افزونه رایگان دیجیتس Digits SMS

مجموعه : رپورتاژ آگهی
افزونه رایگان دیجیتس Digits SMS

از مشکلات اصلی سیستم مدیریت محتوای وردپرس و فروشگاه ووکامرس عدم امکان ثبت نام با موبایل و پر کردن فیلد اجباری ایمیل در فرآیند ثبت نام سایت است. مردم دیگر علاقه‌ای به ثبت نام با ایمیل ندارند! در دنیای امروز به‌ خصوص بعد از آمدن نرم افزار هایی چون تلگرام، واتس اپ و… و نحوه فعال‌سازی اکانت در تلگرام اکثر سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها ثبت نام با شماره موبایل را جایگزین ثبت نام ایمیل کردند.

 

 در عصر امروزه که گوشی موبایل از ابزارهای جدا نشدنی از افراد است، افراد میتوانند با شماره موبایل خود ثبت نام کنند و با یک شماره موبایل وارد وبسایت مورد نظر خود شوند توجه داشته باشید که افراد در این چند سال گذشته دیگر مانند قبل وقت نمی‌کنند با استفاده از ایمیل وارد وب ‌سایت شما شوند چرا که باید مراحل زیادی را طی کند تا وارد حساب ایمیل خود شوند، پس استفاده از روش ثبت نام یا ورود از طریق شماره موبایل بهترین روش به ویژه برای وردپرس می‌باشد.

 

با نصب این افزونه روی سایت وردپرس، افراد به راحتی میتوانند بدون نیاز به ایمیل در وب‌ سایت ثبت نام کرده یا وارد سایت شوند. افزونه دیجیتس محبوب‌ ترین افزونه وردپرسی است که برای ورود و ثبت نام با شماره موبایل و ارسال کد فعال‌سازی قابل استفاده است. افزونه دیجیتس با سامانه پیامکی تابان اس ام اس سازگار است و شما میتوانید پیامک‌های خود را از طریق خط خدماتی با سرعت ‌بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال کنید.

 

در ادامه به ویژگی های افزونه دیجیتس برای ورود و عضویت با شماره موبایل در ورد پرس و نحوه اتصال آن به پنل های اس ام اس به ویژه برای استفاده از ( سامانه تابان اس ام اس ) در وردپرس و ووکامرس میپردازیم.

افزونه ی دیجیتس تابان اس ام اس به آخرین نسخه بروزرسانی شد.

 

سازگاری افزونه دیجیتس با افزونه‌های محبوب وردپرس

پشتیبانی از ویژوال کامپوزر

پشتیبانی کامل از وردپرس  ( wordpress )

پشتیبانی از گرویتی فرم ( gravityforms )

پشتیبانی کامل از فروشگاه ساز ووکامرس ( woocommerce )

پشتیبانی کامل بادی پرس  ( bodypress )

هماهنگی کامل با کاربران عضو شده قدیمی

پشتیبانی از بی بی پرس  ( BBpress )

پشتیبانی از ایزی دیجیتال دانلود( EDD )

 

اگر در سایتتان کاربران زیادی دارید که در گذشته از طریق ایمیل وارد سایت شما شده‌اند نگرانی وجود ندارد. کاربران قدیمی سایت شما می‌توانند از طریق ایمیل و رمز عبور خود وارد حساب کاربریشان شوند و در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری شماره موبایل خود را وارد کنند. زمان ذخیره کد تائید پیامکی به شماره موبایلشان ارسال می‌شود. بعد از آن کاربر می‌تواند با شماره موبایل وارد سایت شود.

 

دریافت اطلاعات از کاربران با افزونه digits

از دیگر قابلیت ‌های جذاب افزونه دیجیس، قابلیت اضافه کردن نامحدود فیلد به ‌صورت کادر کشویی، چک باکس، متن، شماره، رادیوباکس، و موارد دیگری است که در هنگام ثبت نام کاربر اطلاعات بیشتری را می‌توانید از کاربر دریافت نمایید.

