ایده های جالب در تولید لوازم کاربردی منزل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ایده های جالب در تولید لوازم کاربردی منزل

در صنعت و تکنولوژی های روز استفاده ی همزمان ایده پردازی های نو در یک محصول و ادغام آنها با هم و خلق یک محصول بسیار کاربردی و جدید باعث شده تا مشتری با پرداخت  مبالغی کمتر یک وسیله ی چند وجهی کاربردی را در اختیار داشته باشد. اکثر تولید کنندگان با توجه به نیاز بازار و ذهنیت مشتریان خود سعی دارند از بهترین ترکیب ها در اینگونه لوازم استفاده کنند و از دیگر مزیت های اینگونه لوازم کم جا بودن، سبک بودن و قابل حمل بودن آنها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد در نتیجه تولید کننده سعی دارد در لوازمی که نیاز به استفاده از نیروی برق دارند یک منبع تغذیه قابل شارژ در آنها تعبیه کند، در این مقاله به چند نمونه از این لوازم بسیار کاربردی وقابل حمل اشاره خواهیم داشت. در ادامه با توجه به محدودیت های بوجود آمده وسیله های کاربردی تولید شده اند که برای کسانیکه دوست دارند در خانه مهارت های مورد نظر خود را کسب کنند را از بیرون رفتن و در زمان و هزینه بسیار یاری می سازد. کاهش هزینه از یک سو و صرفه جویی در زمان امروزه بسیار مورد اهمیت است.

 

با یک لامپ مهمانی راه بنداز

ادغام روشنایی با موزیک ایده ی بسیار جذابیست که در لامپ های اسپیکر دار قابل کنترل به آن پرداخته شده با این لامپ میتوان موسیقی  دلخواه را از طریق بلوتوث در هر محیطی پخش کرد  مهمتر از آن اینکه  یک اسپیکر همه فن حریف است. این محصول از یک اسپیکر قوی همراه بلوتوث دارو یک لامپLED  هوشمند با قابلیت پخش نورهای قرمز، آبی و سبز و سفید در ١۶ طیف مختلف و زیبا تشکیل ‌شده است. انرژی موردنیاز برای استفاده از این لامپ های اسپیکر دار، از طریق برق شهری (۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت) تامین می‌شود. از راحتی های استفاده این محصول می‌توان  به راحتی شارژ آن اشاره کرد شما برای استفاده از این چراغ به استفاده از مبدل یا شارژر هیچ نیازی ندارید و کافی است آن را به سرپیچ‌های معمولی خانگی متصل کنید.  پیشرفته‌ترین لامپ LED  ۱۶ نوع رنگ را با جلوه های بسیار زیبا از خود ساطع می کند . کافی است شما با استفاده از بلوتوث، موبایل یا موزیک پلیر خود را به این لامپ متصل کرده و کنترل پخش موسیقی لامپ را در دست بگیرید. این لامپ هوشمند به‌عنوان یک وسیله ی تلفیقی قابل حمل و کم جا  از ترکیب نور و صدا، مناسب افرادی است که برای نگهداری گجت‌هایشان فضای کمی دارند و از ایده‌های خلاقانه در ترکیب آن‌ها استقبال می‌کنند. این محصول دارای ریموت کنترل است که به وسیله‌ی آن می‌توانید پخش موسیقی و امکانات دیگر لامپ را از راه دور مدیریت کنید. لامپ های اسپیکر دارهمان‌طور که از اسمشان پیدا است، ظاهری شبیه لامپ‌های سنتی و مرسوم در خانه‌هایمان دارند. آن‌ها با توجه به مدل‌هایشان، دارای امکانات و قابلیت‌های مختلفی از جمله نورپردازی و پخش موسیقی  و تلفیق همزمان این دو هستند.

 

با وصل کردن این لامپ به سرپیچ، هم رقص نور و بازی رنگی زیبا راه می‌افتد و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل یا تبلت از موسیقی لذت خواهید برد، برد بلوتوث این وسیله ٨متر و برد کنترل آن تا ١٠ متر با ورژن بلوتوث ٣ است قیمت بسیار مناسب این وسیله آنرا به یک وسیله ی همه پسند و جذاب تبدیل کرده است.

 

طراحی ناخن در منزل

با توجه به شرایط کنونی و محدودیت های بوجود آمده ابزارهایی که در خانه می‌تواند کارهای آرایشگاه را برایمان راحت کنند مورد استقبال قرار گرفته اند یکی از این لوازم سوهان برقی ناخن قابل شارژ برای طراحی ناخن و آراستن آنهاست، مانیکور و پتیکور در آرایشگاه ها توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام می‌شود اما با استفاده از این سوهان برقی، شما یک طراح حرفه ای خواهید شد و نیازی به رفتن به آرایشگاه نخواهید داشت از ویژگی های این ابزار این استفاده از آن حتی برای ناخن های مصنوعی است ،همچنین با 5 سری متفاوت امکان هرگونه طراحی را به شما می‌دهد قابل شارژ بودن این وسیله از دیگر ویژگی های خاص آن است که باعث می‌شود در هر جایی از آن استفاده کنید، این سوهان بسیار سبک و جم و جور بوده و براحتی شارژ می‌شود. کسانی که می‌خواهند در طراحی ناخن مهارت پیدا کنند ولی نیاز به فضای آرایشگاه و استفاده از لوازم آن دارند براحتی می توانند فقط با خرید این محصول هر آنچه از طراحی را نیاز دارند، برطرف کنند. سری های پهن و نازک، ریز و درشت این محصول آن را برای استفاده در همه جور ناخنی از ناخن دست گرفته تا ناخن پا مناسب ساخته است و ویژگی بارز آن تنظیم سرعت سوهان است که کار را برای مبتدی تا حرفه ای راحت می‌سازد و در هر قسمت شما را همراهی می‌کند تا به یک طراح ناخن حرفه ای تبدیل شوید.

 

اتاقی رویایی فقط بایک لامپ

طراحی داخلی یک اتاق خواب برای کودکان و نوجوانان بسیار هزینه بر است اما با معرفی یک لامپ ال ای دی جذاب شما را شگفت زده خواهیم کرد، چراغ طرح ستاره محصولی با طراحی بسیار جالب وزیباست که علاوه بر داشتن قابلیت های یک لامپ معمولی در اتاق به عنوان یک چراغ خواب ماه و ستاره مخصوص اتاق کودک و نوجوان قابل نیز قابل استفاده بوده و قابلیت پخش نور بصورت پروژوکتوری را دارد، یک اتاق پر از ماه و ستاره فقط با یک لامپ قابل شارژ انتخاب جالبی برای هر پدر و مادریست و فضای اتاق و سقف آن را مانند یک آسمان شب پرستاره و رویایی برای فرزندان دلبند شما خواهد ساختار ویژگی های این لامپ ال ای دی پروژکتوری طراحی بسیار ساده و معمولی آن است که با وصل شدن به سر پیچ های معمولی کارایی خود را نشان خواهد داد، چراغ های استفاده شده در داخل این ال ای دی بسیار با کیفیت و در عین حال کم مصرف است و با دوام بودن آن باعث می‌شود سالها از آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز به تعویض آن داشته باشید.در مقایسه با انواع مدل های لامپ های موجود در بازار که کارایی ساده تری دارند، این لامپ ال ای دی بسیار بادوام، کارآمد و ارزان قیمت است و خریدی لذت بخش خواهد بود.

 

جدیدترین مطالب سایت