انواع روش های کاشت مو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
انواع روش های کاشت مو

در تکنیک جراحی کاشت مو، فولیکول های مو تک تک از ناحیه بانک مو به ناحیه فاقد مو یا کم مو برده می شوند. با انجام این تکنیک جراحی اکثر ریزش موهای مردانه درمان می گردند. در این روش از فولیکول های مو که به ریزش مقاومت بیشتری دارند، استفاده می شود.

 

روش های کاشت مو

برای برگرداندن موهای از دست رفته خانم ها و آقایان از روشهای مختلف کاشت مو استفاده می شود. انتخاب ریشه موی مقاوم برای انجام این روش درمانی اهمیت زیادی دارد.

 

در گذشته برای بازگرداندن موهای سر از روش های FUT و FIT استفاده می شد که در این روش ها استخراج ریشه های مو با دست و به وسیله تکنسین ها انجام می شد. معایب زیاد این روش ها باعث شد که امروزه از این روش ها به ندرت استفاده شود. در حال حاضر از روش های زیر برای ایجاد زیبایی و برگرداندن موهای از دست رفته استفاده می شود:

 

روش SUT

روش HRT

روش FUE

روش BHT

بهترین کلینیک کاشت مو شیراز ، تهران و سایر شهرها را در سایت پی جو بیابید.

 

کاشت مو

 

 کاشت مو FUT

یکی از قدیمی ترین روش های کاشتن مو FUT است که در این روش از مقدار زیادی ماده بیهوشی استفاده می شود. در این روش قسمت هایی از پوست سر که دارای ریشه های مو مقاومی هستند، بریده شده و در قسمت های طاس یا کم مو پیوند زده می شوند. به دلیل ایجاد عوارض جانبی زیاد مانند عوارض بیهوشی، تعداد گرافت کاشته شده، درد زیاد بعد از عمل و باقی ماندن خط بخیه در محل کاشتن مو انجام این روش  از رده خارج شد. بهترین کلینیک کاشت مو در یاسوج وسایر شهرهای ایران را در پی جو مشاهده نمایید.

 

کاشتن مو به روش BHT

در این روش کاشت مو، ریشه های مو از قسمت های دیگر بدن خارج شده و به نواحی از پوست سر که دچار طاسی و یا کم مو هستند، پیوند زده می شوند. این روش هم علاوه بر ایجاد عوارض جانبی زیاد،  بازدهی خوبی نداشت.

 

کاشتن مو به روش HRT

این روش بیشتر برای ترمیم مو استفاده می شود. موهایی که برای کاشتن استفاده شده اند، طبق ساختار موهای واقعی به صورت مصنوعی ساخته می شوند. از عوارض این روش می توان به ثابت بودن اندازه و رشد نکردن آن اشاره کرد. نیمی از گرافت های مو در این روش بعد از گذشت حدود 1 سال می ریزند و باید دوباره برای ترمیم مو به متخصص مراجعه کنید.

 

کاشت مو SUT

در حال حاضر بهترین روش کاشت مو SUT می باشد. عوارض جانبی این روش درمانی کمتر از سایر روش ها بوده و تکنیک جراحی به کار گرفته شده، ساده و راحت است. نتایج عالی و ماندگار این روش، باعث شده در بسیاری از کلینیک های کاشتن مو از این روش استفاده شود.

 

در این روش کاشت مو از دستگاه های پیشرفته و مدرن، برای درمان ریزش مو استفاده می شود. با استفاده از این روش بدون جراحی، خونریزی، درد و دوره نقاهت می توان 14000 تار مو طبیعی و واقعی را کاشت. انجام این روش با استفاده از دستگاه های اتوماتیک، این قابلیت را دارد تا حدود 60 تار مو واقعی را در 1 سانتیمتر کاشت.

 

کلینیک های زیبایی که در حوزه کاشت مو ، هایفوتراپی در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران فعال هستند در پی جو در دسترس شماست.

 

کلام آخر

امروزه روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارند. برای انجام این روش درمانی باید به یک پزشک متخصص با تجربه و ماهر در یک کلینیک مجهز و معتبر مراجعه کنید تا نتیجه موفقیت آمیزی حاصل شود. با مراجعه به سایت پی جو می توانید با خیال راحت، پزشک و کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایت پی جو را می توان معرف بهترین کلینیک های کاشت مو در شهرهای مختلف ایران به شمار آورد.

انواع روش های کاشت مو

برگرداندن موهای از دست رفته

جدیدترین مطالب سایت