افزایش ممبر تلگرام

مجموعه : رپورتاژ آگهی
افزایش ممبر تلگرام

ساختار کلی تلگرام

تلگرام برنامه پیام‌رسان محبوبی که در رده‌ی پنج برنامه‌ی پیام‌رسان برتر دنیا قرار دارد و تمرکزش روی سرعت انتقال پیام و امنیت است. استفاده از این برنامه رایگان است. کاربران تلگرام امکان ارسال پیام، صدا، ویدیو و فایل‌های مختلف و رمزنگاری ‌شده را تا حجم حدود دو گیگابایت دارند.تلگرام یک سرویس پیام رسان چند پلتفرمی است که در ۲۰ اکتبر ۲۰۱۳ توسط کارآفرین روسی پاول دوروف برای اندروید تاسیس شده است. اکنون حدود ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد.

تلگرام که توسط پاول دوروف روسی تاسیس شده است و همچنین بزرگترین شبکه اجتماعی VKontakte (VK) روسیه است، از دیگر اداعا‌های این برنامه این است که ترکیبی از سرعت Whatsapp و زودگدر بودن snapchat است. مانند WhatsApp، تلگرام همچنین این توانایی را دارد که وضعیت دوستان شمارا به صورت آنلاین نشان می‌دهد و عکس ها، فیلم ها، مکان، مخاطبین و اسناد را ضمیمه کرده و به اشتراک می‌گذارد.

 

در اکتبر ۲۰۱۳ (مهرماه ۹۲) تلگرام روزانه صد هزار کاربر فعال داشت که در ۲۴ مارس ۲۰۱۴ (اول فروردین ۹۳) این رقم به ۱۵ میلیون رسید.در سال ۲۰۱۷، تلگرام با حدود ۱۸۰ میلیون کاربر هفتمین پیام‌رسان پرکاربرد شناخته شد. در این فهرست، تلگرام با فیس‌بوک و واتس‌اپ در جایگاه نخست قرار گرفت و در بهمن ماه سال ۹۸ تعداد کاربران فعال تلگرام به ۴۰۰ میلیون نفر رسید.بزرگ‌ترین کانال تلگرام، کانال HINDI HD MOVIES با ۳.۲ میلیون دنبال کننده است.کانال رسمی اخبار تلگرام بالاترین میزان Reach را در تلگرام با میانگین ۱.۶ میلیون کاربر دارد.

 

معرفی امکانات تلگرام

*ساخت گروه

گروه‌ها یکی از بخش‌های اصلی این پیام‌رسان محبوب هستند. به‌طوری‌که کاربران می‌توانند با پیوستن به گروه‌ها به صورت چند سویه با دیگران ارتباط برقرار کنند.

 

*چت های محرمانه

پیام‌ها همچنان می‌توانند به صورت رمزنگاری دوسویه ارسال شوند. این پیام‌ها با سرویس پروتکل MTProto رمزگذاری می‌شوند.یکی از گزینه های موجود در مسنجر پرطرفدار تلگرام ، گزینه ی سکرت چت به معنی مکالمات محرمانه است . مکالمات محرمانه مزیت های زیادی دارد که در چت عادی این امکانات وجود ندارد . مهمترین مزیت سکرت چت حفظ حریم خصوصی کاربر است .چت خصوصی در تلگرام یا همان سکرت چت به کاربران این اطمینان را می دهد که پیام های آنان در فضایی کاملا امن منتقل می شود.

 

*ربات

در ژوئن ۲۰۱۵ (خرداد ۱۳۹۴)، تلگرام اجازه ساخت ربات را به کاربران ثالث داد. این ربات‌ها حساب‌های کاربری هستند که از روی یک برنامه اجرا می‌شوند.ربات های تلگرام در واقع حساب های کاربری تلگرام هستند که از طریق نرم افزار و به صورت خودکار عمل می کنند. هر ربات یک کاربر تلگرام است که برای اهداف خاصی طراحی می شود و عمل می کند.

 

*تماس تصویری

در سال 98 این پیام رسان به مناسبت رسیدن تعداد کاربرانش به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر، سرویس تماس تصویری را به قابلیت‌های این پیام‌رسان اضافه کرده است.

 

*تماس صوتی

در اواخر مارس ۲۰۱۷، تلگرام تماس صوتی خود را معرفی کرد. تماس‌ها بر مبنای شیوه رمزگذاری سرتاسر چت‌های محرمانه ساخته شده‌است.

 

*رمز ارز تلگرام

پس از اینکه در سال ۲۰۱۶ تعداد کاربران تلگرام به عدد شگفت‌انگیز بیش از ۱۸۰ میلیون نفر رسید، مدیران تلگرام به فکر افتادند که از ظرفیت بالای این برنامه برای راه‌اندازی بلاکچین جدید و یک رمزارز اختصاصی استفاده کنند؛ به این ترتیب گرام (Gram) و بلاکچین اختصاصی این برنامه شکل گرفت.

 

افزایش ممبر تلگرام روش های متعددی دارد شامل تبلیغات در کانال های تلگرامی

راه اندازی پروژه تبلیغات در تلگرام : از اوایل آبان ماه 1400ت تلگرام شروع به آزمایش تبلیغات رسمی در کانال‌ها کرد. پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام اعلام کرده که این تبلیغات در کانال‌هایی که بیشتر از هزار عضو دارند، ارایه می‌شود و کاربران برای اینکه تبلیغات را غیرفعال کنند باید اشتراک پولی بگیرند.بر اساس گزارش مدیرعامل تلگرام، این سرویس در قالب یک اشتراک ارزان قیمت ارایه می‌شود که به هر کاربری اجازه می‌دهد مستقیما از توسعه تلگرام حمایت مالی کند و تبلیغات رسمی را در کانال‌ها مشاهده نکند.

 

به طور کلی 3 روش برای تبلیغ در تلگرام قابل اجراست :

*تبلیغات گسترده تلگرام

*گروه به گروه

*ارسال پیام عمومی

 

تبلیغات گستره در تلگرام چیست ؟تبلیغ گسترده تلگرام به نوعی از تبلیغات در تلگرام گفته می شود که پست شما در کانال های پر مخاطب و البته معتبر در ساعاتی مشخص قرار گرفته می شود که بیشترین افراد در تلگرام آنلاین هستند و به نسبت تعدادی که شما سفارش خود را ثبت می کنید پست شما یا محتوای کانال تلگرام شما بازدید می شود. هر چه این تعداد بالاتر باشد شما بیشتر از پیش شناخته می شوید و در بین مخاطبان کسب و کارتان و رقبای خود مطرح می شوید.

 

تبلیغات گسترده تلگرام یکی از روش های افزایش بازدید پست های کانال های تلگرام است. برای بیشتر دیده شدن در محبوب ترین پیام رسان ایران و جهان، پیشنهاد ما تبلیغات به صورت گسترده در کانال های معتبر ایرانی و دریافت بهترین نتیجه برای شماست. شما با کمترین هزینه قادر خواهید بود تا به راحتی و در کوتاهترین زمان پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان خود برسانید و از طرفی بیشتر از پیش در تلگرام مطرح شوید.با کمک این روش تبلیغاتی که کاملا مؤثر و همچنین پر طرفدار است قادر خواهید بود به صورت هدفمند ومطمئن ممبر خود را افزایش دهید.در این روش طراحی بنر تبلیغاتی بسیار موثر بوده و هر چه جذابیت پست شما بیشتر باشد به افزایش بازدید کننده کمک خواهد کرد .

 

در این روش تبلیغات شما کافیست تصویری خاص به همراه چند خط توضیحات مختصر و تآثیر گذار الصاق شده به عکس از کسب و کار خود طراحی کرده و به صورت پست اختصاص دهید و تبلیغات گسترده ی تلگرام را آغاز کنید.این مطلب را در نظر داشته باشید که هزینه ای که پرداخت می کنید به صورت بازدید از بنر تبلیغاتی شماست و میزان بازخورد و جذب به بنر شما بستگی دارد.شما میتوانید روزانه در بیش از صدها کانال تلگرامی بنر خود را به نمایش بگذارید و هر محصولی را به راحتی برای فروش معرفی کنید.

 

ممبر گروه به گروه تلگرام به چه صورت است ؟

یکی از محبوب ترین روش های افزایش ممبر تلگرام، گروه به گروه است که به اختصار توضیح میدهیم:در تلگرام روش های بسیاری برای افزایش عضو گروه وجود دارد ، اما بسیاری از این روش ها فقط برای بالا بردن امار گروه مناسب است و روش هدفهمندی نیست .در اینجا ما میخواهیم یکی از بهترین و هدف مند ترین روش های افزایش عضو را به شما معرفی کنیم ، منظور از ممبر هدفمند ، ممبری میباشد که هم جهت و همسو با موضوع گروه شما باشد و به نوعی مفید باشد.

 

یکی از بهترین روش ها که بسیار بین کاربران تلگرام محبوب شده اد گروه به گروه تلگرام است. در این روش در واقع اعضای هر گروه تلگرامی را که بخواهید میتوانید برای گروه خود بیاورید.این روش جدید و انحصاری از فست تلگرام که اعضایی مناسب موضوع کار شما برای گروه تلگرامی شما جذب می کند. شما با این روش می توانید آیدی های مشتریان رقبا و یا اعضای گروه هایی که نیاز دارید را استخراج کنید و در گروه خود آن ها را عضو کنید. این روش به صراحت بهترین روش تبلیغات در تلگرام است.

 

با یک مثال ساده تر برای شما این مطلب را باز خواهیم کرد، فرض کنید شما یک رقیب دارید که گروهی ده هزار نفره برای فروش پوشاک دارد که تماماً از مشتریان و اعضایی می باشند که شما به آن ها نیاز دارید و می توانید به راحتی فروش خوبی با جذب آن ها داشته باشید، ما می توانیم با این روش این رویای شما را تحقق سازیم و لیست تمامی مشتریان رقبای شما را در اختیار شما قرار دهیم و آن ها را به گروه شما به اضافه کنیم تا خرید ممبر تلگرام هدفمند با نیاز شما جذب کنیم.

 

چرا باید از ممبر گروه به گروه استفاده کرد؟

روش ممبر گروه به گروه تنها برای تصاحب مشتریان رقبا نیست بلکه این روش می تواند برای شما اعضایی هدفمند با بازدهی بالا و نیاز مرتبط به همراه داشته باشد. در لحظه کنونی که بسیاری از تبلیغات تلگرامی بازدهی خود را از دست داده اند و یا انواع تبلیغات تلگرام به دلیل استمرار بالا بازدهی و کیفیت خود را از دست داده اند شاید بهتر راه پیدا کردن روشی جدید و انحصاری همچون ممبر هدفمند باشد که با خرید این روش می توانید به راحتی و سرعت بالا به کسب و کار و یا گروه خود رونق بخشید.

 

از مزایای این روش این است که اعضایی که اضافه میشوند اعضای اول گروه میباشند یعنی اعضایی که اخرین فعالیت (پیام را ارسال کرده ایند) یا اعضایی که به تازگی وارد گروه شده انداین کار باعث میشود که اعضای انلاین و فعال به گروه شما اضافه شوند.پس با انتخاب درست گروه هدف میتوانید بهترین اعضا را با کمترین هزینه به گروه خودتون ببرید.این روش برای تمامی گروه ها با هر موضوعی مناسب میباشداگر میخواهید با کمترین هزینه درامد خود را دو چندان کنید توصیه میکنیم با خرید ممبر گروه به گروه یک بار این روش را امتحان کنید.

 

پیام عمومی تلگرام چیست و چه مزیت هایی دارد؟

ارسال پیام انبوه در چت خصوصی: این روش زمانی قابل اجرا می‌باشد که شما لیستی از شماره را در اختیار دارید و می‌خواهید به همه آن شماره‌ها پیام ارسال کنید که مطمئنا مزیت این روش، بازدید بیشتر آن خواهد بود زیرا افراد به پیام‌های ارسالی در چت خصوصی خودشان توجه ویژه‌ای می‌کنند.پ2راه برای ارسال پیام همومی در تلگرام وجود دارد :

 

روش اول ربات تلگرامی و روش دوم نرم افزار ارسال پیام عمومی این روش بسیار هدفمند و مناسب برای افرادی است که می خواهند به جامعه هدف خود در مدت زمانی کوتاه دستیابی پیدا کرده و پیام تبلیغاتی کانال و یا کسب و کار خود را برای آن ها ارسال نمایند. روش پیام عمومی تلگرام بسیار با کیفیت است و تنها کافیست شما گروه های مشابه با موضوع خود را ارائه دهید و پیام تبلیغاتی برای آن ها نیز ارسال خواهد شد. باید در نظر داشت که این روش به دلیل محدودیت های بی شمار از سوی تلگرام و مشکلات سرور و آیپی با هزینه های بیشتری نسبت به برخی از روش ها همراه است.

 

سوالات متداول

آیا پیام عمومی تلگرام روش مفیدی برای تبلیغات است ؟

پیام عمومی تلگرام بسیار پر کاربرد است چرا که علاوه بر اینکه بازدهی بسیار بالایی نسبت به سایر روش ها دارد ما می توانیم با ارسال پیام عمومی را به اعضایی خاص ارسال کنید این اعضا می توانند خانم و یا آقا باشند و حتی می توانند در منطقه خاص از دنیا قرار داشته باشند و یا اعضایی خاص با دسته بندی خاص باشند. این مورد لازم به ذکر است که اعضای هدفمندی که در روش افزایش اعضا با پیام انبوه تلگرام جذب می کنید بسیار با کیفیت بوده و بازدهی بسیار بالایی خواهند داشت.

 

روش افزاش ممبر از طریق گروه به گروه به چه صورت است ؟

روش کار در این نوع تبلیغات تلگرامی به این صورت است که شما یک یا چند گروه را که موضوع گروه با شما یکسان میباشد انتخاب میکنید و به ما میدهید ، پشتیبان های ما شروع به ادد زدن از گروه هایی که شما تعیین کردید به گروه شما میکنند ، مثلا از یک گروه بورسی ممبر اضافه میکنید به گروه بورسی خودتون

مهمترین مزیت روش ممبر گروه به گروه چیست ؟

مهمترین دلیل و بالاترین مزیت این روش این است که با هزینه ی بسیار اندک میتوانید مخاطبین خود را انتخاب کرده و آنها را به گروه خود بیاوردید.چنانچه گروه شما فروشگاهی باشد هر عضو را میتوان یک مشتری برشمرد و چنانچه صرفا به دنبال جذب تبلیغات هستید این مخاطبین باعث ارتقای برند شما خواهند شد.

 

بازدهی تبلیغ گسترده تلگرام چقدر است ؟

در مورد بازدهی این روش میتوان گفت که تبلیغ گسترده تلگرام بهترین روش برای دیده شدن و مطرح شدن بیشتر در فضای تلگرام و معرفی کسب و کار خود به دیگران و افزایش مخاطبان شماست. برای دریافت بهترین نتیجه شما تنها یک قدم تا موفقیت فاصله دارید و آن هم ثبت سفارش تبلیغات گسترده در تلگرام شرکت چابک است.

 

آیا تبلیغات گسترده در تلگرام روش کارآمدی هست ؟

با بهره گیری از این روش شما می توانید از مزایای یک تبلیغ جذاب بهره مند شوید. چرا که پست شما در بین کاربرانی به نمایش در می آیند که کاملا واقعی هستند و هیچ بازدید فیک و غیر واقعی وجود نخواهد داشت. از طرفی کانال های رسمی خبری مخاطبان بسیاری دارند که پیگیر لحظه به لحظه پست های آن ها هستند. پس با طراحی یک پست هدفمند و تبلغات هوشمندانه با یک تیر چند نشان خواهید زد.

 
جدیدترین مطالب سایت