چگونه می توان با ارز دیجیتال پولدار شد؟ – راهنمایی برای خرید ارز دیجیتال

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چگونه می توان با ارز دیجیتال پولدار شد؟ – راهنمایی برای خرید ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال در ایران بسیار محبوب شده است. بیش از یک دهه از ایجاد معروف ترین ارز رمزنگاری شده بیت کوین جهان می گذرد و بسیاری از ایرانیان، علاقه مند به خرید ارز دیجیتال بیت کوین دارند. امروزه بازار انبوهی از سکه ها و نشانه های دیجیتال را برای انتخاب سرمایه گذاران و بازرگانان در اختیار داریم.

 

آیا باید برخی از غول های تثبیت شده مانند اتریوم و لایت کوین، یا پروژه های نسبتا جدید اما امیدوار کننده مانند PolkaDot (DOT) و Uniswap (UNI) را انتخاب و اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید؟ یا باید آن را “ایمن” بازی کنید و به دنبال طلای صنعت، یعنی بیت کوین بروید؟

 

بهترین ارز رمزنگاری شده برای سرمایه گذاری امروز چیست؟ خرید ارز دیجیتال سودده!

برای کمک به شما در پیمایش بهتر گزینه های موجود، در این مقاله، آخرین تحولات بازار را مرور می کنیم و نگاهی به سکه ها می اندازیم که می توانند در پرتفوی شما در ماه نوامبر جایی پیدا کنند و خرید ارز دیجیتال این ماه را نیز کامل کنید و در کنار آن نیز روش هایی برای آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را به شما ارائه دهیم.

 

آخرین مروری بر بازار رمزنگاری – اخبار مثبت بر عناوین اصلی حاکم است

در چنین صنعتی که به سرعت در حال توسعه و پویاست، استخراج مضامین اصلی نقدینگی بسیار دشوار است و افراد علاقه مند به خرید ارز دیجیتال هستند. با این حال، به دنبال آخرین تحولات در نرخ اصلی، تقاضا و مقررات می توانند پیش بینی نزدیکترین آینده بازار را آسان کنند. برای آن، ما جدیدترین اخباری را جمع آوری کرده ایم که باید قبل از تهیه لیست بهترین ارزهای رمزپایه برای سرمایه گذاری، از آنها مطلع شوید.

 

در تاریخ 21 اکتبر، سرویس پرداخت دیجیتال مشهور جهان یعنی پیپال، راه اندازی سرویس جدیدی را نشان داد که به کاربران امکان خرید ارز دیجیتال، نگهداری و فروش ارزهای رمزپایه را در کیف پول دیجیتال خود می دهد. طبق اعلامیه مطبوعاتی آن، انتظار می رود این سرویس طی هفته های آینده در ایالات متحده در دسترس قرار گیرد و در ابتدا از BTC، ETH، BCH و LTC برخوردار خواهد بود.

 

خرید ارز دیجیتال در ایران

مدیر عامل شرکت دان شولمن اظهار داشت: “تغییر به اشکال دیجیتال ارز اجتناب ناپذیر است و مزایای واضحی را از لحاظ ورود مالی و دسترسی به آن به ارمغان می آورد. کارایی، سرعت و انعطاف پذیری سیستم پرداخت ها و توانایی دولت ها برای پرداخت سریع بودجه به شهروندان، توسط کریپتو امکان پذیر است.

 

ما مشتاق همکاری با بانک های مرکزی و نهادهای نظارتی در سراسر جهان برای ارائه پشتیبانی خود هستیم و به طور معنی داری در شکل گیری نقشی که ارزهای دیجیتال در آینده مالی و تجارت جهانی بازی می کنند، مشارکت می کنیم.”

 

این تجارت قصد دارد ویژگی ها را در نیمه اول سال 2021 به خدمات Venmo و بازارهای بین المللی خود گسترش دهد، همچنین به مشتریان خود اجازه می دهد تا با شبکه 26 میلیون خرده فروش خود در سراسر جهان از رمزنگاری برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنند.

