از چه سایتی گوشی بخریم ؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
از چه سایتی گوشی بخریم ؟

زمانی که قصد خرید گوشی داشتید این سوالات برای شما هم پیش آمده که از کدام سایت گوشی بخریم ؟ کدام سایت‎ها معتبرترند؟ چگونه معتبرترین سایت را برای خرید گوشی پیدا کنم؟ 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل در ادامه به این موضوع می‌پردازد.

 

خرید اینترنتی این روزها یکی از علاقلانه‌ترین روش‌های خرید کردن است و مزایای خاص خود را دارد؛ اما برای خرید اینترنتی موبایل به چه نکاتی باید توجه کرد؟ ابتدا به دلایل و مزایای خرید اینترنتی اشاره خواهیم کرد، سپس به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

امکان مقایسه بهتر برندها و مدل‌های مختلف موجود در بازار از نظر قیمت

ابتدا میزان بودجه‌ای را که می‌خواهید برای خرید گوشی اختصاص دهید، مشخص کنید. این روزها و در بازار ایران شیائومی، سامسونگ و هواوی از جمله برندهایی هستند که بیش از سایر برندهای گوشی حضور دارند. شما انواع گوشی شیائومی را می‌توانید در بازار ببینید که هر کدام ویژگی خاص خود را داشته و به تبع آن قیمت متفاوتی هم دارند، در مقابل سامسونگ هم مدل‌های مختلفی را راهی بازار کرده‌ که می‌توانید از بین مدل‌های مختلف، گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید.

از چه سایتی گوشی بخریم ؟

علاوه بر تنوع مدل‌ها قیمت گوشی سامسونگ و رقیبش هم متفاوت است. در واقع این شرکت‌ها سعی کرده‌اند با ارائه محصولاتی با قیمت‌های متفاوت نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کنند. به طوری که هر کسی با هر بودجه و سلیقه‌ای که باشد بتواند یکی از مدل‌های این شرکت را انتخاب و خریداری کند. این امر کمی انتخاب را برای خریداران سخت می‌کند، برای مثال اگر قصد خرید از فروشگاهای فیزیکی را داشته باشید محال است که بتوانید تمام مدل‌های مختلف موجود در بازار را همزمان مقایسه کنید؛ اما خرید آنلاین از فروشگاه‌های معتبر می‌تواند دید بهتری را نسبت به مدل‌های مختلف و همچنین تفاوت قیمتی آنها به شما دهد.

 

بعد از اینکه اولویت خرید خود و میزان بودجه‌ای که قصد دارید به خرید موبایل اختصاص دهید را مشخص کردید و حالا نوبت به پیدا کردن بهترین قیمت موبایل می‌رسد و اینکه از کدام سایت گوشی بخریم . می‌توانید قیمت انواع سایت‌های فروش گوشی را با هم مقایسه کرده سپس معقول‌ترین قیمت را انتخاب کنید؛ اما در این مورد نکته‌ای که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را همیشه مد نظر داشته باشید…

 

پیش از اینکه با خودتان بگویید از کدام سایت گوشی بخرم توجه داشته باشید که ممکن است سایتی را پیدا کنید که قیمت کمتری داشته باشد؛ اما از اعتبار کافی برخوردار نباشد، به همین دلیل هم همیشه اعتبار سایت فروشنده را در اولویت قرار دهید چرا که اختلاف قیمت سایت‌های مختلف معمولاً چندان زیاد نیست اگر سایتی را پیدا کردید که تفاوت قیمتی چشمگیری نسبت به بقیه سایت‌ها داشت، قطعا به آن شک کنید.

 

فروشگاه اینترنتی 19کالا یکی از فروشگاهای معتبر آنلاین محسوب می‌شود و همواره سعی می‌کند در کنار منحصر‌به‌فرد‌ترین خدمات، بهترین قیمت ممکن را هم به مصرف کننده نهایی ارائه دهد. هنگام خرید از این فروشگاه هم از نظر گارانتی و هم از نظر تحویل صحیح و سالم کالا خیالتان راحت است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

در این سایت اگر قصد خرید گوشی را داشته باشید می‌توانید قیمت گوشی سامسونگ را با سایر برندها  بررسی کنید و با امکاناتی که ارائه داده به سادگی تناسب قیمت و امکانات مدلی از یک برند را با مدل برندی دیگر مقایسه کنید.

 

امکان مقایسه بهتر برندها و مدل‌های مختلف از نظر امکانات و ویژگی‌ها

فروشگاه 19کالا به شما توصیه می‌کند که قبل از خرید از یک فروشگاه اینترنتی اولویت خود را در نظر بگیرید، یعنی مشخص کنید که برای چه کاربردی قصد دارید از گوشی خود استفاده کنید. اگر گیمر هستید باید به سراغ مدل‌هایی بروید که تراشه قوی‌تری دارند و یا اگر قصد دارید با گوشی خود عکاسی کنید باید مدل‌هایی را مد نظر قرار دهید که دوربین بهتری داشته باشند؛ اما همان طور که در ابتدای متن گفته شد این روزها تنوع گوشی‌ها خصوصاً گوشی‌های میان رده بسیار زیادست و این امر باعث سردرگمی خریدار می‌شود؛ اما در این مورد هم می‌توانید روی سایت 19کالا حساب کنید؛ چرا که علاوه بر یک فروشگاه آنلاین به عنوان یک مرجع به روز و تخصصی اطلاعات موبایل و مقایسه گوشی‌ها نیز شناخته می‌شود و برای اینکار هم قابلیت ویژه‌ای را هم در نظر گرفته است.

 

یکی از مشکلاتی که این روزها اکثر خریداران با آن مواجعه هستند این است اکثر سایت‌ها آن طور که باید نمی‌توانند کالا را به خوبی به کاربر خود معرفی کنند، اما سیاست این سایت و در واقع اولویت اول آن، شناخت همه جانبه محصول به کاربرست، برای مثال می‌توانید انواع گوشی شیائومی یا سامسونگ، هوآوی و…. را با تمام مشخصات فنی ببینید، نقد و بررسی آنها را بخوانید و یا حتی با رابط کاربری و یا همان نرم‌افزار گوشی کار کنید. از طرفی رنگ‌بندی محصولات و تصاویر 360 درجه نیز کاملاً شما را با طراحی آنها آشنا می‌کند.

از چه سایتی گوشی بخریم ؟

آشنایی با نقاط قوت و ضعف هر محصول از طریق نظرات کاربران

خرید اینترنتی علاوه بر مزایایی که گفته شد یک مزیت بسیار عالی دیگر هم دارد و آن هم خواندن نظرات کاربران در رابطه با یک محصول است. محال است که چنین امکانی از طریق یک فروشگاه فیزیکی برای یک کاربر فراهم شود. در سایت 19کالا همچنین می‌توانید با نظرات کاربران مختلف آشنا شده تا به نقاط مثبت و منفی یک محصول پی ببرید.

 

جمع بندی

فروشگاه اینترنتی 19کالا با ادرس اینترنتی www.19kala.com به عنوان یک مرجع موبایل به شما پیشنهاد می‌کند که علاوه بر تشخیص یک سایت معتبر از طریق نماد و مجوزهای لازم، کیفیت محتوایی را نیز که به کاربر ارائه می‌دهند در نظر بگیرند که خود شاخص بسیار خوبی برای سنجش اعتبار یک سایت است و دومین موردی که می‌توان با آن اعتبار یک سایت را سنجید میزان ارزشیست که یک سایت برای کاربرش قائل شده و تمام تلاش خود را بکار بسته تا خریدار یک دید همه جانبه نسبت به محصول پیدا کند و 19کالا قطعاً یکی از سایت‌هایی است که می‌توانید برای خرید گوشی روی آن حساب کنید.

جدیدترین مطالب سایت