازار شد و سری ساخت آن 7 است. یکی از بارزترین ویژگی های این نوع از تلویزیون های 4k استفاده از فناوری Dolby Digital برای تولید صدا است، این فناوری پیشرفته با تجزیه و تحلیل کامل اصوات، صدایی همه جانبه را به گوش کاربران می رساند و موجب محبوبیت و افزایش فروش این نوع تلویزیون شده است.

 

اندازه ی تصویر: 65 اینچ

کیفیت تصویر: 4K

رزولوشن: 2160*3840

خروجی صدا: 20 وات

سیستم عامل: تایزن

ورودی و خروجی:HDMI سه عدد، USB دو عدد

گیرنده: رسیور داخلی- دیجیتال – دیجیتال زمینی

اندازه ی تصویر:55 اینچ

کیفیت تصویر: 4 K

رزولوشن: 2160*3840

خروجی صدا: 20 وات

سیستم عامل: تایزن

ورودی و خروجی :HDMI سه عدد، USBدو عدد

گیرنده: رسیور داخلی- دیجیتال – دیجیتال زمینی

تلویزیون هوشمند سامسونگ55 اینچ مدل55TU8000 ساخت کره

 

یکی دیگر از ارزانترین تلویزیون های 4k بازار ایران، تلویزیون های 4k سامسونگ هستند که با بهره گیری از محدوده دینامیکی گسترده (HDR)، تصاویر تاریک را برای مخاطبین شفاف تر و با جزئیات کاملتری ارائه می دهند. تلویزیون های 4k سامسونگ مجهز به فناوری کیولد هستند.

کیفیت تصویر:4K

تکنولوژی صفحه نمایش: Crystal UHD

نوع صفحه نمایش: تخت

سال ساخت: 2020

سیستم عامل: تایزن

 

تلویزیون هوشمند منحنی سامسونگ 55 اینچ مدلRU7300 ساخت اروپا

این مدل از تلویزیون های منحنی سامسونگ که در دو سایز 49 و 55 اینچ در دسترس است برای آن دسته از مشتریانی است که می خواهند متنوع باشند. تلویزیون مدل RU7300 مجهز به فناوری Pour color برای تقویت رنگهای صفحه ی نمایش می باشد. همچنین این مدل مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-TC  می باشد و با امکانات منحصر به فرد خود به بینندگان کمک می کند تا تمام فراز و نشیب های موجود در صحنه را به صورت دقیق تر مشاهده کنند.

 

کیفیت تصویر: 4K

رزولوشن: 2160*3840

ورودی و خروجی :HDMI سه عدد، USBدو عدد

قابلیت اتصال کابل LAN دارد.

تکنولوژی صفحه: منحنی

بلوتوث دارد.

تکنولوژی صفحه: منحنی

بلوتوث دارد

قابلیت اتصال کابل LAN دارد.

ورودی و خروجی :HDMI سه عدد، USBدو عدد

 

تلویزیون هوشمند ال جی 65 اینچ مدل 65 UN8060 ساخت کره

با اطمینان می توانیم به شما بگوییم که یکی از ارزانترین و باکیفیت ترین تلویزیون 4k  ال جی مدل  65UN8060 است که در دو سایز 55 و 65 اینچی در بازار عرضه می شود.

 

این محصول در سال 2020 و با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی ها طراحی و در اختیار کاربران قرار داده شده است. این تلویزیون با طراحی بی نظیر، کیفیت تصویر عالی و با بهره گیری از امکانات هوشمند هر کاربری را مجذوب و شیفته ی خود می کند.  تلویزیون های ال جی از فناوری اولد بهره مند هستند، از سایر ویژگی های این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کیفیت تصویر:4K

رزولوشن: 2160*3840

ورودی و خروجی :HDMI چهار عدد، USB دو عدد

بلوتوث دارد.

تکنولوژی صفحه نمایشIPS :

گیرنده ی دیجیتال دارد.

سال ساخت:2020

سری ساخت: 8

CPU: 4 هسته ای

توان صوتی: 20 وات

تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ مدل UM75155

 

تلویزیون هوشمند ال جی 55 اینچ مدل 55UM751 در سال 2019 با بهره گیری از پنل نمایشIPS روانه ی بازار شد. استفاده از تکنولوژی IPS در صفحه نمایش های LCD برای افزایش زاویه ی دید و افزایش کیفیت تصاویر صفحه نمایش و ارتقای کیفیت رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد و آنها را بهبود می بخشد.

کیفیت تصویر: 4K

رزولوشن: 2160*3840

کشور سازنده: لهستان

ورودی و خروجی : HDMI سه عدد، USB دو عدد

بلوتوث دارد.

گیرنده ی دیجیتال دارد.

باتری دارد.

 

تلویزیون هوشمند ال جی 49 اینچ مدل49 UN7340 ساخت کره

فناوری HDR که در تلویزیون های 4k  مدل 49UN7340 بکار رفته است سبب افزایش کنتراست رنگ می شود، که افزایش آن باعث دیدن روشن‌ ترین و تاریک ‌ترین رنگ‌های موجود در تصویر می شود. همچنین این تلویزیون از فرمت HLG در پخش زنده پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی های تلویزیون ال جی 49 اینچ مدل49UN7340 عبارتند از:

کیفیت تصویر: 4k

رزولوشن: 2160*3840

نوع صفحهLED :

قابلیت اسمارت: دارد

سیستم عاملWEB OS :

هوش مصنوعیThin Q :

سرعت رفرش تصویر : 50 هرتز

گیرنده دیجیتال : (DVB-T) دارد

توان خروجی صدا : 20 وات

تلویزیون هوشمند شیاومی 55 اینچ مدل L55M5-5ASP

 

کمپانی شیائومی همانند سایربرندهای تولید کننده ی لوازم خانگی در سال 2019 شروع به تولید تلویزیون 4k با طراحی شیک و منحصر به فرد کرده است، که ال ای دی شیائومی مدل L55M5-5ASP یکی از آنهاست. این تلویزیون با سایز 55 اینچ به آسانی می‌تواند فضاهای بزرگ را پوشش دهد. صفحه‌ نمایش تلویزیون شیائومی ضخامت بسیار کمی با قاب آن دارد، این تلویزیون با داشتن زاویه دید مناسب برنامه‌ها را با بالاترین کیفیت برای شما به نمایش می گذارد.

 

از دیگر خصوصیات تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ASP می ‌توان به پایه‌های دو شاخه ‌ای آن اشاره کرد. این پایه‌ها هم نقش تزئینی دارند و هم اینکه با جدا کردن آنها از ال ای دی می‌توانید تلویزیون را به وسیله براکت بر روی دیوار نصب کنید. دیگر ویژگی های این نوع تلویزیون عبارتند از:

 

کیفیت تصویر: 4K

رزولوشن: 2160*3840

: CPUچهار هسته ای

صفحه نمایش: LED

سیستم عامل: اندروید

توان صوتی: 20 وات

نوردهی پس‌زمینه:Direct LED

نسبت تصویر:9:16

سازنده پنل:TCL

HDR دارد

رفرش تصویر: 60 هرتز

زاویه دید: 178 درجه

 

کلام آخر:

اگر واقعا به دنبال خرید ارزانترین و با کیفیت ترین تلویزیون 4k هستید ما فروشگاه اینترنتی آگرین شاپ بانه را به شما معرفی می کنیم زیرا خرید تلویزیون در بانه برای شما ارزان تر خواهد بود و در آگرین شاپ می توانید برندهای معتبر تلویزیون مانند: تلویزیون سامسونگ و تلویزیون ال جی را خریداری نمایید.

جدیدترین مطالب سایت