تجربه‌ای به یادماندنی با اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
تجربه‌ای به یادماندنی با اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد : اگر به اقامت در هتل های لوکس و لاکچری علاقه دارید، هتل مدینه الرضا مشهد انتخاب خوبی برای شما است که لذت حضور در هتل های شیک و لاکچری با بهترین امکانات را به شما هدیه می دهد. هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیکترین هتل پنج ستاره به حرم امام رضا (ع) است که با اصول معماری مدرن ساخته شده است.

 

در تمام قسمتهای هتل مدینه الرضا، شکوه و ظرافت هنرمندانه را مشاهده خواهید کرد. در این نوشته با امکانات رفاهی و مزایای اقامت در هتل مدینه الرضا آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

 

معرفی هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا در سال 1392 افتتاح شده است و از مجلل ترین هتل های مشهد مقدس محسوب می شود. هتل مدینه الرضا مشهد، هتلی 12 طبقه است که 400 واحد اقامتی مختلف دارد. در هتل مدینه الرضا مشهد، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، اتاق دبل اکونومی، اتاق دبل لوکس، اتاق دبل فصل، اتاق سه تخته دبل پلاس، سوئیت یک خوابه، اتاق کانکت سه تخته، اتاق کانکت چهار تخته، اتاق کانکت پنج تخته، آپارتمان سه خوابه و آپارتمان پرزیدنت، واحد اقامتی موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

در تمام واحدهای هتل مدینه الرضا، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، چای ساز، آباژور، کمد لباس، آویز لباس، مبلمان، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، تلفن، مینی بار، صندوق امانات، حوله، دمپایی، وسایل بهداشتی، چیلر و… وجود دارد که مهمانان عزیز می توانند از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنند.

 

محیط هتل مدینه الرضا، سرشار از آرامش و معنویت است و با انواع وسایل شیک و جدید دکوراسیون شده است. برای رفاه حال مهمانان عزیز در هتل مدینه الرضا مشهد، خدماتی مانند خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، خدمات بیدار باش، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات باربری، پذیرش شبانه روزی و… انجام می شود.

 

با وجود تمام امکانات رفاهی در هتل مدینه الرضا مشهد، شما می توانید اقامتی دلنشین و آرام را در این هتل تجربه کنید و از وجود خدمات رفاهی در این هتل لذت ببرید.

 

هتل مدینه الرضا مشهد با استانداردهای هتل های پنج ستاره ساخته شده است و بخش های جالبی دارد. از جمله بخش های جذاب هتل مدینه الرضا می توان به وجود کتابخانه، فروشگاه، اتاق سیگار، اتاق چمدان، آتلیه عکاسی، سالن کنفرانس، سالن جلسات و آمفی تئاتر اشاره کرد.

 

یکی از امتیازات بزرگ هتل مدینه الرضا، وجود امکانات ورزشی متنوع در این هتل است.

 

معرفی امکانات تفریحی و ورزشی در هتل مدینه الرضا مشهد

در طبقه منفی یک هتل مدینه الرضا مشهد، مجموعه آبی هتل فعال است. وجود استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و سالن ماساژ در این مجموعه آبی، به تفریح و نشاط مهمانان هتل کمک می کند.

 

جالب است بدانید که مجموعه آبی بانوان و مجموعه آبی آقایان در این هتل به صورت مجزا از هم ساخته شده اند و خانم ها و آقایان می توانند همزمان به مجموعه آبی مخصوص خود بروند و مشغول شنا شوند.

تجربه‌ای به یادماندنی با اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد

افرادی که عادت به ورزش بدنسازی دارند هم می توانند به باشگاه بدنسازی هتل بروند و از دستگاه های پیشرفته داخل باشگاه استفاده کنند.

 

برای تجربه آرامش عمیق هم می توانید به سالن ماساژ داخل هتل بروید و روح و جسمتان را به آرامش عمیق مهمان کنید.

 

از دیگر امکانات تفریحی هتل باید به وجود اتاق بازی کودکان اشاره کرد که به انواع وسایل بازی، استخر توپ، عروسک و… مجهز است.

 

آشنایی با رستوران های هتل مدینه الرضا مشهد

در هتل مدینه الرضا مشهد، چندین رستوران وجود دارد و شما می توانید انتخاب کنید که برای صرف وعده های غذایی خود، به کدام یک از رستوران های این هتل بروید. رستوران گل نرگس 1 و 2، رستوران ارغوان و رستوران آفتابگردان، نام رستوران های این هتل پنج ستاره هستند.

 

در رستوران های گل نرگس 1 و 2، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با طعم عالی سرو می شوند که توسط سرآشپزهای حرفه‌ای آماده شده اند. رستوران گل نرگس 1 و رستوران گل نرگس 2 در کنار هم و در طبقه اول هتل مدینه الرضا قرار گرفته اند.

 

در طبقه منفی یک هتل، رستوران سنتی ارغوان را مشاهده خواهید کرد که در کنار مجموعه آبی هتل ساخته شده است. در رستوران ارغوان نیز انواع غذاهای ایرانی و سنتی با طعم لذیذ سرو می شوند.

 

رستوران آفتابگردان، رستوران گردان هتل مدینه الرضا است که در طبقه دوازدهم هتل قرار دارد. چشم انداز رستوران رو به خیابان های مشهد و حرم مطهر رضوی است و لذت غذا خوردن را چندین برابر می کند. در رستوران آفتابگردان، انواع غذاهای ایرانی، عربی، خوراک های دریایی، فست فود و غذاهای گیاهی سرو می شود. موضوع جالب این است که رستوران گردان هتل دائماً در حال چرخش است و نمایی کامل از بارگاه نورانی امام هشتم را در مقابل چشمان شما قرار می دهد.

 

کافی شاپ دنج و زیبای هتل، کافی شاپ بهار نارنج است که در لابی هتل فعالیت می کند و فضایی دلنشین و آرام دارد.

 

وجود تمام این امکانات در هتل مدینه الرضا مشهد، این هتل پنج ستاره را به یکی از بهترین هتل های مشهد تبدیل کرده است. پرسنل هتل مدینه الرضا، خوش برخورد و باتجربه هستند و تمام تلاششان را می کنند تا نیازهای شما را به سرعت برطرف کنند. پرسنل این هتل به زبانهای انگلیسی و فارسی مسلط بوده و میزبان خوبی از گردشگران ایرانی و خارجی هستند.

 

نزدیکی هتل مدینه الرضا به حرم امام رضا (ع)

هتل مدینه الرضا در خیابان شارستان رضوی قرار دارد. فاصله میان هتل مدینه الرضا تا حرم رضوی، تنها 150 متر است و شما می توانید با 5 دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به حرم امام رضا (ع) برسانید و مشغول زیارت شوید. همچنین این هتل به بازارهای اطراف حرم مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور نزدیک است. بنابراین اگر قصد سفر زیارتی به مشهد را دارید و دوست دارید زیارت کردن برای شما راحت تر انجام شود، هتل مدینه الرضا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

 

با اقامت در این هتل پنج ستاره، اوقات سفرتان را در آرامش و راحتی می گذرانید و می توانید از تمام امکانات و خدمات این هتل مجلل استفاده کنید.

 

رزرو هتل مدینه الرضا مشهد از سامانه سفربازی

برای رزرو هتل مدینه الرضا در مشهد، شما می توانید از طریق سایت سفربازی اقدام کرده و این هتل پنج ستاره را با تخفیف ویژه و شرایط عالی رزرو کنید. سفربازی از مطمئن ترین سایتها برای رزرو اقامتگاه و هتل در ایران است که بهترین اقامتگاه های ایران را به شما پیشنهاد می دهد. امکان رزرو آنلاین هتل و پشتیبانی 24 ساعته از جمله امکانات سفربازی است که رزرو هتل را برای شما راحت‌تر می کند.

جدیدترین مطالب سایت