 

چه شرکت هایی علاقه مند به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال دارند؟

با این حال، PayPal اولین شرکت بزرگی نیست که امسال به رمزنگاری علاقه نشان می دهد و می توان در آن اقدام به خرید ارز دیجیتال کرد. به عنوان مثال، شرکت فناوری مالی Square، که توسط مدیر عامل شرکت توییتر جک دورسی تاسیس شده است، اخیرا 4709 بیت کوین به قیمت 50 میلیون دلار خریداری کرده است، در حالی که MicroStrategy طی دو ماه گذشته 425 میلیون دلار BTC خریداری کرده است و قصد دارد حتی بیشتر خریداری کند. .

 

بسیاری از بانک های مرکزی نیز شروع به شناسایی ارزش و پتانسیل ارزهای رمزپایه کرده اند و اجازه خرید ارز دیجیتال را می دهند. در حالی که بانک خلق چین مشغول انجام آزمایشاتی برای ارز دیجیتال جدید خود بوده است، e-RMB، هفت بانک برتر جهان، از جمله بانک انگلیس، بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو، اخیرا چارچوبی را برای چگونه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC می توانند کار کنند.

 

اخبار مثبت بیشتری از هند، کشوری که در آن ممنوعیت دو ساله بانک مرکزی در تجارت ارزهای رمزپایه در اوایل سال جاری لغو شد، خبرهای مثبت بیشتری می رسد و اینطور که به نظر می رسد، به زودی اجازه خرید ارز دیجیتال به صورت قانونی را می دهد. در گزارش خود، پلتفرم بانکی آنلاین Cashaa سرمایه گذاری مشترک جدید خود را با انجمن تعاونی اعتبار چند دولت یونایتد اعلام کرد.

چگونه می توان با ارز دیجیتال پولدار شد؟ - راهنمایی برای خرید ارز دیجیتال

آموزش خرید بیت کوین

این سرمایه گذاری مشترک که یونیکا یا به انگلیسی UNICAS نام دارد، خدمات خرید ارز دیجیتال، از جمله حساب های پس انداز رمزنگاری و سرمایه گذاری رمزنگاری، در کنار بانکداری سنتی در 22 مکان در شمال هند را به مشتریان ارائه می دهد.

 

دینش کوکرجا، مدیرعامل اتحادیه تعاونی اعتبارات چند ملیتی متحد و مدیرعامل UNICAS، اظهار داشت: “این به ما امکان می دهد محصولات مالی و رمزنگاری سفارشی را برای بازارهای محلی هند بسازیم، مقیاس بندی و ارائه دهیم و افراد بتوانند به راحتی اقدام به خرید ارز دیجیتال کنند.”

 

UNICAS در دسامبر سال 2020 با ارائه هشت ارز رمزنگاری شده برای خرید با روپیه های هند: BTC، LTC، BCH، ETH، XRP، EOS، BNB و Cashaa’s CAS ارائه می شود و افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید ارز دیجیتال کنند.

 

بزرگترین بانک جنوب شرقی آسیا توسط دارایی ها، DBS Bank، همچنین در حال راه اندازی صرافی جدید فیات به رمزنگاری است. طبق صفحه وب بانک که اکنون حذف شده است، بستر معاملاتی به کاربران امکان تجارت BTC، BCH، ETH، ETC و XRP را با دلار آمریکا، ین ژاپن، دلار سنگاپور و دلار هنگ کنگ می دهد.

 

خرید ارز دیجیتال که در سال 2020 سوددهی دارد!

بنابراین، با توجه به چنین تحولات مثبتی در صنعت، اکنون لیست برترین ارزهای رمزپایه برای سرمایه گذاری چگونه است؟

بهترین ارزهای رمزپایه برای سرمایه گذاری در ماه نوامبر: 4 انتخاب برتر ما

اتریوم (ETH)

کاردانو (ADA)

ریپل (XRP)

بیت کوین (BTC)

است.

 

لازم به ذکر است که سکه ها و ارزهای بسیار زیادی وجود دارد که شما میتوانید برای سوددهی و معامله کردن، خرید کنید.

 

خرید ارز دیجیتال، می تواند برای شما سوددهی داشته باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد معامله کردن بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید، شما باید سواد لازم این کار را داشته باشید. در غیر این صورت، به شما پیشنهاد می شود که اقدام به سرمایه گذاری بلندمدت کنید و در سال های آینده / ماه های آینده، شاهد رشد ارزهای خود باشید.

چگونه می توان با ارز دیجیتال پولدار شد؟ - راهنمایی برای خرید ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال در ایران

جدیدترین مطالب سایت