امکانات هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره

مجموعه : رپورتاژ آگهی
امکانات هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره

همه می‌دانیم که هتل‌های ۵ ستاره، شیک‌ترین و گران‌ترین هتل‌ها اند و هتل‌هایی که ستاره‌های کمتری دارند، از امکانات کمتری برخوردار اند. اما هیچ‌گاه به صورت دقیق بررسی نکرده‌ایم که هر یک از این کلاس‌ها چه امکاناتی را به مسافران و ساکنان هتل ارائه می‌کنند.

 

به همین دلیل ممکن است هنگام رزرو اینترنتی هتل سردرگم شویم و نتوانیم بهترین هتل را با توجه با نیازهای خود انتخاب کنیم. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی امکانات هتل‌های ۵، ۴ و ۳ ستاره بپردازیم تا شما هنگام رزرو هتل بتوانید به سادگی هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

امکانات هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره

هتل‌های ۵ ستاره چه امکاناتی دارند؟

تجهیزات ساختمانی و تاسیساتی و محل قرار گرفتن هتل، امور مربوط به نوع و سطح سرویس و خدمات و تجهیزات مواردی هستند که بیشترین تاثیر را در تعیین ستاره‌های یک هتل دارند. هر چقدر که کیفیت و تعداد خدمات هتل بالاتر برود، امتیازهای بیشتری را نیز کسب خواهد کرد. هتل‌های ۵ ستاره معمولا امکاناتی همچون گاوصندوق و مکان امن برای هر اتاق، اینترنت و رایانه رایگان برای استفاده مسافران، رستوران و یا کافی‌شاپ شبانه‌روزی، کیفیت بالای وعده‌های غذایی، پارکینگ دارای خدمه و نگهبان، پذیرش چند زبانه به صورت ۲۴ ساعته، لابی مبله مجلل و ارائه هدایای خوشامدگویی را ارائه می‌کنند. همچنین پاکیزگی و نظافت نیز در هتل‌های ۵ ستاره به بهترین شکل ممکن رعایت می‌شود.

از سوی دیگر امکانات تفریحی نیز جزئی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در رتبه هتل‌ها به حساب می‌روند. به همین دلیل هتل‌های ۵ ستاره امکانات تفریحی بسیاری را مثل سالن ورزشی، زمین تنیس یا گلف، سالن بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا در اختیار مسافران می‌گذارند. تجهیزاتی که در اتاق‌های هتل قرار دارند نیز می‌تواند نشان‌دهنده تفاوت یک هتل ۵ ستاره با سایر هتل‌ها باشد. سشوار، واکس، مینی‌بار و… نیز از ملزومات هتل‌های ۵ ستاره به شمار می‌روند. مشخص است که هتل‌های ۵ ستاره از تمام ویژگی‌های دیگری را که در یک هتل ۴ ستاره دیده می‌شود، برخوردار است.

اگر قصد دارید که در یکی از این هتل‌های ۵ ستاره اقامت داشته باشید می‌توانید رزرو هتل را در علی بابا انجام دهید تا از امکانات بهترین هتل‌ها در سراسر جهان استفاده کنید.

امکانات هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره

امکانات هتل‌های ۴ ستاره چطور است؟

همانطور که مشخص است، هتل‌های ۴ ستاره امکانات کمتری را نسبت به هتل‌های ۵ ستاره دارند. اما همچنان خدمات درجه یکی در هتل‌های چهار ستاره به مسافران ارائه می‌شود. هتل‌های ۴ ستاره امکاناتی فراوانی از جمله رستوران‌های مجهز با منو کامل، دسترسی به اینترنت در اتاق، خدمات شبانه‌روزی در اتاق، سرو صبحانه در رستوران یا اتاق، لابی مجلل و مجهز، کافی‌شاپ و پذیرش چند زبانه در ۱۸ ساعته روز را به مسافران ارائه می‌کنند. علاوه بر این امکانات، هتل‌های ۴ ستاره تخت‌خواب‌های سایز ﮐﯿﻨﮓ و ﮐﻮﺋﯿﻦ را نیز با کیفیت خیلی خوب در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا بتوانند نهایت آسایش را برای آن‌ها به ارمغان آورند.

 

شما می‌توانید با رزرو اینترنتی هتل ۴ ستاره از امکانات دیگری مثل سالن بدنسازی، استخر و سالن اسپا استفاده کنید. امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، سشوار و مینی‌بار نیز از نیازهای هر هتل ۴ ستاره است و باید در تمامی اتاق‌ها موجود باشد. همانطور که می‌دانید هتل‌های ۴ ستاره تمامی امکانات هتل‌های ۳ ستاره را نیز به مسافران ارائه می‌کنند.

 

شما با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید بهترین قیمت‌ هتل‌های ۴ ستاره را مشاهده کنید و اقامتی لذت بخش در آن‌ها داشته باشید.

 

امکانات هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره

هتل‌های ۳ ستاره چه ویژگی‌هایی دارند؟

هتل‌های ۳ ستاره، از نظر قیمت و کیفیت خدمات ارائه شده در سطح متوسطی قرار می‌گیرند. اما هتل‌های ۳ ستاره همچنان تفاوت‌های بسیاری را با هتل‌های ۱ و ۲ ستاره دارند. پذیرش مهمانان در هتل‌های ۳ ستاره ۱۴ ساعت در روز و تنها به دو زبان است. اما پذیرش تلفنی ۲۴ ساعته پذیرای مهمانان است. مبلمان مناسبی نیز در سالن پذیرش این هتل‌ها قرار دارد تا میهمانان و مسافران بتوانند در سالن پذیرش به استراحت بپردازند. تمامی اتاق‌ها در هتل‌های ۳ ستاره مجهز به آیینه تمام قد، سیستم گرمایش، سشوار و دسمال توالت هستند.

جدا از این امکانات اولیه، خدمات دیگری نیز مثل ارائه صبحانه، ناهار و شام در رستوران، خدمات لباس‌شویی، سرو نوشیدنی سرد در اتاق‌ها اشاره کنیم. اینترنت نیز در هتل‌های سه ستاره معمولا محدود به لابی است و شما می‌توانید در لابی از اینترنت رایگان استفاده کنید. هتل‌های ۳ ستاره گزینه بسیار مناسبی برای آن دسته از افراد است که می‌خواهند سفر کم هزینه‌ای داشته باشند و همزمان از امکانات مناسبی برخوردار باشند. شما برای رزرو اینترنتی هتل های ۳ ستاره در بیشتر موارد، گزینه‌های فراوانی پیش رو دارید.

 

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی امکانات هتل‌های ۵، ۴ و ۳ ستاره بپردازیم. شما هنگام رزرو هتل می‌توانید با خواندن اطلاعات موجود و همچنین نظرات سایر مسافران، انتخاب بهتری داشته باشید.

جدیدترین مطالب سایت