ویژگی های انواع تشک طبی و سرویس خواب مهد تشک

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ویژگی های انواع تشک طبی و سرویس خواب مهد تشک

ویژگی های انواع تشک طبی و سرویس خواب مهد تشک

یکی از گزینه‌های خرید تشک ، تشک طبی است. اگر دقت کرده باشید اکثر تولیدکنندگان تشک، با عنوان تشک طبی توجه خریداران را به برند خود جلب می‌کنند اما بهتر است پیش از خرید تشک طبی مناسب، اطلاعاتی از آنها بدست آورید و بدانید این تشک‌ها چه ویژگی‌هایی برجسته‌ای نسبت به مدل‌های غیر طبی دارند و آیا تنها یک مدل تشک طبی در بازار موجود است یا این محصول نیز انواع مختلفی دارد.

 

در اینجا می‌خواهیم برای شمایی که به خوابی خوش اهمیت می‌دهید، اطلاعاتی کامل از تشک‌های طبی را بازگو کنیم تا اگر تصمیم به تعویض تشک قدیمی خود را دارید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید نمایید.

 

تشک طبی چیست؟

تا به حال چند مرتبه روز خود را با کرختی آغاز کردید؟ یا بدن درد خود را به بد خوابیدن شب پیش ربط دادید؟ یا شاید مدت‌هاست که از کمر درد و گردن درد رنج می‌برید و نمی‌دانید علت آن چیست.

 

تمامی اینها ممکن است تنها یک دلیل داشته باشد آن هم خوابیدن بر روی تشک نامناسب.

 

مزیت تشک‌های طبی مرغوب به دیگر تشک‌ها، حذف درد بدن و هدیه خوابی پر از آرامش است. حتی اگر به علت‌های دیگری چون آرتروز و دیگر امراض از درد ستون فقرات رنج می‌برید این تشک‌ها تسکین دهنده درد شما خواهند بود به طوری که پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تشک طبی را به بیماران خود توصیه می‌کنند.

 

در تولید تشک‌های طبی از مواد اولیه و متریالی استفاده می‌شود که در زمان خواب از بدن و ستون فقرات به خوبی محافظت می‌کنند. این تشک‌ها میزان نرمی و سفتی ایده‌الی دارند و فرد هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن در آمده و آسایش بیشتر را در زمان خواب برای او فراهم می‌کند.

 

ویژگی های انواع تشک طبی و سرویس خواب مهد تشک

انواع تشک طبی

تشک‌های طبی انواع مختلفی دارند که دلیل تنوع ‌آنها نوع مواد و شیوه ساخت آنهاست. کیفیت مدل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما در نهایت انتخاب یک مدل از میان تشک‌های طبی به سلامت بدن شما و عادت خوابتان بستگی دارد. به طور کلی می‌توان تشک طبی را به 5 دسته تقسیم کرد که شامل موارد زیر می‌شوند.

 

تشک فنری منفصل

تشک مموری فوم

تشک لتکس

تشک هیبریدی

تشک طبی فوم

 

مزایای استفاده از تشک طبی

امروزه تشک‌ طبی در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تولید کنندگان این تشک‌ها برای پیشرفته‌تر شدن آن اقدامات زیادی انجام داده‌اند. ساختار تشک‌های طبی از فوم‌های ژله‌ای است که باعث جذب بیشتر گرما می‌شود. فــوم‌های ژله‌ای به کار رفته در تشک طبی اصل، باعث می‌شود که قالب بدن در سطح تشـک قرار گیرد و باعــث کم کردن فشار بر روی بدن می‌شود.

 

تشک طبی وزن بدن را به طور یکنواخت برای توازن کامل و عدم فشار بر روی نواحی حساس کمر، شانه و همچنین گردن، پخش کرده و باعث خواب آرام می‌شود. این نوع تشک‌ها برای افرادی که بیماری‌های مفاصل و درد استخوان داردند طراحی شده و بر خلاف تشک‌های فنری، شکل خود را بعد از مدتی از دست نمی‌دهند.

 

 فــوم‌های محکم تعبیه شده در تشک طبی باعث تقویت عضلات کمر و حفظ ساختار اندام در هنگام خواب می‌شود. سفت بودن سطح تشک به گونه‌ای است که از ستون فقرات به خوبی محافظت می‌کند اما مانند سایر تشک‌ها قسمت‌های میانی بدن را در تشک فرو نمی‌برد. اگر تشک شما خیلی نرم باشد، قسمت میانی بدن شما در تشک فرو می رود و این امر منجر به خم شدن ستون فقرات و تغییر شکل به حالت غیر طبیعی و در نتیجه کمردرد می گردد. از آنجا که این تشک ها سطح سفت‌تری نسبت به تشک های معمولی دارند، برای افرادی که عادت به خوابیدن بر روی زمین هستند مناسب‌تر است.

