اصلی ترین شرط لازم برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اصلی ترین شرط لازم برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا

کارآفرینان و سرمایه گذاران بسیاری ، کشور استرالیا را به عنوان مقصد سرمایه گذاری خود در نظر می گیرند. به افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را از طریق سرمایه گذاری دارند توصیه می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنند زیرا در این مقاله قصد داریم به بحث شرایط ویزای سرمایه گذاری استرالیا بپردازیم. یکی از راه های اخذ اقامت موقت و دائم استرالیا این است که شما در استرالیا سرمایه گذاری کنید در ادامه با انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا و شرایط لازم برای آنها را برای شما توضیح می دهیم.

 

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای مهاجرت به استرالیا و کسب اقامت دائم این کشور اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا است . این کشور برای سرمایه گذاران و کارآفرینان یک محیط امن با اقتصاد و زیرساخت های پایدار و قوی، موقعیت های کاری و استانداردهای بالای زندگی را برای متقاضیان این ویزاها فراهم کرده است به همین منظور افراد بسیاری در سرتاسر جهان خواهان اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا هستند.

 

ویزای سرمایه گذاری استرالیا مختص سرمایه گذاران و کارآفرینانی است که علاقه مندی به سرمایه گذاری در یک کشور امن با یک اقتصاد پویا را دارند. دولت استرالیا همیشه از سرمایه گذاران خارجی حمایت می کند و از این رو 5 بخش اصلی را برای سرمایه گذاری در استرالیا معرفی کرده است . اگر به سرمایه‌گذاری در استرالیا علاقه‌مند هستید، می‌توانید در این بخش ها اقدام به سرمایه‌گذاری کنید. برای این منظور باید برای شروع به دنبال اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا باشید. کار ابتدا باید برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری اقدام کنید.

 

اصلی ترین شرط لازم برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا

5 شرط اصلی برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا

شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا باید شرایطی را دارا باشید تا به این شکل صلاحیت خود را اثبات کنید . این ویزا ار سیستم امتیاز بندی پیروی می کند به این شکل که متقاضیان آن باید به حداقل امیتاز 65 از جدول امتیازی ویزای سرمایه گذاری استرالیا برسند. شما می توانید از موارد مختلفی این امتیازات را جمع آوری کنید که در ادامه به بررسی 5 مورد اصلی می پردازیم.

 

شرط سن برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا

شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری باید اولین شرط ویزاهای استرالیا یعنی شرط سنی را داشته باشید . شما برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا باید سنی کمتر از 55 سال را دارا باشید تا شرایط اقدام برای ویزا را داشته باشید گرچه برای افرادی با سن بیشتر از 55 سال هم راهکارهایی وجود دارد به همین منظور توصیه می کنیم با یک وکیل مهاجرت به استرالیا در ارتباط باشید تا بهترین راه و مسیر را برای شما بازگو کند زیرا پرونده های مهاجرتی پیچیدگی های خاص خود را دارد و هر اشتباهی باعث می شود تا آینده شما تحت تاثیر قرار بگیرد. برای این منظور توجه شما را به امتیازهای لحاظ شد در جدول جلب می کنیم

 

۱۸ تا ۲۴ سال تمام: ۲۰ امتیاز

۲۵ تا ۳۲ سال تمام: ۳۰ امتیاز

۳۳ تا ۳۹ سال تمام: ۲۵ امتیاز

۴۰ تا ۴۴ سال تمام: ۲۰ امتیاز

۴۵ تا ۵۴ سال تمام: ۱۵ امتیاز

 

داشتن یک کسب و کار فعّال

داشتن یک کسب و کار فعّال، یکی از مهم‌ترین شرایط ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا است. فرد متقاضی مهاجرت باید طی دو سال گذشته یک بیزینس فعّال داشته باشد و یا یک سهم در این بیزینس داشته باشد و از سویی باید اثبات کنید که  شما دارنده این سهم و یا مالک این بیزینس هستید . این کسب و کارها می تواند مواردی باشد مانند : داشتن مطب، کلینیک، مغازه، پروانه بهره‌برداری، جواز ساختمانی، سهم ۵۱ درصدی در شرکت‌های کوچک، سهم ۳۰ درصدی در شرکت‌های سهامی خاص، سهم درصدی در شرکت‌های با گردش مالی بالا و یا هر نوع کسب و کار دیگری که نشان‌دهنده نقش مهم فرد متقاضی برای ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا باشد، می‌شوند.

 

حجم اموال و دارایی ها در ویزای سرمایه گذاری

شما باید برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا جهت مهاجرت به استرالیا باید حداقل میزان مشخصی از اموال و دارایی را داشته باشید . این دارایی ها می تواند مواردی همچون زمین و خانه و املاک و حتی خودرو باشد.توجه داشته باشید که فرد متقاضی ویزای سرمایه گذاری استرالیا تمامی اموال و دارایی های خود را باید به صورت قانونی کسب کرده باشد. البته ناگفته نماند که برای مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای استرالیا شرایط متفاوتی برای  هر ویزا وجود دارد که از این رو میزان اموال و دارایی ها می تواند متفاوت باشد.

 

گردش مالی کسب و کار شما

موضوع و شرط بعدی در مورد اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا مبحث گردش مالی بیزینس و کسب و کار شما می باشد . شما باید نشان دهید که در دو سال از ۴ سال گذشته حداقل ۵۰۰ هزار دلار استرالیا گردش مالی بیزینس شما بوده است . نکته مهمی که ما به شما می گوییم این است که این مبلغ با توجه به ارزش فعلی دلار که نوسانات زیادی دارد، مبلغ بالایی است؛ اما برای این کار می‌توان گردش مالی در ۳ یا ۴ سال گذشته را به عنوان میزان فروش کسب و کار نشان داد.

 

شرط کسب حداقل امتیاز برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا

آخرین شرط که برای شما بازگو می کنیم این است که شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا نیاز به کسب حداقل 6 امتیاز از جدول امتیاز بندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا را دارید ، جدولی که توسط اداره مهاجرت استرالیا برای مهاجران طراحی و ارائه کرده است . در این جدول مواردی همچون سن ، سطح زبان انگلیسی ، سابقه کسب و کار، گردش موجودی در کسب و کار، نوآوری کسب و کار و میزان اهمیت کسب و کار برای هر ایالت و همچنین سابقه کار و دیگر موارد امتیازات متفاوتی در نظر می گیرد. در ادامه نظر شما را به این جدول جلب می کنم.

 

جدول امتیاز بندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا در سال 2019

اصلی ترین شرط لازم برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا

اصلی ترین شرط لازم برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا

تمامی مواردی که عنوان شد برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا لازم می باشد ولی بسته به نوع ویزای انتخابی توسط شما و ایالت مورد نظر از استرالیا می باشد. اداره مهاجرت استرالیا ویزای های سرمایه گذاری زیادی را ارائه و معرفی کرده است که هر یک شرایط مختلفی را دارد از نظر میزان سرمایه گذاری و نوع اقامت در استرالیا ولی ما به شما 3 ساب کلاس از این نوع ویزای استرالیا را معرفی می کنیم که در نوع خود بهترین و پرکاربردترین در بین تاجران و سرمایه گذاران ایرانی می باشد.

 

ویزای 188 استرالیا : یک ویزای اقامت موقت استرالیا می باشد که به متقاضیان خود این اجازه را می دهد تا به مدت 4 سال در استرالیا زندگی و کار کنند و پنج شاخه دارد برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می کنم لینک مورد نظر را مطالعه کنید . ( ویزای سرمایه گذاری استرالیا )

 

ویزای 888 استرالیا : یک ویزای اقامت دائم استرالیا می باشد که دارندگان ویزای 188 استرالیا بعد از اقامت چهار ساله می توانند برای ویزای 888 استرالیا اقدام کنند و اقامت دائم استرالیا را دریافت کنند .

 

ویزای 132 استرالیا : ویزای 132 استرالیا یک ویزای اقامت دائم استرالیا می باشد که افراد از این طریق می تواند اقامت دائم استرالیا را از همان بدو ورود کسب کنند.

 

کلام پایانی در مهاجرت به استرالیا با ویزای سرمایه گذاری استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا دارای یک پروسه پیچیده و بسیار دقیق است کوچکترین اشتباه از سوی شما می تواند موجود ریجکت شدن شما شود که این امر علاوه بر اینکه شما زمانی را از دست می دهید باعث از بین رفتن مبلغ زیادی نیز می شود که برای پروسه هزینه کرده اید .

 

توصیه ما به شما این است که از یک وکیل مهاجرت به استرالیا استفاده کنید میزان ریسک و اشتباه پرونده مهاجرتی خود را به حداقل برسانید. آقای دامون آرین وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا می باشد .دامون آرین با شماره ثبت 1384623 در سازمان مارا استرالیا به عنوان وکیل رسمی مهاجرت استرالیا به ثبت رسیده است.

 

با توجه به فعالیت وسیع در فضای مجازی ، ایشان در تمامی سال های گذشته به صورت روزمره درگیر تمامی جزئیات پرونده های مهاجرتی متقاضیان ایرانی بوده است. نه تنها کلاینتهای ایشان از دانش و تجربه ایشان در مسیر موفقیت در پروسه مهاجرت به استرالیا استفاده نموده اند ، بلکه خیل عظیمی از متقاضیان اخذ ویزاهای کار استرالیا و ویزای های سرمایه گذاری استرالیا هر روزه از دانش و اطلاعات ایشان بهره مند می شوند.

 

اگر دامون آرین را به عنوان وکیل مهاجرت خود برگزینید ، مطمئن خواهید بود که با تجربه ترین و متبحر ترین فرد را در کنار خود دارید و پرونده شما محل سعی و خطای یک وکیل تازه کار نخواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت