بازار کفپوش کجاست

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بازار کفپوش کجاست

در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان‌سازی سبب شده تا روش‌های نوین پا به این عرصه بگذارند و با افزایش کیفیت سازه و طول عمر آن، آسایش و راحتی را برای ساکنین به ارمغان بیاورند. کفپوش ساختمانی از پرکاربردترین لوازم موردنیاز برای ساخت هر سازه به شمار می‌رود و انواع مختلفی از این محصول تولید و روانه بازار شده است.

 

بر همین اساس مصرف‌کنندگان به دنبال خرید کفپوش باکیفیت و ارزان قیمت هستند. به لحاظ اینکه انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد، می‌بایست مصرف‌کنندگان با بورس انواع کفپوش آشنایی داشته باشند تا ضمن بررسی مدل‌های مختلف، محصول موردنظرشان را انتخاب نموده و خریداری کنند.

 

برخلاف گذشته، در حال حاضر برای ساخت انواع منازل ویلایی، مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و غیره به جای کاشی و سرامیک، از کفپوش پی وی سی و پارکت استفاده می‌کنند؛ به دلیل اینکه علاوه‌بر افزایش زیبایی محیط، قابلیت نصب سریع، آسان و طول عمر بالایی دارند. علاوه بر این، با خرید کفپوش رولی و نصب آن در محیط، تا حد زیادی می‌توان در هزینه‌های ساخت انواع سازه صرفه‌جویی کرد. با این توصیف می‌توان گفت آگاهی نسبت به اینکه “بورس کفپوش کجاست” برای تهیه سریع، آسان و ارزان این دسته از محصولات اهمیت فراوانی دارد. بدین‌جهت در ادامه قصد داریم شما را با نحوۀ انتخاب انواع این محصول آشنا سازیم.

 

کفپوش چیست؟

به‌طورکلی تمامی محصولاتی که به‌عنوان پوشش کف محیط به‌کار برده می‌شوند، کفپوش نام دارند. البته در این‌خصوص انواع مختلف پی وی سی، رولی و غیره در بازار وجود دارد و مصرف‌کنندگان متناسب با نیاز، ابعاد محیط، سلیقه و شرایط اقتصادی، اقدام به خرید مقرون‌به‌صرفه‌ترین و باکیفیت‌ترین کفپوش‌های موجود در بازار می‌کنند.

 

بدین‌ترتیب در «گامان تزیین جاوید» نیز به‌عنوان یکی از مؤسسات باتجربه و متخصص در صنعت ساختمان‌سازی، انواع کفپوش تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. به‌عبارت دیگر می‌توان گفت این سایت به‌عنوان یک بورس درزمینه فروش انواع پوشش‌های کف ساختمان مشغول به فعالیت است و تابه‌حال نیز توانسته نیاز بسیاری از مصرف‌کنندگان را برطرف سازد.

 

درصورتی‌که به دنبال بازار کفپوش‌های ایرانی و خارجی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سایت این مجموعه کارآمد و پرتوان مراجعه نمایید و سپس اقلام موردنیازتان را خریداری کنید.

 

کفپوش‌های ارتجاعی کدام‌اند؟

همان‌طور که از نام این محصول پیدا است، به لحاظ برخورداری از قابلیت ارتجاع منحصر‌به‌فرد، در بسیاری از محیط‌ها به‌عنوان پوشش کف به‌کار برده می‌شود. درواقع هنگام تولید این دسته از فرآورده‌های مصنوعی، از موادی نظیر لینولئم، چوب‌پنبه، پلاستیک و غیره استفاده می‌گردد و همین امر موجب شده تا این نوع پوشش‌ها، ساختار منعطف و با کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته باشند؛ به‌ نحوی‌که خیلی راحت و سریع در کف محیط قرار می‌گیرند و برای تنظیم نمودن آن‌ها با سایر قسمت‌های ساختمان نیازی به صرف مدت‌زمان طولانی نیست.

 

انواع کفپوش

در ابتدا و برای اینکه بتواند بهترین و مناسب‌ترین اقدام برای خرید کفپوش pvc، رولی و غیره را داشته باشید، می‌بایست با انواع این محصول پرکاربرد، ویژگی و قابلیت‌های هر یک از آن‌ها آشنایی داشته باشید تا پس از آن بر اساس نیاز، نوع کاربری محیط، ابعاد، سلیقه و شرایط اقتصادی بتوانید پوشش کف دلخواهتان را خریداری نموده و از آن استفاده کنید. بر همین اساس بعضی از مهم‌ترین مدل‌های کفپوش موجود در بازار به قرار زیر است:

 

1- لمینت

همان‌گونه که می‌دانید، برای نصب انواع کاشی، سرامیک و سنگ در ساختمان‌ها، می‌بایست از مقدار زیادی سیمان، پودر سنگ، چسب کاشی و غیره استفاده کرد. انجام این کار علاوه‌بر صرف مدت‌زمان طولانی، هزینۀ زیادی را بر دست افراد می‌گذارد، اما امروزه کف‌پوش‌هایی تولید و روانه بازار شده‌اند، که بدون نیاز به چسباندن در کف محیط، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. بله درست حدس زدید، منظور ما نوع پارکت لمینت آن است. این سری از محصولات، بدون نیاز به چسب و سایر مصالح، به‌راحتی در کف اتاق، سالن پذیرایی و غیره قرار می‌گیرند؛ بدین‌صورت که شیارهایی در اطراف این محصول تعبیه شده که کلیک نامیده می‌شوند و به شکل نر و ماده در یکدیگر قفل می‌گردند.

