نوار تفلون اسیا و نوار تفلون صورتی اسیا چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
نوار تفلون اسیا و نوار تفلون صورتی اسیا چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

فروش انواع نوارتفلون اسیاونورتفلون خمیری اسیا زیرقیمت بازار

 

نوار تفلون آسیا

وقتی در مورد آب بندی انواع شیرآلات صحبت می شود تنها موردی که خود را در این میان بسیار پررنگ نشان می دهد نوارتفلون می باشد چرا که یکی از روش های رایج از دیرباز تاکنون برای آب بندی اتصالات استفاده از نوارتفلون است، این وسیله یکی از اقلام ضروری برای لوله کشی است که هر یک از افراد شاغل در این زمینه قطعأ آن را همراه خود دارند.

 

نوار آب بندی با نام نوارتفلون نیز شناخته می شود، که این اصطلاح به اشتباه در میان مردم جا افتاده است، چرا که تفلون نام یکی از برندهای تولیدی این محصول می باشد.

 

نوارتفلون کم ضخامت بوده و از جنس پلی تترافلوئوراتیلن که پودری سفید رنگ و نچسب می باشد تولید می گردد، ویژگی مهم نچسب بودن این پودر سبب شده است تا در ظروف نچسب نیز از آن استفاده شود.

 

این محصول به دلیل کاربرد مهمی که دارد باید از یک برند معتبر انتخاب شود، در ایران تعداد زیادی از شرکت ها ی داخلی به خاطر پرکاربرد بودن نوارتفلون به تولید آن پرداخته اند که شرکت آسیا یکی از آنها می باشد، آسیا به علت کیفیت بالا موفق شده است خود را به عنوان برندی معتبر و مطرح معرفی نماید.

 

کاتالوگ شرکت آسیا

شرکت آسیا در تمامی خطوط تولید خود، ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته و دستگاه های نوین را در اولویت کاری قرار داده و سعی نموده است پرسنل خود را از میان متخخصان ایرانی و افراد با مدارج دانشگاهی بالا انتخاب نماید تا بتوانند با کمک دانش فنی روز دنیا، نوارتفلون را با سطح کیفیتی بالا تولید و به بازار ایران عرضه نمایند.

 

کیفیت بالا و تولید مطابق با استانداردهای ملی ایران سرلوحه اهداف مدیران پرتلاش مجموعه بوده که در این مسیر توانسته اند موفق عمل کنند و رضایت حداکثری سرمایه گذاران و مشتریان خود را که سرمایه های معنوی شرکت محسوب می شوند به دست آورد و برای ارتقاء بخشیدن به جایگاه شرکت تلاش های مستمر، بی وقفه و شبانه روزی خود را ادامه دهند.

 

شرکت آسیا نوارتفلون را در انواع مختلفی نظیر: نوارتفلون آسیا گلد طلایی و نوارتفلون آسیا خمیری صورتی تولید نموده است که هر کدام برای کارایی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

اینکه گفته می شود نوارتفلون آسیا طلایی، منظور رنگ حلقه ی آن می باشد وگرنه نوارتفلون سفید رنگ می باشد، اما فقط در نوارتفلون خمیری، رنگ نوارتفلون صورتی است.

 

نوار تفلون آسیا خمیری صورتی به گونه ای است که به صورت کرم مانند می باشد و می تواند ما بین اتصالات رزوه ای به راحتی جا بگیرد و آب بندی مناسبی را ایجاد نماید، این محصول در صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع پزشکی و… به کار گرفته می شود.

 

موارد استفاده از نوارتفلون آسیا

آب بندی لوله و اتصالات

خطوط انتقال آب و سایر سیالات

عایق بندی محل اتصالات

آب بندی و درزگیری اتصالات حدیده شده

آب بندی اتصالات برنجی مانند اتصالات روپیچ توپیچ برنجی

آب بندی شیرآلات تأسیساتی

آب بندی انواع اتصالات گالوانیزه

سیستمهای آب تحت فشار

سیستمهای حرارت مرکزی شوفاژ و موتورخانه و پمپها

تجهیزات فشرده سازی هوا

 

برای اتصالات پی وی سی نباید از نوارتفلون استفاده کرد و فقط در این نوع اتصالات باید از چسب پی وی سی استفاده نمود.

 

استفاده از نوارتفلون آسیا در کلیه اتصالات باعث می شود تا آب بندی به صورت صد در صد انجام گیرد چرا که این محصول بدون اینکه اتصالات رزوه ای را مهر و موم کند، لابه لای رزوه را مهر و موم می کند تا از نشتی سیال جلوگیری کند.

 

استفاده از نوارتفلون آسیا در لوله کشی گاز نیز الزامی می باشد، چرا که وجود نشتی در این اتصالات می تواند خطرات و خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، پس می توان گفت این محصول علاوه بر جلوگیری از به هدر رفتن آب، امنیت و ایمنی را نیز به وجود می آورد.

