اقامت رایگان در هتل شرایتون استانبول با فلای تودی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اقامت رایگان در هتل شرایتون استانبول با فلای تودی

آیا تا به حال به اقامت رایگان در هتل 5 ستاره شرایتون شهر استانبول فکر کرده‌اید؟ سرویس استاپ اوور ترکیش ایرلاینز این امکان را برایتان فراهم می‌کند و سفری به یادماندنی‌ برایتان می‌سازد. به این ترتیب، درست زمانی که با پرواز ترکیش ایرلاین به یکی از کشورهای آسیایی، اروپایی یا حتی آمریکا و کانادا می‌روید، در میان راه توقفی اختیاری در یکی از هتل های 5 ستاره استانبول خواهید داشت. این اقامت رایگان در هتل شرایتون استانبول با فلای تودی امکانپذیر می‌شود.

 

سرویس استاپ اوور ترکیش چیست؟

سرویس استاپ اوور ترکیش ایرلاینز امکان حداقل یک شب اقامت رایگان را در یکی از هتل های استانبول فراهم می‌کند. فقط در صورتی که سفر شما با پروازهای ترکیش ایرلاین و به برخی مقاصد مشخص باشد، امکان استفاده از این سرویس وجود دارد. برای مثال، اگر پرواز تهران بانکوک را از ترکیش ایرلاینز بخرید، می‌توانید در مسیر سفر حداقل یک شب را در یکی از هتل های استانبول به طور رایگان اقامت کنید.

 

در واقع با خرید بلیط از ترکیش ایرلاینز امکان اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره استانبول برایتان فراهم می‌شود. اگر بلیط شما اکونومی کلاس باشد، در هتل 4 ستاره و در صورت بیزنس کلاس بودن، رزرو هتل شرایتون یکی از هتل های 5 ستاره استانبول در انتظارتان خواهد بود. توجه کنید که این توقف اختیاری است ولی برای استفاده از آن حتما باید 20 ساعت یا بیشتر در استانبول بمانید.

 

2 شب اقامت رایگانِ هتل شرایتون فقط با یک بلیط!

اقامت رایگان در هتل شرایتون استانبول با فلای تودی

کافی است در سفر بعدی خود پروازهای بیزنس کلاس هواپیمایی ترکیش را رزرو کنید تا دو شب اقامت رایگان در یک هتل 5 ستاره به شما اختصاص یابد. هتل شرایتون آتاکوی استانبول | Sheraton Istanbul Ataköy Hotel در خیابان کِنِدی، منطقه باکرکوی و در قسمت اروپایی این شهر قرار دارد. منطقه باکرکوی در ساحل دریای مرمره قرار گرفته و از این رو با اقامت در این هتل از چشم‌انداز زیبای دریا بهره‌مند می‌شوید.

 

از جاذبه های منطقه باکرکوی استانبول می‌توان به محله‌ یشیل‌کوی (یک تفرجگاه ساحلی)، فانوس دریایی، موزه هوانوردی استانبول، عمارت دریایی فلوریا آتاتورک و همچنین مراکز خرید کاروسل و کپسیتی اشاره کرد. مرکز خرید گالریا استانبول تنها در فاصله چند قدمی از هتل شرایتون قرار گرفته است.

 

از این منطقه به راحتی می‌توانید با وسایل حمل و نقل عمومی به دو محله معروف سلطان احمد و میدان تکسیم و خیابان استقلال بروید. همچنین هتل شرایتون، سرویس رایگان حمل و نقل به محله سلطان احمد و میدان تکسیم استانبول در صبح و عصر ارائه می‌دهد. 

 

علاوه بر چشم‌انداز زیبای هتل و تفریحات منطقه باکرکوی از اقامت در هتل 5 ستاره شرایتون و استفاده رایگان از خدمات آن نیز لذت ببرید. این هتل در یک فضای 40 هزار مترمربعی در میان سرسبزی زیبای طبیعت و ساحل دریا قرار دارد. از امکانات هتل شرایتون استانبول می‌توان به استخر سرپوشیده و روباز، خدمات اسپا، ماساژ و… اشاره کرد. این هتل اتاق‌هایی زیبا به همراه انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی با استفاده از بهترین سرآشپزها در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. 

 

در کدام مقاصد می‌توان از استاپ اوور ترکیش استفاده کرد؟

تعداد مقاصدی که برای استفاده از سرویس اقامت رایگان استانبول با پروازهای ترکیش ایر در نظر گرفته شده، قابل توجه است. امکان استفاده از این سرویس با خرید پروازهای ترکیش ایر به بسیاری از مقاصد محبوب آسیایی مانند چین، ژاپن، کره‌جنوبی، مالزی، اندونزی، سنگاپور، تایلند، ویتنام و… از ایران وجود دارد. همچنین کشورهای پرطرفدار اروپایی مانند بریتانیا، آفریقا، اتریش، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایتالیا، هلند، اسپانیا و … در فهرست پروازهای استاپ اوور ترکیش هستند. با سفر به شهرهای مختلف آمریکا و کانادا مانند آتلانتا، بوستون، لس آنجلس، میامی، واشنگتن، تورنتو، ونکوور و… هم می‌توانید از این سرویس مهیج بهره‌مند شوید.

 

اقامت رایگان در هتل شرایتون استانبول با فلای تودی

شرایط استفاده از اقامت رایگان استانبول

همانطور که گفتیم برای استفاده از سرویس اقامت رایگان حتما باید پروازهای ترکیش ایر را به یکی از مقاصد موردنظر این ایرلاین خریداری کنید. همچنین مبدا یا مقصد پرواز حتما باید تهران باشد و20 ساعت یا بیشتر در استانبول توقف داشته باشید. تمام پروازهای اکونومی و بیزنس کلاس (پروازهای رفت و برگشت) شامل استفاده از این سرویس می‌شوند و فقط هتل‌ های محل اقامت آنها در استانبول و تعداد روزهای آنها متفاوت است. دارندگان بلیط بیزنس دو شب و کسانی که بلیط اکونومی ترکیش ایر را خریداری کنند، یک شب امکان اقامت رایگان در استانبول را خواهند داشت.

 

مسافرانی که قصد استفاده از اقامت رایگان استانبول با پروازهای ترکیش ایر را دارند، هزینه ویزا، هزینه گشت شهری و همچنین ترانسفر فرودگاهی تا هتل برعهده خودشان است. فقط کسانی که بلیط بیزنس کلاس ترکیش ایرلاینز را به مقصد برخی شهرهای آمریکا و کانادا خریداری کنند، از خدمات ترانسفر رایگان تا شعاع 56 کیلومتری نیز برخوردار خواهند بود. پشتیبانی فلای تودی اطلاعات کاملتری را در زمینه شرایط و نحوه درخواست برای استفاده از این سرویس در اختیار شما می‌گذارد.

 

چگونه از اقامت رایگان هتل شرایتون استانبول استفاده کنیم؟

در حال حاضر فلای تودی تنها ارائه‌دهنده سرویس اقامت رایگان استانبول در پروازهای ترکیش ایرلاین در ایران به شمار می‌رود. ثبت درخواست برای استفاده از سرویس استاپ اوور ترکیش ایرلاین و اقامت رایگان در هتل 5 ستاره شرایتون استانبول، فقط از طریق تماس با پشتیبانی فلای تودی امکانپذیر است. پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت