بازیگران سریال آفتاب پرست + معرفی سریال

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بازیگران سریال آفتاب پرست + معرفی سریال

سریال آفتاب پرست با موضوع کمدی محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، کارگردان 50 ساله متولد گرگان که در رزومه کاری خود سریال هایی با موضوع طنز را تا پیش از در شبکه نمایش خانگی و تلویزیونی کارگردانی کرده است که تمامی سریال های او یکی از یکی موفق تر بوده و توانسته اند نظرات کاربران را به خود جلب نمایند.

 

نیک نژاد پیش از سریال آفتاب پرست سریال هایی دردسر های عظیم 1 و 2 را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که هنوز هم یکی از محبوب ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران می باشد و در شبکه نمایش خانگی هم نیک نژاد پیش از این با سریال ساخت ایران 2 حضور داشته توانست یکی از موفق ترین سریال های شبکه نمایش خانگی را به خود اختصاص دهد پس نیک نژاد کارگردانی نیست که با ژانر کمدی ناآشنا باشد این کارگردان 50 ساله در رزومه کاری خود سریال ایرانی موفقی را کارگردانی و نویسندگی کرده است.

 

در سریال ایرانی آفتاب پرست نویسندگی داستان و فیلمنامه سریال جدید نیک نژاد بر عهده کسی می باشد که او هم همانند کارگردان تخصصش در ژانر های کمدی می باشد و خوب می داند که تماشاگر ایرانی چه می خواهد و او کسی نیست جز امیر برادران فیلمنامه نویس و طنز پرداز 41 ساله متولد تهران کسی که هر تماشگر ایرانی حداقل یکی از کارهای او را دیده است و فیلمنامه های او قطعا برای خود رکورد دار هستند چرا که او نویسندگی فیلمنامه فیلم هزارپا را بر عهده داشته است که یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران محسوب می شود و هنوز هم بعد از گذشت 3 سال از پایان اکران این فیلم هنوز سکانس هایی از این فیلم کمدی در فضای مجازی منتشر و پخش می شود و هنوز هم مورد استقبال تماشاگران قرار میگیرد.

 

برادران در حالی فیلمنامه آفتاب پرست را بر عهده دارد که پیش از این هم در سریال هایی همچون هیولا و دراکولا به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است و تلویزیون هم مجموعه ساختمان پزشکان و مسافران را نویسندگی کرده است که هنوز هم سریال های او جزو دوست داشتنی ترین سریال های کمدی تلویزیون ایران محسوب می شوند پس تا اینجای کار میشود فهمید که هم کارگردان و نویسنده یک روزمه کاری بسیار خوب و پر از تجربه های موفق را در لیست خود دارند که نوید یک سریال موفق دیگر از این دو شخص می دهد. میتوانید برای دانلود سریال آفتاب پرست از سایت اینترنتی هکس دانلود اقدام نمایید.

 

روز های پخش سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب که پیش از این با اسم جواد پورشه قرار بود به انتشار برسد اما پس از حواشی به وجود آمده تغییر اسم داد و با اسم جدید قرار است در شبکه نمایش خانگی منتشر شود، این سریال قرار است که از تاریخ 27 تیر هر دوشنبه قسمت جدیدی از آن در شبکه نمایش خانگی منتشر شود. همزمان با پخش اولین قسمت از سریال آفتاب پرست، قسمت نهم سریال یاغی نیز منتشر شده است.

بازیگران سریال آفتاب پرست + معرفی سریال

بازیگران سریال آفتاب پرست 

در سریال جدید آفتاب پرست سعی شده است از بازیگرانی استفاده شود که هر کدام در سریال های کمدی به خوبی توانسته اند نظر مخاطبان را به خود جلب نمایند،در آفتاب پرست بازیگر نقش اول این سریال کسی نیست جز پژمان جمشیدی کسی که این روزها بیشتر از هر ستاره‌ی سینما فیلم ها و سریال های او مورد استقبال قرار میگیرد کسی که در سال 1401 با فیلم علفزار که در ژانری متفاوت از جمشیدی می باشد توانسته موفقیت های فراوانی را در گیشه به دست آورد و تبدیل به پرفروش ترین فیلم غیر کمدی سال تبدیل شود در کنار پژمان جمشیدی هنرمندان دیگری همچون امیرحسین رستمی، باران کوثری ، حسن زارعی، حمیدرضا آذرنگ ، روشنک گرامی ، سولماز غنی ، سیاوش چراغی‌ پور ، گلاره عباسی قرار است که به هنرنمایی بپردازند.

بیوگرافی بازیگران آفتاب پرست

در ادامه به معرفی بازیگران این سریال کمدی میپردازیم.

بازیگران سریال آفتاب پرست + معرفی سریال

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران وفولاد خوزستان و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی حرفه بازیگری را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در سریال تلویزیونی پژمان آغاز کرد.

 

بیوگرافی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد. امیرحسین رستمی در پروژه هایی مانند شمس العماره و لیسانسه ها بازی کرده است.

 

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و در رشته نمایش از هنرستان سوره به تحصیل پرداخته. او با فیلم بهترین بابای دنیا محصول سال ۱۳۷۰ ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری خود را انجام داده. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.  کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. 

 

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر تئاتر و سینما است. آذرنگ جایزه بازیگری جشن خانه سینما را برای بازی در فیلم ملکه به دست آورده و تا کنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های متعددی چون نویسندگی و بازیگری شده‌است از جمله برای دو لیتر در دو لیتر صلح و خنکای ختم خاطره.

بازیگران سریال آفتاب پرست + معرفی سریال

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. گلاره عباسی از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ است وی همچنین فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. او در سریال های موفق شهرزاد و هیولا و آفتاب پرست به ایفای نقش پرداخته است. همچنین فیلم های شادروان، ابلق، پدران از فیلم هایی است که گلاره عباسی در آنها به بازی پرداخته.

 

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است. وی دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده‌است. او در سریال های خانگی نوبت لیلی، ساخت ایران ۱، هیولا، خوب بد جلف: رادیو اکتیو به هنرمندی پرداخته.

جدیدترین مطالب سایت