اقامت در عجیب ترین و متفاوت ترین هتل های ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
اقامت در عجیب ترین و متفاوت ترین هتل های ایران

اقامت در عجیب ترین و متفاوت ترین هتل های ایران

با توجه به رشد گردشگری در اغلب شهرهای ایران و رقابت زیادی که برای جذب گردشگر در این زمینه وجود دارد، در چند سال اخیر با روی کار آمدن هتل های عجیب و متفاوت در گوشه و کنار کشورمان روبرو هستیم.

 

رزرو هتل های متفاوت و عجیب باعث میشود تا تجربیاتی جدید و البته به یادماندنی را بدست آورید و بدون شک از چنین انتخابی راضی خواهید بود. سامانه رزرو هتل اقامت 24 در ادامه به تعدادی از عجیب ترین هتل های ایران اشاره خواهد کرد و امکانات و شرایط موجود در آنها را بررسی خواهد نمود.

اقامت در عجیب ترین و متفاوت ترین هتل های ایران

هتل کویری بالی

در دل کویر بسیار زیبای خور و بیابانک و در جایی که تا چشم کار می کند سکوت و آرامش و تپه های شنی به چشم میخورند، هتل کویر بالی مثل نگینی می درخشد. این هتل که اولین هتل کویری ایران می باشد، در منطقه ای کاملا خشک و خالی از سکنه واقع شده است و با تلفیق زندگی مدرن و سنتی شرایط متفاوتی را برای کویرنوردان فراهم نموده است. این کویر که در لیست هتل های 3 ستاره قرار گرفته است، از سال 1388 تا امروز گزینه ای متفاوت برای اقامت در دل کویر می باشد.

 

از جمله ویژگی های بسیار خوب این هتل می توان به داشتن تنوع بالا در اتاق های آن اشاره کرد. بافت کاملا سنتی و زندگی در اتاق هایی با دیوارهای کاه گلی و دکوراسیون کاملا مطابق با سنت ایران در کنار اتاق های کاملا لوکس و مدرن تلفیقی بسیار زیبا را فراهم نموده است. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به داشتن رستوران های سنتی، سالن بیلیارد، حوضخانه، کافی شاپ، ایکس باکس، امکانات تفریحی و بازی، فضای سبز در دل کویر و اینترنت بی سیم اشاره کرد.

 

اقامت در عجیب ترین و متفاوت ترین هتل های ایران

هتل صخره ای کندوان

از بهترین گزینه هایی که می توان برای رزرو هتل در سفر به تبریز در نظر گرفت، هتل صخره ای کندوان اشاره کرد. این هتل بخاطر قرار گرفتن در دل صخره های سنگی و امکانات بسیار متفاوت و عالی به عنوان یکی از عجیب ترین هتل های ایران تلقی میشود.

 

هتل 5 ستاره کندوان که در فاصله بسیار کم با روستایی به همین نام قرار گرفته است، کاملا در دل صخره های سنگی واقع شده و موفق به جذب گردشگران داخلی و خارجی زیادی شده است.

یکی از منحصر به فردترین ویژگی ها و امکانات موجود در این هتل، سرچشمه گرفتن آب هتل از چشمه های این منطقه می باشد. به عبارت دیگر، با اقامت در هتل کندوان این فرصت در اختیارتان قرار میگیرد تا از آبهای معدنی بنوشید و لذت ببرید.

 

اتاق هایی با دیوارهای سنگی که در کنار جکوزی موجود در آنها تضادی جالب بوجود آمده است و امکانات کاملا بروز در منطقه ای دور افتاده می تواند لحظات متفاوتی را برای گردشگران خلق کند.

 

در هتل کندوان تبریز همچنین سوئیت های امپریال و رویال نیز ارائه می گردد که شرایط ویژه ای در آنها فراهم شده و برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب می باشند.

