استخراج ارز Tron چگونه صورت می گیرد؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
استخراج ارز Tron چگونه صورت می گیرد؟

ترون یک سیستم عامل محبوب مبتنی بر بلاک چین است که بر اساس آن می‌توان برنامه‌های غیر متمرکز ایجاد کرد و محتوای رسانه‌ای را به اشتراک گذاشت. چنانچه به خرید ترون و سرمایه‌گذاری در این ارز خاص علاقه دارید قطعاً می‌دانید که توکن TRX برای دسترسی به برخی ویژگی‌های نرم افزار عامل در پروتکل ترون استفاده می‌شود. بنابراین هدف اصلی توکن TRX استفاده در شبکه ترون است. ترون ارز دیجیتالی است که در اکثر صرافی‌های دنیا مبادله می‌شود. در این مقاله قصد داریم ارز دیجیتال ترون و چگونگی استخراج و کسب درآمد از آن را به عنوان روشی جانبی در کنار خرید ترون به زبان ساده توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

 

TRX چیست؟

TRX اوایل کار Tronix نام داشت که در سال ۲۰۱۴ توسط بنیانگذار ترون جاستین سان (Justin Sun) ایجاد شد. اما شرکت ترون در سال ۲۰۱۷ به عنوان بنیاد ترون برای نگهداری از ترون تأسیس شد. ترون را با نام TRX می‌شناسند.

 

در ابتدا TRX توکن مبتنی بر ERC-۲۰ بود که زیربنای بلاک چین اتریوم قرار داشت. اما در سال ۲۰۱۸ آنها از هم جدا شدند تا خود به یک بلاک چین تبدیل شود. در همان سال، ترون BitTorrent بزرگترین سایت اشتراک‌گذاری فایل غیر متمرکز اینترنت را خریداری کرد. در سال ۲۰۲۱ جاستین سان اعلام کرد که بنیاد ترون قرار است منحل شود و ترون توسط جامعه نگهداری خواهد شد، اگرچه او به عنوان سفیر ترون باقی خواهد ماند.

 

چرا ترون اختراع شد؟

Tron با هدف کمک به پاداش بیشتر به سازندگان محتوا برای تلاش‌هایشان اختراع شد. ساختار صنعت رسانه در حال حاضر به این صورت است که چند شرکت بزرگ مانند یوتیوب، فیس‌بوک و اپل از تمام محتوایی که در سایت آنها منتشر می‌شود، مطلع هستند. آنها نه تنها آنچه را که دیده می‌شود کنترل می‌کنند، بلکه قسمت اعظم از درآمد ایجاد شده را برای خود بر می‌دارند. بنابراین تولیدکنندگان محتوا تنها بخش کوچکی از درآمد را دریافت می‌کنند. پلتفرم ترون برای اصلاح این ساختار راه اندازی شد.

 

همانطور که اشاره شد، با حذف واسطه‌های میانی، می‌توان به بینندگان اجازه داد که به‌طور مستقیم از طریق شبکه ترون و با استفاده از توکن‌های TRX به سازندگان محتوا پاداش دهند. بنابراین مالکیت رسانه به طور کامل در اختیار سازنده است.

 

ترون چگونه کار می‌کند و چه فناوری پشت آن است؟

این شبکه بر اساس چند اصل کار می‌کند:

۱- تمام داده‌های موجود در شبکه رایگان است و توسط یک مقام مرکزی کنترل نمی‌شود.

 

۲- سازندگان محتوا می‌توانند پاداش‌های دیجیتالی، توکن TRX یا توکن‌های دیگری که زیربنای TRX هستند، به عنوان پاداشی برای محتوای خود به دست آورند.

 

همانطور که گفته شد، این امکان برای سازندگان وجود دارد که ارزها یا توکن‌های خود را ایجاد کنند که می‌توانند در dApp‌های خود در شبکه استفاده شوند. این توکن‌های ایجاد شده توسط توکن اصلی ترون پشتیبانی می‌شوند.

 

مراحل پایانی طرح توسعه شبکه شامل پشتیبانی از بازی‌ها در شبکه است. این امر کاملاً غیر متمرکز خواهند بود و کاربران می‌توانند در صورت مفید بودن محتوا و لذت بردن از بازی ها، با دارایی‌های دیجیتالی TRX به سازندگان به طور مستقیم پاداش دهند.

 

اگر به مسائل تحلیلی علاقه دارید، باید بدانید که داشتن قیمت ترون به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌تواند نتایج تحلیل شما را کاملاً جا به جا کند. طبق آنچه در که در رسانه خبر آنلاین نیز نوشته شده است، شما می‌توانید نسبت به مشاهده قیمت ترون و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال دیگر به سایت والکس مراجعه کنید.