 

به عنوان مثال میتوانید اطلاعات دلخواه را مانند شماره پروانه کسب، کدملی، یا موارد دیگر که مورد نیاز است را از کاربر دریافت نمایید. همچنین افزونه دیجیتس قابلیت‌های دیگری نیز دارد که در ارسال پیامک اعتبار سنجی به شما کمک می‌کند تا تجربه لذت ‌بخش‌تری را برای کاربر فراهم نمایید:

 

امکان سفارش سازی استایل

اهمیت استفاده از خط خدماتی در کنار افزونه دیجیتس

امکان ریدارکت آدرس های ثبت نام و ورود و خروج

بعد از دانلود پلاگین دیجیتس و نصب آن باید جهت تهیه یک خط خدماتی اقدام کنید زیرا بدون خط خدماتی ممکن است کاربر نتواند در سایت شما ثبت نام کند!

 

ویژگی های افزونه دیجیتس ( Digits ):

پشتیبانی از ایزی دیجیتال دانلود

امکان ثبت نام با پسورد و یا پیامک کد تایید

ثبت ‌نام با شماره تلفن همراه

امکان افزودن کاربر برای مدیریت

ورود به سایت بدون رمز عبور

امکان ریست رمز ورود با ارسال کد تایید پیامکی

پشتیبانی کامل از ووکامرس

کاملا ریسپانسیو شده

پشتیبانی کامل از افزونه ویژوال کامپوزر

امکان غیرفعال سازی ایمیل برای ورود

پشتیبانی کامل از افزونه چند فروشندگی دکان

پشتیبانی از افزونه بی بی پرس

هماهنگ شده با کاربران عضو شده قدیمی

پشتیانی از انواع سامانه های پیامکی

امکان ریدارکت آدرس های ثبت نام و ورود و خروج

امکان سفارش سازی استایل

امکان استفاده از طرح های مختلف برای ورود به سایت

* از ویژگی های جذاب افزونه دیجیتس امکان ثبت نام کاربران با شماره موبایل خود می‌باشد.

 

با استفاده از این افزونه به کاربران خود اجازه می دهید تا با شمارۀ موبایل خود وارد شوند لازم به ذکر است همین مورد باعث افزایش نرخ عضویت در سایت می‌شود. زیرا هر فرد با هر سطحی از دانش و معلومات می‌تواند به‌ راحتی با شماره موبایل در سایت شما ثبت نام کنند و دیگر نیازی به حفظ نام کاربری و یا واردکردن ایمیل و یا تائید روی لینک ایمیل نیست!

 

به علاوه از این نرم افزار میتوانید برای تایید هویت کاربران خود به جای ارسال لینک برای ایمیل از روش ارسال پیامک استفاده کنید.

امکان استفاده از رمز عبور های یکبار مصرف

 

افزونه دیجیتس نسخه ی 7.3 تابان اس ام اس

امروزه به خاطر سپردن رمز های مختلف برای اکثر کاربران دشوار شده است و کاربر نمی‌تواند همۀ رمزهای عبور که برای وب‌ سایت‌های مختلف به‌کار می‌برد را حفظ کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید کد عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه افراد ارسال می‌شود را ثبت نمایید.

نکته: برای استفاده از این افزونه نیاز به یک سامانه ارسال پیامکی نیز وجود دارد.

 

نحوه اتصال افزونه دیجیتس به سامانه های پیامک

نحوه اتصال سامانه های پیامک به افزونه دیجیتس تفاوت هایی دارد و در بعضی سایت ها پیچیدگی های بسیاری هنگام اتصال این افزونه به سامانه پیامک و وبسایت به وجود می‌آید. به این دلیل ما به شما تابان اس ام اس را پیشنهاد می‌کنیم که شما با استفاده رابط کاربری ساده این سیستم می‌توانید در کمتر از چند دقیقه سامانه پیامک خود را برای کاربران وبسایت خود فعال کنید. خط خدماتی رایگان نیز تابان اس ام اس در اختیار شما قرار می دهد.