 

نوارتفلون آسیا در واژه انگلیسی با نام PTFE معرفی می شود که ویژگی های بی نظیری همچون: مقاومت در برابر جذب آب، مقاومت در برابر اسیدها و بازها، کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی، سهولت کار با نوار تفلون آسیا ، در صورت کش آمدن مقاوم در برابر تکه تکه شدن ،غیر قابل اشتعال و مناسب به عنوان عایق حرارتی، مقاوم در برابر آب، روغن، گاز و بخار، مقاوم در برابر جذب آب و غیر قابل حل در مواد خورنده ، مقاوم در برابر ضربه وارده به اتصالات و مواد شیمیایی، دارای اصطکاک ناچیز، مقاوم در مقابل فرسایش و خوردگی، مقاوم در برابر دمای 190- تا 370+ درجه سانتیگراد.

 

نوارتفلون اگر در برابر دمای بالای 400 درجه سانتیگراد قرار بگیرد از خود مواد شیمیایی مضری را انتشار می دهد که برای سلامت آب و پوست انسان می توانند خطرناک باشند، پس هنگام استفاده از نوارتفلون به این نکته مهم توجه نمایید.

 

مشخصات فنی نوارتفلون آسیا عبارت هستند از:

ضخامت 75% میلیمتر

عرض 12 میلیمتر

طول 10 متر

که این متراژ می تواند بنا به سفارش مشتری بین 5 تا 10 متر قرار داده شود.

 

به کارگیری اصولی نوارتفلون آسیا

برای اینکه نوارتفلون بتواند بهترین عملکرد را از خودش نشان دهد و آب بندی دقیقی را انجام دهد باید مطابق با اصول بسته شود، به این صورت که نوارتفلون 5 الی 6 دور محکم به دور مقطع انتهایی لوله چرخیده شود، این چرخش باید به گونه ای باشد که 50 درصد لایه اولیه بر روی 50 درصد لایه زیرین قرار بگیرد تا مهر و موم کردن رزوه به خوبی صورت بگیرد.

 

اگر مطابق با روش های ذکر شده بسته نشود این امکان وجود دارد که نوارتفلون حین بستن اتصال جمع شود و نتواند عملکرد خود را که جلوگیری از نشتی می باشد به درستی انجام دهد.

 

از دیگر موارد استفاده نوارتفلون آسیا علاوه بر آب بندی، بالا بردن ضخامت اتصالات و قطعات می باشد، به عنوان مثال: ممکن است یک پیچ و مهره به علت ضخامت کم نتوانند به یکدیگر چفت شوند که در این صورت با استفاده از نوارتفلون ضخامت را به حد ممکن رسانده تا به یکدیگر متصل شوند.

 

همچنین روان سازی قطعات و اتصالات با استفاده از نوارتفلون برای بالا بردن کیفیت و سهولت کار با آنها می تواند انجام گیرد.

 

خرید نوارتفلون آسیا به صورت عمده

نوارتفلون آسیا را می توانید به صورت عمده و تکی از نمایندگی های فعال ما در سراسر کشور خریدداری نمایید، خرید عمده برای افرادی که در زمینه لوله کشی مشغول به کار هستند می تواند بسیار به صرفه باشد.

نوار تفلون اسیا و نوار تفلون صورتی اسیا چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

فاکتورهایی در قیمت نوارتفلون آسیا تأثیر گذار هستند که می توان از میان آنها به نرخ مواد اولیه و تغییر در بسته بندی و اندازه های آنها اشاره نمود، با این حال شرکت آسیا سعی نموده است شایسته ترین قیمت را همراه با کیفیت بالا در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.

 

نوارتفلون آسیا در کارتن های کوچک که شامل 12 عدد نوارتفلون می شود به بازار عرضه می گردد و در کارتن های بزرگ که 50 عدد کارتن کوچک را در خود جای داده است راهی بازار می شود که در کارتن بزرگ 600 عدد نوار تفلون قرار داده شده است.

 

ما برای رفاه و آسایش حال شما خریدداران محترم وب سایت رسمی راه اندازی نموده ایم که به صورت دائم آپدیت می گردد، در این سایت قیمت های بروز نوار تفلون آسیا درج می شود که با مراجعه به آن می توانید قیمت محصولات را مشاهده نمایید.

 

همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید از طریق شماره ثبت شده در سایت با کارشناسان و مشاورین ما ارتباط برقرار کنید، این عزیزان با صبر و حوصله و مشتاقانه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 

نوار تفلون اسیا و نوار تفلون صورتی اسیا چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

4نوارتفلون اسیاخمیری یکی ارپرمصرف ترین نوارتفلون های موجوددربازار میباشد 

برای دریافت لیست قیمت نوارتفلون خمیری صورتی اسیا باماتماس بگیرید

02155695580

02155695581

جدیدترین مطالب سایت