اصول خرید و طراحی سایت شرکتی در سال 1402

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اصول خرید و طراحی سایت شرکتی در سال 1402

اصول طراحی سایت

سایت شما یک ویترین تجاری از کسب و کار و شرکت شما است که در فضای آنلاین برند شما را به مخاطبان هدف خود ارائه می کند. با این حال، بسیاری از شرکت ها در تشخیص فرصت هایی که از یک خرید سایت شرکتی خوب می تواند برای کسب و کار آن ها به ارمغان بیاید، نا آگاه هستند.

 

بهترین طراحی وب سایت تنها مربوط به ظاهر و طراحی کلی وب سایت نیست. یک وب سایت خوب باید قابلیت استفاده قوی، عملکرد و یک طرح وب سایت ساده داشته باشد که به طور موثر در موتورهای جستجو کار کند.

 

بنابراین، برای کمک به شما، چند اصل مهم طراحی وب را فهرست کرده ایم. شما باید این موارد را حتما اجرا کنید تا یک وب سایت با عملکرد بالا داشته باشید که بازدیدکنندگان وب سایت تعامل داشته باشند.

 

اگر رابط کاربری و تجربه کاربری سایت شما خوب باشد، به شما کمک می کند تا انگیزه بیشتری برای ماندن در بازدیدکنندگان خود داشته ایجاد کنید و آن ها را واراد به خرید و یا تماس کنید.

 

بنابراین، بیایید بحث را در مورد اصول طراحی سایت شرکتی که باید هنگام توسعه وب‌سایت خود به آن توجه داشته باشید، شروع کنیم.

 

کاربران چگونه فکر می کنند؟

یکی از مهم ترین اصول طراحی سایت شرکتی این است که بدانید کاربران شما چه چیزی در ذهن خود دارند و به دنبال چه چیزی هستند. آیا در فهمیدن اینکه کاربر پس از بازدید از وب سایت شما چگونه فکر می کند هم مشکل دارید؟ خب، بیاید فرآیند تفکر یک مشتری را از لحظه سرچ کردن تا انتخاب سایت بررسی کنیم.

 

کاربران ابتدا کلیدواژه مورد نظر خود را سرچ می کنند و با توجه به رتبه بندی و عناوین سایت ها، سایت مورد نظر خود را انتخاب می کنند و به سرعت روی آنها کلیک می کنند. سپس صفحه را بررسی می‌کنند و اگر نیاز آنها را برآورده نمی‌کند، روی دکمه بازگشت کلیک می‌کنند تا به سایتی که مشکل آن ها حل می کند مراجعه کنند.

 

در ادامه مهم ترین رفتار های کاربران را در مقابله با سایت شرکتی بیان کرده ایم:

 

آنها بازدید از وبسایت های برند و معروف را در الویت قرار می دهند و آن را با کیفیت محتوا می سنجند. بنابراین بهتر است در کنار طراحی وب سایت بر روی محتوای وب سایت که نیازهای کاربر را برآورده می کند تمرکز کنید. اگر این کار را انجام دهید، در طول سال ترافیک مناسبی خواهید داشت.

 

کاربران هرگز مطالب را به طور کامل نمی خوانند. بنابراین سعی کنید در همان مقدمه و ابتدای کار نیاز کاربر را برطرف کنید تا تحریک شود و در سایت شما بماند.

 

کاربران آنلاین بی حوصله هستند و به دنبال رضایت فوری می باشند. بنابراین، با کاهش بار شناختی، روی ارائه یک رابط کاربری آسان برای آنها تمرکز کنید.

 

آنها وب سایت ها را به صورت خطی اسکن نمی کنند. آنها روی اولین گزینه یا لینکی که مناسب به نظر می رسد کلیک می کنند و ممکن است آنها را به هدف خود نزدیکتر کند. از این رو توصیه می‌شود دکمه‌های فراخوانی را که به خوبی، اضافه کنید.

 

کاربران را مجبور به فکر کردن نکنید

طراحی وب سایت شما باید بصری و ساده باشد، بگونه ای که کاربران برای پیدا کردن صفحات هدف خود فکر نکنند و به راحتی به آن ها دست پیدا کنند. شما می توانید با خلاص شدن از شر همه علامت سوال های احتمالی که کاربران ممکن است به آن فکر کنند، به این سطح از UX دست پیدا کنید.

 

به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است سوال کند که چگونه می توانم دوباره به صفحه اصلی برگردم؟ نماد یا دکمه خانه را در منو قرار دهید زیرا همه نمی دانند که با کلیک بر روی لوگو معمولاً می توان آنها را به صفحه اصلی بازگرداند. علاوه بر این، قرار دادن موثر دکمه‌های CTA به رفع سردرگمی و راهنمایی کاربر برای انجام عمل مورد نظر کمک می‌کند.

 

اصول خرید و طراحی سایت شرکتی در سال 1402

به بیان ساده، برای کاربر باید آسان تر باشد که از نقطه A به نقطه B بدون فکر کردن به فرآیند آن برسد. طراحی ساده طرح‌بندی وب‌سایت، تصاویری متوسط و پیوندهای واضح می‌تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. اگر با موفقیت پاسخ هر سؤالی را که کاربر ممکن است به آن فکر کند در وب سایت قرار دهید، انتقال پیام تجاری خود به آنها برای شما آسان تر می شود.

 

طرح رنگ مناسب را انتخاب کنید

طرح رنگی که به خوبی انتخاب شده باشد یکی دیگر از اصول مهم طراحی سایت شرکتی است. استفاده از رنگ‌های متضاد برای متن و پس‌زمینه، خواندن را برای بازدیدکنندگان وب‌سایت آسان تر می‌کند.

 

علاوه بر این، باید از رنگ‌های زنده برای فراخوانی و دکمه‌ها استفاده کنید. زیرا این رنگ ها باعث تحریک احساسات در بازدیدکنندگان شده و آنها را برای انجام اقدام مورد نظر شما برمی انگیزد. همچنین اگر از فضاهای سفید استفاده کنید، کمک خواهد کرد زیرا طراحی شما را مدرن می کنند.

 

از تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط استفاده کنید

تصاویر همچنین به شما کمک می کنند پیام خود را به طور موثر به بازدیدکنندگان وب سایت منتقل کنید. اضافه کردن تصاویر با وضوح بالا، اینفوگرافیک ها، تصاویر بصری و ویدیوها را برای موقعیت یابی قوی برند و بالا بردن طراحی کلی صفحه وب در نظر بگیرید. اگر به تصاویر با کیفیت بالا دسترسی ندارید، می توانید از تصاویر قدیمی استفاده کنید. علاوه بر این، اینفوگرافیک ها در توضیح فرآیندها عالی هستند.

 

اصول خرید و طراحی سایت شرکتی در سال 1402

شرکت طراحی سایت، سایت ساز زرین

علاوه بر هزینه های بالای برنامه نویسی و رقابت شدید، طراحی سایت اختصاصی می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، یادگیری نکات مفید در مورد نحوه شروع پروژه طراحی وب خود ضرری ندارد. این راهنمای عمیق دارای اطلاعات دقیقی است که به شما کمک می کند تا عوامل مختلفی را که برای اطمینان از اجرای روان پروژه طراحی وب حیاتی هستند در نظر بگیرید.

 

طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

 

با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

 

اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز زرین با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه با بهترین قیمت ساخت سایت و برترین کیفیت، قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

 

همچنین با خرید سایت از سایت ساز زرین ، می توانید برای کسب و کار خود در بازار بزرگ اینترنت سهمی داشته و مشتریان خوبی نیز از این طریق پیدا کنید.

 

اگر تمایل به کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید ، اولین قدم مهم در این زمینه ، ساخت سایت و راه اندازی سایت برای خود می باشد. تنها کافی است از میان وب سایت های آماده سایت ساز زرین ، وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید ؛ راه اندازی و تحویل سایت به همراه هاست و دامنه را به ما بسپارید. همچنین اگر تمایل داشته باشید ، ما می توانیم وب سایت شما را به موتور های جستجو از جمله گوگل معرفی کنیم تا سایت شما هم در صفحات گوگل سهمی داشته باشد.

جدیدترین مطالب سایت