 

استخراج ارز Tron چگونه صورت می گیرد؟

آیا ترون پول واقعی است؟

ترون می‌تواند به عنوان یک دارایی، به عنوان سرمایه گذاری تلقی شود. می‌توانید ترون را با ارزهای دیجیتال دیگر معامله کنید. به این ترتیب می‌توان آن را به عنوان «پول واقعی» در نظر گرفت. به خاطر داشته باشید که کاربرد اصلی توکن در شبکه، ایجاد و تعامل با dApps ها (برنامه‌های غیر متمرکز) است. مجموع عرضه گردشی ترون در حال حاضر ۱۰۱/۷ میلیارد است که ارزش کل بازار آن ۶ میلیارد دلار است.

 

هزینه‌ها و کارمزدهای ترون

هیچ کارمزد تراکنش برای TRX وجود ندارد. این شبکه قادر است در هر ثانیه ۲۰۰۰ تراکنش را پشتیبانی کند. TRX را فقط می‌توان به عنوان معامله برای سایر ارزها مانند بیت کوین یا اتریوم خریداری کرد. به این ترتیب، بابت خرید این کوین‌ها به طور کامل کارمزد و سپس کارمزد دیگری برای معامله به TRX متحمل خواهید شد.

 

چقدر ایمن است؟

ترون در دنیای ارزهای دیجیتال به امن بودن شهرت دارد. مانند سایر ارزهای دیجیتال، از آنجایی که این یک شبکه غیر متمرکز است، مسئولیت اصلی بر عهده مردم است که در مراقبت از توکن‌های خود هوش کافی را به خرج دهند. تا کنون به ایمنی این شبکه آسیبی وارد نشده است.

 

استخراج ترون

TRX قابل استخراج نیست. اما از آنجایی که پلتفرم ترون از اجماع اثبات سهام پیروی می‌کند، می‌توان توکن‌هایی را به عنوان سرمایه اولیه برای اعتبار سنجی و به دست آوردن توکن‌های جدید سرمایه گذاری کرد. در صورت اعتبارسنجی تراکنش‌ها توسط سهامداران، هزینه ایجاد توکن یا کارمزد تراکنش به صورت ترون پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که این دارایی‌های دیجیتالی پرداخت شده به تازگی ایجاد نشده‌اند، بلکه از قبل وجود داشته‌اند.

لازم به ذکر است، در کنار روش خرید ترون به شکل مستقیم از صرافی، سایت‌هایی هستند که با شرکت در نظر سنجی‌های آنها یا مشاهده فیلم به صورت آنلاین به شما ترون پرداخت می‌کنند. البته خود ترون از برخی برنامه‌ها و بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید بازی کردن ترون کسب کنید.

 

کلام آخر: آیا TRX ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم، بهتر است نگاهی به پتانسیل ترون بیاندازیم. یادتان باشد که مدیران موفق علی بابا در گروه توسعه ترون قرار گرفته‌اند. افرادی با سرمایه‌های میلیارد دلاری، سرمایه‌های میلیاردی در این شبکه سرمایه گذاری کرده‌اند. در ماه‌های اولیه آغازین این شبکه، ۶۰ میلیون دلار سرمایه جمع شده است. طی سال‌های گذشته، قیمت ترون یا TRX بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته و به همین دلیل مورد توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گرفته است.

 

علاوه بر این اگر تولید محتوا علاقه مند هستید، یا فقط به رسانه علاقه دارید و می‌خواهید با همه برنامه‌های کاربردی در تعامل باشید، می‌توانید با شبکه ترون کسب درآمد کنید. تفاوتی ندارد که ارز دیجیتالی که قصد سرمایه گذاری در آن را دارید چیست. تفاوتی ندارد که چه فرصت استثنایی پیش روی شماست. در هر شرایطی اصل «سرمایه بیکار» به قوت خود باقی است.

 

فراموش نکنید که برای سرمایه گذاری در تمام بازارهای عرضه و تقاضا از سرمایه استفاده کنید که اگر از دست رفت، روند زندگی شما تغییر چندانی نکند. قبل از هر کاری لازم است قیمت ترون را رصد کنید و سرمایه‌ای که پس از خرید ضروریات زندگی، انجام تفریحات مورد نیاز و سایر پس اندازهای قابل اندازه گیری، باقی می‌ماند در صورت خرید trx یا هر ارز دیگری چنانچه از دست برود تغییری در زندگی ایجاد نخواهد کرد.

جدیدترین مطالب سایت