اقامت در عجیب ترین و متفاوت ترین هتل های ایران

هتل کپری کرمان

در دنیایی که بسیاری از شهرها و کشورها با ساخت هتل های لوکس سعی در جذب گردشگر دارند، می توان نمونه هایی را دید که با فاصله گرفتن از زندگی مدرنیته در این راه موفق شده اند. یکی از متفاوت ترین و البته پرطرفدارترین هتل های ایران، هتل 5 ستاره کپری قلعه گنج کرمان می باشد که فرصت زندگی در کپر را برایتان فراهم می کند.

 

با قدم گذاشتن در این هتل نباید انتظار ورود به اتاق های بی کیفیت را داشته باشید، بلکه تلفیقی از زندگی سنتی و مدرن در آن ها به چشم میخورد که حس و حال خوبی را فراهم می کنند. در اتاق های سنتی و کپری این هتل می توان تزئینات کاملا سنتی را بر در و دیوار آن مشاهده کنید و در عین حال از خنکای سیستم خنک کننده (اسپیلت) لذت ببرید و از اینترنت بی سیم آن استفاده نمایید.

 

هتل کپری کرمان بخاطر داشتن اتاق هایی که سقف هایی از جنس شاخه و برگهای نخل دارند و قرار گرفتن در منطقه ای کویری در تمام دنیا شهرت پیدا کرده است. در این مجموعه می توانید از امکاناتی مانند شترسواری، رستوران و کافی شاپ سنتی، دوچرخه سواری و فوتبال دستی بهره مند شوید.

 

هتل لاله بیستون کرمانشاه

یکی دیگر از گزینه هایی که لیست عجیب ترین هتل های ایران قرار میگیرد، هتل لاله بیستون می باشد. این هتل از این نظر عجیب و متفاوت است که شرایط زندگی و اقامت در منطقه ای کوهستانی و در مجاورت کتیبه باستانی بیستون را فراهم میکند. نوع طراحی هتل کاملا بر اساس معماری ایران قدیم می باشد و نمای به کار رفته در بخش بیرونی و داخلی و دکوراسیون اتاق ها و محوطه آن کاملا منحصر به فرد می باشد و یادآور کاروانسراهای ایرانی می باشند.

 

تماشای زیبایی های بیستون و آثار بسیار ارزشمند آن از اتاق های هتل و لذت بردن از سکوت و آرامش و تجربه زندگی سنتی ایرانی از جمله مواردی هستند که باعث شده اند این هتل یکی از معروف ترین هتل های ایران در بین گردشگران خارجی به شمار رود.

 

هتل ترنج کیش

در هیچ نقطه از ایران به جز کیش نمی توانید هتل دریایی ببینید. هتل 5 ستاره ترنج کیش که به عنوان اولین هتل دریایی در خاورمیانه فعالیت خود را شروع کرد، بخاطر داشتن اتاق هایی در دل دریا و رستورانی با کف شیشه ای از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. از بهترین ویژگی های این هتل می توان به اقامت در اتاق هایی اشاره کرد که کف شیشه ای آنها این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد تا همزمان رقص ماهی ها را در آبهای زلال خلیج فارس مشاهده کنید.

 

خلاقیت و تنوع گرایی در صنایع گردشگری یکی از بهترین شیوه ها برای جذب گردشگران بیشتر و رشد صنعت توریسم می باشد و مواردی که در این مطلب به آنها اشاره شد گوشه ای از نمونه های موفق در این حوزه می باشند.

 

سامانه رزرو هتل اقامت 24 به عنوان اولین سامانه رزرواسیون هتل های داخلی، امکان رزرو هتل در هر گوشه از ایران را از جمله هتل های مشهد، هتل های کیش و هتل های شیراز در کمترین زمان فراهم نموده است. تفاوتی ندارد که برای سفر چند روزی اقامت در یکی از هتل های عجیب و متفاوت را انتخاب می کنید یا اقامتگاه، ویلا و سوئیت را ترجیح می دهید؛ در هر صورت با اقامت 24 می توانید با کمترین قیمت و راحت ترین شیوه محل اقامت مناسبی را برای خود رزرو کنید.

جدیدترین مطالب سایت