با انواع چاپ استیکر روی زمین آشنا شوید!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
با انواع چاپ استیکر روی زمین آشنا شوید!

پیاده‌روها و خیابان‌های شلوغ و پر از تردد از جمله مکان‌های مهم و تاثرگذار برای نصب و قرار دادن استیکرهای چاپی کسب و کارها و مشاغل هستند. از آن‌جایی که عموم مردم در هنگام راه رفتن یا پیاده‌روی به زمین نگاه می‌کنند، نصب استیکر بر روی سطح زمین و معابر عمومی می‌تواند باعث شود تا تبلیغات شما بیشتر از قبل دیده شود و بتوانید محصولات خود را به بهترین نحو ممکن به مشتریان ارائه دهید.

 

اگر می‌خواهید با انواع چاپ استیکر روی زمین آشنا شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. زیرا ما در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی چاپ استیکر تبلیغاتی، شما را بیشتر با انواع چاپ استیکر روی سطح مختلف زمین آشنا کنیم تا بهتر این محصول کاربردی و هیجان ‌انگیز را بشناسید.

 

معرفی چاپ استیکر تبلیغاتی

چاپ استیکر تبلیغاتی بر روی انواع مختلفی از ورق‌های نازک استیکر یا PVC صورت ‌می‌گیرد که به این ورق‌های پشت چسبدار، وینیل گفته ‌می‌شود. استیکر پشت چسبدار به ‌عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی پرکاربرد در صنعت چاپ دیجیتال، برای نمایش اطلاعات و خدمات فروش یک محصول و هم‌ چنین تبلیغات محصولات و خدمات جدید بر روی سطوح مسطح زمین مانند ورودی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، کف راهروها، راه‌پله‌ها، معابر عمومی، پله‌های برقی، سنگ‌فرش ها، آسفالت و کف آشپزخانه به کار می‌رود.

 

کیفیت چاپ استیکر به ‌شکلی است که در برابر شستشو، رطوبت، نور، خط و خش و عوامل محیطی بسیار مقاوم بوده و دچار پارگی یا خرابی نمی‌شود. عمده‌ترین استفاده از استیکرهای تبلیغاتی را بیشتر در محصولات آرایشی بهداشتی، شوینده‌ها، شرکت‌های غذایی، لبنیات و… مشاهده می‌کنید.

 

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین جنس استیکر

استیکرهای تبلیغاتی روی زمین فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند، بنابراین اگر استیکر خود را در هر موقعیتی نصب کنید، به ‌راحتی می‌توانید پیام خود را به مشتریان انتقال دهید. این ابزار تبلیغاتی با طراحی زیبا و جذاب می‌تواند توجه رهگذران و عابران پیاده را به ‌سمت خود جلب کند.

جنس استیکر کف زمین کاملاً ضد لغزش و خراش بوده و تقریباً بر روی تمامی سطوح مسطح از جمله کاشی، چوب، بتن، سرامیک و سنگ قاب ل‌نصب است. فاکتورهای مهمی از جمله کیفیت و سطح پیشرفته بودن دستگاه چاپ، دوام و ماندگاری جوهر چاپ، تناژ و درصد رنگ‌های موجود در طرح و میزان شفاف بودن رنگ آبجکت های طرح، به کیفیت چاپ استیکر تبلیغاتی بستگی دارد.

 

انواع چاپ استیکر روی سطح زمین

چاپ استیکر روی سطح زمین یکی از روش‌های جذاب تبلیغات برای کسب و کارها و مشاغل است. این استیکر پشت چسبدار دارای انواع مختلفی می‌باشد که شما در هنگام چاپ می‌توانید جنس و نوع آن را بسته به سلیقه و محل مورد نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین انواع چاپ استیکر روی زمین می‌پردازیم که عبارتند از:

 

✔ چاپ استیکر مات

متریال به کار رفته در چاپ استیکر مات از جنس PVC بوده که اغلب بر روی تمامی سطوح صاف و مسطح زمین قابل ‌استفاده است. این نوع استیکر بیشتر برای مصارف تبلیغاتی و معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید استیکر مات را بر روی سرامیک و سنگ نصب کنید، بهتر است قبل از نصب استیکر بر روی کف زمین، حتماً سنگ یا سرامیک را از گرد و خاک و چربی پاک نمایید تا استیکر ها ماندگاری بیشتری داشته ‌باشند.

برای سالم ماندن و استفاده طولانی مدت از استیکر، می‌توانید از لمینت سرد استفاده‌ کنید. زیرا این‌ کار باعث می‌شود رنگ‌ها ماندگاری بیشتری داشته ‌باشند، بنابراین لازم نیست دیگر نگران دوام استیکر در برابر ضربه، پارگی و فرسودگی ‌باشید.

 

کاربرد چاپ استیکر مات

استفاده از چاپ استیکر روی زمین در کنار پله‌های برقی، بین قفسه‌های فروشگاهی و ورودی داروخانه ها

نصب استیکر روی زمین در کنار درهای آسانسور برای تبلیغات بیشتر مشاغل

چاپ استیکر تبلیغاتی بر روی سطوح صاف و مسطح مانند کف پله‌ها، راهروها، راه‌پله‌ها، پیاده‌روها و معابر عمومی پر تردد

نصب استیکر در کف زمین مراکز خرید برای جلب توجه بیشتر مشتریان

 

با انواع چاپ استیکر روی زمین آشنا شوید!