 

خرید تشک خوشخواب

در حال حاضر ۱۲ مدل تشک خوشخواب  به بازار عرضه میشود که در ۳ دسته کلی قرار می گیرند:

تشک های فنری

تشک های فنر منفصل (پاکت اسپرینگ)

تشک های اسفنجی (طبی یا بدون فنر)

ویژگی های انواع تشک طبی و سرویس خواب مهد تشک

 

مدل های تشک های فنر منفصل:

ام بی ام (میکرو بایوریتمیک مموری)

های کلاس مموری 

سوپراستار

سوپر کلاس

 طبی فنری

تشک های اسفنجی خوشخواب

تشک های اسفنجی یا طبی به تشک هایی گفته میشود که اسکلت آنها از اسفنج است. یعنی تشک بدون فنر!

تشک طبی: نسبت به تشک های فنری درجه سفتی بیشتری دارند و برای کسانیکه دارای دیسک کمر هستند یا سن بالایی دارند و همینطور کسانیکه به تشک سفت علاقه یا عادت دارند مناسب است.

 

نکات خرید سرویس خواب

یکی از اقلام ضروری در دکوراسیون داخلی هر خانه ای سرویس خواب است. خرید سرویس خوابی با کیفیت که با استانداردهای روز ساخته می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید سرویس خواب جدید را دارید مطلب زیر را مطالعه کرده تا تمامی نکات مربوط به جنس، قیمت، ابعاد، طرح و رنگ را دانسته و با دیدی بهتری اقدام به خرید سرویس خواب نمایید.

ابعاد تخت خواب

ابعاد تخت خواب به دلخواه و به انتخاب شما ساخته می شود. تخت خواب دو نفره معمولاً در سایز های 160 * 200 و 180 * 200 طراحی و ساخته شده و تخت خواب یک نفره در سایز های 90 * 200 و 120 * 200 و 140 * 200 ساخته و در دسترس قرار گرفته گرفته می شود.

تاج تخت خواب دو نفره و یک نفره با ارتفاع یک متر در مدل های کلاسیک و مدرن طراحی شده و در مدل های سلطنتی با سایز 1.50 ساخته می شود.

جنس سرویس خواب چیست؟

سرویس خواب های موجود در بازار از چوب، ام دی اف، فلز و ملامینه ساخته شده که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. قیمت سرویس خواب چوبی از بقیه سرویس خواب ها بالا تر و سرویس خواب فلزی و ملامینه از سایر مدل ها نسبتاً ارزان تر می باشد. اگر قیمت سرویس خواب برای شما مطرح نیست از سرویس خواب های چوبی و ام دی اف که کیفیت بالایی دارند استفاده نمایید.

 

تناسب سرویس خواب و اتاق

از جمله مسائل دیگری که باید به آن اهمیت بدهید تناسب سرویس خواب و اتاق خواب شما است. انتخاب یک سرویس مناسب به شما اجازه می‌دهد تا دکوراسیون شیک‌تری داشته باشید. برای مثال تختخواب‌های گرد یا تاج دار بزرگ اصلا برای اتاق خواب‌های کوچک مناسب نیستند.

هنگام انتخاب به توصیه‌های ایمنی توجه کنید. برخی از تختخواب‌ها دارای اکسسوری یا طراحی هستند که ممکن است هنگام نشست و برخواست گوشه‌های تیز یا اتصالات آن به شما صدمه وارد کند. این اتفاق در تختخواب‌های فرفوژه بیشتر رخ می‌دهد.

هنگام انتخاب طرح و مدل سرویس خواب به آیتم‌هایی مثل رنگ پرده‌ها، دیوارها، موکت یا فرش و کمد اتاق خواب خود توجه داشته باشید. ‌هارمونی رنگ‌ها یکی از فاکتورهای زیبایی در طراحی و دکوراسیون داخلی است.

فروش انواع کالای خواب در فروشگاه مهد تشک

تلفن تماس  66125971 – 88528044

ارسال توسط مشاوره تبلیغات اینترنتی ادوردز20

جدیدترین مطالب سایت