 

استفاده از لمینت‌ها نه تنها سرعت کار را بالا می‌برد، بلکه ظاهر محیط را جذاب می‌کند و به دلیل خاصیت ضد آب بودن، از نفوذ هرگونه مایع و رطوبت به سایر بخش‌ها نظیر کف ساختمان و سقف طبقات زیرین (در آپارتمان‌ها) جلوگیری می‌نماید. از طرف دیگر عدم استفاده از چسب و سایر مصالح سبب شده تا به‌راحتی بتوان این نوع پوشش کف را از بدنه و کف ساختمان جدا کرد و هیچ صدمه‌ای به بافت سازه نمی‌رساند.

 

به‌عنوان مثال، در بعضی موارد برای پوشاندن سرامیک‌ها و کاشی‌های آسیب‌دیده یا قدیمی، از کفپوش استفاده می‌کنند؛ چراکه به‌راحتی می‌توان آن‌ها را از کاشی و سرامیک جدا کرد و پوشش جدیدی را جایگزین آن کرد. با این توصیف باید گفت که لمینت‌ها یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات موجود در بازار هستند و به لحاظ برخورداری از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد، برای ایجاد دکوارسیون جذاب در کمترین زمان ممکن مناسب می‌باشند.

 

بازار کفپوش کجاست

2- بامبو

در بسیاری از موارد، این نوع پوشش‌ها از چوب و سایر آلیاژهای شبیه به آن تولید می‌شوند. بامبو یکی از پوشش کف و بدنه ساختمان است که از چوب ساخته شده و کارایی و طول عمر قابل قبولی دارد. این محصول از چوب نی گل بامبو تولید و در عین حال بسیار سخت و مقاوم است؛ به‌گونه‌ای که می‌توان گفت از نظر مقاومت و استحکام با چوب بلوط در یک حد قرار دارد.

 

از طرف دیگر در طراحی این پوشش‌ها تمامی جوانب مدنظر قرار داده شده و ظاهری بسیار شیک، جذاب و مدرن دارند؛ بنابراین پس از یافتن اینکه “بورس کفپوش کجاست” می‌توانید این مدل از پوشش‌های کف محیط را در طرح و رنگ‌های متنوع انتخاب نموده و از آن‌ها استفاده کنید. قطعاً از ظاهر زیبا، کیفیت، کارایی و استحکام فوق‌العاده آن نهایت بهره را خواهید برد.

 

3- پی وی سی

بدون شک هنگام مراجعه به فروشگاه‌های عرضه‌کننده مصالح ساختمان نام PVC را شنیده‌اید. از مزیت‌های خرید کفپوش pvc این است که از چند لایۀ کاملاً فشرده تولید شده‌اند و انعطاف‌پذیری عالی و طول عمر بالایی دارند؛ به نحوی‌که در برابر آب، رطوبت، سرما و گرما مقاوم هستند و در طولانی مدت دچار خرابی و پوسیدگی نمی‌شوند. درواقع این نوع پوشش، کامپوزیتی و رزیتی است و به‌صورت متری و رولی در بازار عرضه می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید کفپوش رولی دارید، پیشنهاد می‌کنیم خرید کفپوش پی وی سی را در اولویت قرار دهید.

 

آیا قصد تعویض کفپوش‌های قدیمی و خسته‌کننده ساختمان خود را دارید؟ آیا بودجه کافی برای عملی‌کردن این تصمیم و جایگزین نمودن آنها با پارکت‌های چوبی در اختیار ندارید؟ از مهمترین بخش‌های دکوراسیون داخلی ساختمان که می‌توان به آن اشاره نمود، کف ساختمان است. اگر شما هزینه زیادی را صرف طراحی و زیباسازی فضای داخلی ساختمان خود کنید، اما تغییری در کفپوش‌ها ایجاد نکنید، به نتیجه مطلوبی دست نخواهید یافت. در چنین شرایطی، نداشتن بودجه کافی می‌تواند به عنوان یک مشکل بزرگ تلقی شود. خرید کفپوش رولی از بین گزینه‌های ارزان قیمت، انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای  به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم در مورد کفپوش رولی، مزایا و نحوه نصب آن صحبت کنیم. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

 

امکان نصب این کفپوش‌های مدرن حتی بر روی کاشی یا سرامیک‌های قدیمی نیز وجود دارد. تمامی افراد، حتی سخت‌پسندترین آنها قادر به انتخاب طرح مورد علاقه خود از میان انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف کفپوش رولی هستند. این کفپوش‌ها در مقایسه با کفپوش‌های تایل دارای ابعاد بزرگتر و با عرض بیشتری می‌باشند. هر چند کفپوش رولی از عرض استاندارد 3 متر و 60 سانتیمتر برخوردار است، ولی امکان سفارشی‌سازی آنها برای مکان‌های مختلف وجود دارد.

 

بازار کفپوش کجاست

4- موکت

همان‌طور که می‌دانید، ابعاد و مساحت ساختمان‌ها با یکدیگر متفاوت است. بر همین اساس ممکن است افراد توانایی خرید فرش برای تمامی بخش‌های خانه را نداشته باشند؛ ازاین‌رو می‌توان با استفاده از موکت به‌عنوان یکی از کفپوش‌های پی وی سی منزل موجود در بازار، تمامی فضای محیط را پوشاند و فقط در قسمت‌های خاصی از سالن پذیرایی و اتاق‌ها از قالی و فرش استفاده کرد. در فروشگاه‌ها و سایت‌های عرضه‌کنندۀ پوشش کف، انواع مختلفی از موکت تهیه شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد تا آن‌ها نیاز متناسب با ابعاد محیط، دکوراسیون داخلی و رنگ‌بندی وسایل، موکت دلخواهشان را انتخاب نموده و خریداری کنند.

 

بازار کفپوش کجاست

5- کاشی و سرامیک

به لحاظ اینکه نیاز، سلیقه و توان مالی افراد با یکدیگر متفاوت است و برای پوشش کف فضاهای مختلف می‌بایست از محصولات مناسب استفاده کرد، مدل‌های متنوعی از این نوع پوشش در بازار وجود دارد. کاشی و سرامیک نیز ازجمله متداول‌ترین و کاربردی‌ترین پوشش‌های کف محیط هستند و در بسیاری از منازل، مؤسسات، ادارات و بیمارستان‌ها شاهد استفاده از مدل‌های گوناگون کاشی و سرامیک هستیم. در مجموعۀ «گامان تزیین» به‌عنوان یکی از مراکز عرضه انواع کف‌پوش، مدل‌های مختلفی از کاشی و سرامیک با طرح و رنگ‌های متنوع فراهم شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. درصورتی‌که قصد خرید این محصول را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به این وب‌سایت فروشگاهی مراجعه نمایید.

 

6- سنگ

سنگ‌ها معمولاً گران‌قیمت‌تر از کاشی و سرامیک هستند و از نظر زیبایی نیز جلوه و ظاهر مناسب‌تری به محیط می‌بخشند. البته نصب این نوع از پوشش کف حساس‌تر است و برای اتصال آن‌ها به بدنه و کف ساختمان، می‌بایست از مصالح باکیفیت نظیر سیمان، پودر سنگ، چسب و غیره استفاده کرد. در غیر این‌صورت پس از مدتی سنگ‌ها از کف جدا می‌شوند و علاوه‌بر ایجاد سروصدای نامناسب، جلوۀ بدی به کف ساختمان می‌دهند.

بازار کفپوش کجاست

خاطرنشان می‌شود که نوع و مدل کفپوش‌های داخلی و خارجی با یکدیگر متفاوت است و هر یک از محصولات موجود در بازار برای بخش خاصی از محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری طراحی و تولید شده‌اند. بر همین اساس برای خرید این نوع محصول می‌بایست به این نکته توجۀ ویژه داشته باشید و متناسب با نوع ساختمان، ابعاد و شرایط آب‌و‌هوایی، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین آن را خریداری نموده و استفاده کنید.

 

سخن آخر

کفپوش‌ها ازجمله محصولات پرکاربرد و دارای کارایی فوق‌العاده برای پوشاندن کف و بدنه محیط هستند تا علاوه‌بر افزایش زیبایی محیط، از نفوذ رطوبت، سرما، گرما به داخل ساختمان‌ها جلوگیری کنند و موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. با توجه به ویژگی و مزایای استفاده از انواع پوشش کف، در سال‌های اخیر شاهد افزایش تقاضای این محصول در بازار هستیم و مصرف‌کنندگان بر اساس نیاز، نوع ساختمان و شرایط اقتصادی، اقدام به خرید آن می‌کنند.

 

شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های عرضه مصالح ساختمانی به‌عنوان بورس کف‌پوش، اقلام موردنیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمایید. لازم به ذکر است که قیمت خرید کفپوش رولی به نسبت مقرون‌به‌صرفه‌تر از نوع متری آن است. بدین‌جهت می‌توانید با خرید رول‌های متری تا حد زیادی در هزینۀ تهیه و نصب این محصول در اماکن مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و غیره صرفه‌جویی کنید.

جدیدترین مطالب سایت