بازی های NFT شگفت انگیز در سال 2023

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بازی های NFT شگفت انگیز در سال 2023

یکی از محبوب ترین حوزه ها در دنیای ارز های دیجیتالNFT  ها  به ویژه بازی NFT هست که قابلیت های بسیاری را برای علاقمندان به ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد و سرگرمی فراهم کرده اند. از زمان معرفی NFT به دنیای ارز های دیجیتال و با پیشرفت های حاصل در این حوزه، اکثر افراد، با پتانسیل بالای این عرصه آشنا شده اند. حال با پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن بازی های Play to Earn به صنعت NFT و بلاکچین، بازی های زیادی برای کسب درآمد به وجود آمده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی بازی های NFT شگفت انگیز در سال 2023 بپردازیم.

 

بازی Axie infinity

یکی از محبوب ترین بازی های NFT که طرفداران بسیار زیادی دارد این بازی است. این بازی بر بستر بلاکچین اتریوم راه اندازی شده که کاربران در این بازی به دنبال جمعجمع‌آوریآوری NFT های خاصی از حیوانات هستند که نام این حیوانات  Axie است. نگهداری از این حیوانات در بازی برای این است که بتوانید با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. هر کدام از آکسی ها دارای مشخصات و قابلیت های منحصر به فرد خودشان هستند. همچنین خود این حیوانات در بازار NFT ها قابل معامله هستند. برای شروع بازی شما نیاز دارید که 3 اکسی خریداری کنید و به انجام بازی بپردازید. توکن حکومتی این بازی SLP یا همان Smooth love potion است که در ازای  جایزه، به بازیکنان پرداخت میشود.

 

بازی Gods Unchained

از دیگر بازی ها میتوان به بازی Gods unchained  اشاره کرد که ایده این بازی نیز بر اساس مبارزه با کاربران دیگر است. بازی Gods Unchained یک بازی استراتژیک است و مبارزات توسط کارت های مخصوص انجام میشود و برنده شدن بیشتر بر اساس نحوه بازی شماست نه کارت هایی که در دستتان دارید. کارت های داخل این بازی قابلیت خرید و فروش دارند همچنین با بازی کردن و طی کردن ماموریت ها و مراحل میتوانید کارت های مخصوص این بازی را کسب کنید. توکن حکومتی این بازی GODS است.

 

مطالعه کنید: بهترین بازی های NFT تحت وب

 

بازی The Sandbox

یکی از فعالترین پلتفرم های بازی و سرگرمی در دنیای ارزهای دیجیتال The sandbox است.از این پروژه به عنوان یک سرگرمی خلاقانه یاد میشود تا بازی. توکن حکومتی این بازی توکن SAND است که بر بستر اتریوم راه اندازی شده است. در این پروژه شما میتوانید اقدام به خرید زمین های مجازی یا Land بکنید تا فضای بازی خود را فراهم کرده باشید، پس از آن با استفاده از توکن SAND اقدام به خرید ابزار و وسایل هایی کنید تا بتوانید زمین خود را تجهیز و یا به ساخت و ساز بپردازید و پس از آن می توانید اقدام به فروش یا واگذاری کنید.

 

بازی Alien words

 از دیگر بازی های پر جمعیت و محبوب است  که توکن حکومتی آن TLM است. این بازی داستان نبردی در فضا و بین سیارات مشخصی را بیان میکند. در این بازی شما میتوانید از طریق بازار این بازی اقدام به خرید NFT ها کنید یا از طریق کاوش در این بازی ان اف تی به دست آورید. همچنین در این بازی چند کاربر میتوانند با هم یکی شوند و به ساخت یک دولت جدید بپردازند. این بازی به دلیل مراحل و فضای جذاب کاربران بسیار زیادی را برای خود جذب کرده است.

 

بازی Battle racers

بازی Battle racers  یک بازی جذاب در رابطه با ماشین است. ایده کلی بازی در این است که قسمت ها و اسلحه های موجود در بازی را ترکیب کنید تا قوی ترین ماشین را بسازید. شما میتوانید ماشین های با ارزش خود را به عنوان NFT در بازار OpenSea به فروش برسانید. هر کاربر در این بازی به دنبال استفاده از ابزار و قطعات مختلف است تا قابلیت هایی از جمله تعادل، سرعت، دفاع و قدرت آتش را در خودروی خود تقویت کند.

 

بازی Star Atlas

از با کیفیت ترین بازی های دنیای بلاکچین است که در حول فضا ساخته شده است. در این بازی کاربران امکان ساخت فضاپیمای خود را دارند. از رقابت های این بازی میتوان به جستجو برای NFT ها اشاره کرد و همچنین از موارد دیگر موجود در این بازی جنگ برای استعمار سیارات، رقابت با دیگر کاربران برای کشف NFT ها و موارد  مشابه این است. این متاورس بر روی بلاکچین سولانا راه اندازی شده است.

 

بازی Sorare

Sorare یک بازی جذاب برای فوتبال دوستان است که کاربران در آن به رقابت با یکدیگر می پردازند و با توجه به نتیجه مسابقات و گل هایی که در بازی زده میشود امتیاز کسب میکنند در این بازی میتوانید با کارت های رایگان که بازیکنان مبتدی هستند اقدام به تشکیل تیم کنید. همچنین بازیکنان در این بازی قابل معامله و کلکسیونی بوده و مجموعی از بازیکنان دنیای واقعی هستند. تیم های داخل این بازی از پنج بازیکن تشکیل میشوند که به صورت هفتگی در آن به رقابت میپردازید.

 

مطالعه کنید: چگونه وارد متاورس شویم؟

 

بازی Splinterlands

 یک بازی رایگان است و میزان درآمد شما در این بازی نسبت به مقدار بازی کردن شماست. زمانی که شما در بازی برنده شوید به شما جایزه داده خواهد شد. در ابتدا برای شروع بازی شما نیاز به خرید تعدادی کارت دارید و اگر خوش شانس باشید احتمال دارد کارت های با ارزشی در میان کارت های خریداری شده باشد. پس از کسب کارت های مختلف از طریق بازی کردن و برد، شما امکان خرید و فروش این کارت ها را خواهید داشت و از این طریق می توانید کسب درآمد کنید. همچنین امکان اجاره کارت ها در این بازی فراهم است.

 

جمع بندی

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، دنیای ارزهای دیجیتال و NFT ها هر روزه در حال پیشرفت است و کاربران بسیار زیادی روزانه به سمت این بازار جذب میشوند، یکی از راه کسب درآمد در این بازار، بازی کردن است که به بهترین بازی های موجود در بازار اشاره کردیم و شما میتوانید با کمترین سرمایه گذاری به کسب درآمد از طریق آنها اقدام کنید و با پیشرفت در هر کدام از این بازی ها میزان درآمد خود را افزایش دهید.

جدیدترین مطالب سایت