 

افزونه دیجیتس را از سایت تابان اس ام اس دانلود کرده و در سیستم پیشخوان وردپرس خود در قسمت افزونه نصب و فعال سازی کنید. بعد از نصب و فعال سازی وارد چنین صفحه ای خواهید شد و باید یکسری تنظیمات مربوط به سامانه پیامک خود را اعمال کرده تا پیامک های مورد نظر در کمترین زمان ممکن به دست کاربران برسد.

 

پیکربندی افزونه دیجیتس

در افزونه دیجیتس تنظیمات مختلفی وجود دارد ولی برای فعال سازی سریع پیامک به قسمت تنظیمات پنل پیامکی مراجعه کنید، در این قسمت توجه داشته باشید نوع درگاه پیامکی خود را روی تابان اس ام اس قرار دهید، در بخش نام کاربری، رمز و خط ارسال کننده پیامک، اطلاعات ثبت شده خود را در زمان ثبت نام در تابان اس ام اس و دیگر درگاه ها وارد کنید تا سامانه پیامک شما فعال شود. به همین سادگی  میتوانید فعال سازی را انجام دهید.

 

*دقت داشته باشید که شما با استفاده از وب سرویس پیام کوتاه تابان اس ام اس می توانید وب سایت یا نرم افزارهای مختلف خود را با استفاده از چند خط کد نویسی به سامانه ‌ی تابان اس ام اس متصل کرده و در زمان‌هایی که مورد نیاز است، اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌های خود از این طریق نمایید.

 

مراحل راه اندازی افزونه ی دیجیتس:

1- ثبت نام در سامانه پیامکی را انجام دهید.

2- از طریق تلفن یا تیکت بابت فعالسازی وب سرویس رایگان ارتباط برقرار کنید.

3- افزونه ی دیجیتس بر روی وردپرس نصب کرده و مراحل پیکربندری را انجام دهید.

4-افزونه دیجیتس را از سایت تابان اس ام اس دانلود کرده و در سیستم پیشخوان وردپرس خود در قسمت افزونه نصب و فعال سازی کنید.

5-در یکی از بخش های پیکربندی به نام تنظیمات پنل پیامکی می بایست tabansms  را انتخاب کنید.

6- نام کاربری و رمز سامانتون و در فیلد مربوطه پر کنید.

7- شماره خط اختصاصی یا اشتراکی که در پنل پیامکی برای شما فعال است وارد کنید.

8- بعد از نصب افزونه در بخش تنظیمات افزونه – پیکربندی اصلی، استفاده از شماره موبایل را به عنوان نام کاربری بر روی بله تنظیم کنید.

9- در همین بخش ارسال کد تایید یکبار مصرف رو بر روی iran قرار دهید.

10- برای ارسال پیامک دقت داشته باشید پروفایل وردپرسی شما و کاربرانتون باید به همراه شماره تماس باشد.

 

نکته مهم

*بجای site.com ادرس سایت خود را قرار دهید ، این صفحه استاندارد برای ثبت نام یا ورود کاربران است که میتوانید به سلیقه خود آن را تغییر دهید.

*همچنین برای استفاده از این امکان در برگه های دیگر سایت وردپرسی از قسمت شورت کدها اقدام کنید.

شما برای استفاده از افزونه ی digits نیاز به فعال سازی وب سرویس سامانه پیامکی دارید.

برای دانلود رایگان افزونه دیجیتس تابان اس ام اس داخل حساب کاربری بخش خدمات وبسرویس > افزونه ها انواع افزونه هاییامکی موجود و کاملا رایگان می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان به سایت tabansms.com مراجعه نمایید. با کد تخفیف talab برای ثبت نام پنل پیامکی 20% تخفیف بگیرید.

جدیدترین مطالب سایت