✔ چاپ استیکر په په یا مخملی

په په یا چاپ په په نوعی استیکر پشت چسبدار با روکش مات و مخملی است که در صنعت تبلیغات محیطی بسیار شناخته ‌شده است. این نوع استیکر بیشتر جنبه تبلیغاتی و تزئینی دارد و بر روی هر سطح صاف و مسطح در زمین چسبانده می‌شود.

اگر یک ‌لایه محافظ به ‌نام لمینت سرد روی چاپ مخملی انجام شود، می‌توان مقاومت و ماندگاری آن را در برابر نفوذ آب، گرما و رطوبت بالا برد و از آن در برابر عوامل محیطی و آسیب‌های احتمالی محافظت کرد. سطح یک‌ دست و صاف این کاغذ باعث شده تا جوهر به ‌صورت یکنواخت جذب سطح استیکر شود و طرح چاپ ‌شده درخشندگی و جلوه بسیار زیبایی داشته ‌باشد.

 

کاربرد چاپ استیکر په په یا مخملی

استفاده از استیکرهای طرح دو بعدی یا سه ‌بعدی برای برچسب کف اتاق منازل، دفاتر کار، اتاق‌خواب و مهدکودک‌ها، مدارس، حمام و آشپزخانه

نصب استیکر سالن خط تولید بر روی کف سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها

استفاده از چاپ استیکر په په بر روی سطح مسطح مجتمع های فرهنگی و هنری

چسباندن استیکر په په در کف کافه و رستوران ها برای جذابیت بیشتر محیط

 

✔ چاپ استیکر شیشه‌ای

استیکر شیشه‌ای متریال از جنس PVC دارد و به دو نوع مات و براق تقسیم می‌شود. این استیکر پشت چسبدار مانند شیشه از هر دو طرف قابل‌ رؤیت است، به همین دلیل حداکثر بازدهی تبلیغاتی را به مخاطبین انتقال می‌دهد. چاپ استیکر شیشه‌ای بیشتر جنبه تزئینی دارد و طرح‌های به کار رفته در آن جهت زیبا سازی سطح زمین به کار می‌رود.

برای اینکه بتوانید عمر استیکر شیشه‌ای را بالا ببرند، می‌توانید از لمینت سرد برای پوشش بهتر رنگ و چاپ سطح آن‌ها استفاده‌کنید. این‌گونه علاوه بر طول عمر بیشتر، از استیکر در برابر شستشو و راه رفتن های پی در پی بر روی آن محافظت می‌کنید.

 

کاربرد چاپ استیکر شیشه‌ای

قابل ‌نصب بر روی سرامیک‌های دارای رنگ روشن سوپرمارکت ها، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها

نصب استیکر شیشه‌ای بر روی سطح زمین برای انجام کارهای سه‌بعدی

استفاده از استیکر شیشه‌ای در معابر عمومی پربازدید

نصب استیکر با طرح‌های سه‌بعدی بر روی سطح زمین نمایشگاه‌ها و مراکز تجاری

 

با انواع چاپ استیکر روی زمین آشنا شوید!

مزایا و معایب نصب استیکر تبلیغاتی بر روی زمین

ضد آب و قابل شستشو

یک ابزار تبلیغاتی جذاب برای جلب توجه رهگذران و عابران پیاده

مقاوم در برابر پارگی، نور خورشید، برف، باران، رطوبت و سایر عوامل محیطی

چاپ ارزان و به صرفه در تیراژ بالا

قابلیت نصب و جداسازی کاملا آسان

نیاز به اخذ مجوزهای گوناگون جهت نصب استیکر کف خیابان‌ها

نداشتن زاویه دید مناسب نسبت به محیط اطراف

محدودیت انتخاب گرماژ کاغذ

در بردارنده زاویه دید خاص

امکان پاره شدن و از بین رفتن استیکر در اثر بارش شدید برف و باران

 

چاپ استیکر  با بهترین قیمت در چاپ سبحان

در این مطلب به‌طور کامل با انواع چاپ استیکر روی زمین آشنا شدیم. بنابراین اگر به‌دنبال بهترین مرکز برای چاپ استیکر هستید که علاوه بر کیفیت عالی، قیمت مقرون به‌صرفه ای هم داشته ‌باشد؛ پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان است. این مرکز یکی از بهترین متخصصان چاپ استیکر بر روی زمین است که تمامی محصولات و خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند.

 

در همین راستا مجتمع چاپ سبحان تمامی استیکرهای که بر روی زمین نصب می‌شوند را از نظر کیفیت و قیمت تضمین کرده‌است تا شما دیگر نگرانی از بابت کیفیت چاپ استیکر روی زمین نداشته ‌باشید. شما عزیزان می‌توانید به سایت https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و تمامی محصولات مورد نیاز خود را در سایت به ‌شکل آنلاین یا تلفنی ثبت کرده و در اسرع وقت سفارشات خود را تحویل بگیرند.

جدیدترین مطالب سایت