با لباس های خود مهربان باشیم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
با لباس های خود مهربان باشیم

لباس هایمان نماینگر آنچه می خواهیم باشیم، هستند. همیشه این سئوال را از ما می پرسند که شما کی هستید و چه احساسی دارید؟

 

چیزی که ما می‌پوشیم دقیقا همان چیزی است که ما هستیم و حتی طرز فکر ما را هم به نمایش می‌گذارد و ممکن است که  دیگران ما را از لباس‌هایمان قضاوت کنند.

 

پوشیدن لباس تمیز و آراسته به دو طریق باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود. اول اینکه اگر لباس خوب بپوشید، احساس خوبی خواهید داشت و این زمینه ساز اعتماد به نفس است. دوم اینکه این کار باعث می شود که از دید دیگران فرد با اعتماد به نفسی به نظر آیید و این امر برای شما اقتدار، احترام، اعتماد و ستایش به ارمغان می آورد.

 

مزایای خشکشویی آنلاین

خشکشویی با شستن لباس معمولی خیلی متفاوت است و مزایای فوق العاده ای دارد. بخصوص دراین شرایط کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی لباس ها را مورد شستشو قرار می دهند.

 

خشکشویی در مقایسه با شستن معمولی لباس ها بدون تردید مزایای فوق العاده ای دارد، به ویژه امکان از بین بردن برخی از لکه ها بدون آسیب رساندن به الیاف لباس به وسیله ی روش های شستن معمولی امکان پذیر نخواهد بود. با این توصیف بهره مندی از خدمات خشکشویی تنها گزینه ی مناسب می باشد. با راه اندازی خشکشویی آنلاین واش تاش  در صدد هستیم، که خدمات ویژه ای را در اختیار کاربران عزیزمان قرار دهیم.

 

با لباس های خود مهربان باشیم

 10 دلیل برتر استفاده از خشکشویی واش تاش

ذخیره کردن وقت

کاهش هزینه‌ها

خدمات اتوشویی

حذف تعمیرات لباسشویی

عدم رضایت از ماشین لباسشویی

سرعت بخشیدن به کارها

راحتی

داشتن لباس‌های تمیز

برنامه زمانی انعطاف ‌پذیر برای ثبت سفارش

سپردن کار به کادر حرفه ای

 

استفاده از مواد شوینده درجه 1 در  خشکشویی آنلاین

در مورد شوینده های مورد استفاده در خشکشویی اولین موردی که باید به آن دقت شود ضد چروک بودن آن است. به همین دلیل از مواد قلیایی برای شستشو در خشکشویی ها استفاده می شود. مواد شوینده نباید باعث ایجاد چروک شوند.

 

مواد شوینده خشکشویی ها باید باعث نرم و لغزنده شدن پارچه ها شوند. زیرا در خشکشویی ها برای جدا سازی لکه از آب استفاده نمی شود. این کار به عهده شوینده های خشکشویی گذاشته شده است. شوینده ها با لغزنده کردن لکه و پارچه باعث جدا شدن آنها از یکدیگر می شوند.

 

سوالی که در ذهن ایجاد می شود این است که پس از لکه برداری چه اتفاقی می افتد و چگونه لکه ها از بین می روند؟ این کار را دی اکسید کربن انجام می دهد. ما در خشکشویی آب نداریم اما از دی اکسید کربن به جای آب استفاده می کنیم.

 

به این صورت که گاز دی اکسید کربن در دستگاه های خشکشویی تحت فشار قرار می گیرد و به شکل مایع در می آید. کاری که در شستشوی معمولی آب برای از بین بردن لکه ها انجام می دهد را در خشکشویی ها دی اکسید کربن مایع انجام خواهد داد. 

 

 

فرق خشکشویی واش تاش با دیگر خشکشویی ها

دریافت و تحویل سریع و رایگان 

کیفیت عالی خدمات 

قیمت مناسب 

هماهنگی آسان

عدم اتلاف زمان

کادرمتخصص مجرب و ماهر 

 

از ماشین لباسشویی استفاده نکنید

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، توصیه می کنیم لباس، شال گردن و دستکش بافتنی یا پشمی را در ماشین لباسشویی قرار ندهید. چرا که چرخش ماشین لباسشویی و میزان دمای آب گرم به بافت لباس پشمی آسیب می رساند و ممکن است روی لباس شما را گوله کند. اگر روی تگ لباس پشمی نوشته شده است: شستن با ماشین لباسشویی مانعی ندارد، ترجیحا لباس را به یک خشکشویی بسپارید. خشکشویی آنلاین لباس شما را از درب خانه تحویل می گیرد و در یک ماشین لباسشویی صنعتی و مناسب لباس بافت و پشمی قرار می دهد که در این صورت کمترین آسیب به لباستان وارد نمی شود. 

 

ویژگی اساسی یک خشکشویی برتر در تهران 

همان طور که می دانید شستشوی با کیفیت از اساسی ترین و مهم ترین ویژگی های یک خشکشویی مناسب به حساب می آید. یک خشکشویی باید سرویس هایی از قبیل خشکشویی، شستن(یکی از مهمترین موارد شستن، پرده شویی است)، اتوکشی، رنگرزی، لکه برداری، تمیز کردن چرم وشستشوی لباس عروس و … را با بهترین کیفیت ارائه کند.

 

یکی از مواردی که در سرویس دهی خشکشویی و در قسمت لکه برداری بسیار مهم است، بحث پاک کردن رنگ روغن خشک شده از روی لباس است، که تیم مجرب واش تاش این مورد را با داشتن کامل ترین سرویس خشکشویی و اتوشویی، و با استفاده از مرغوب ترین و به روزترین مواد و ماشین آلات،‌ با بهترین کیفیت برای شما فراهم خواهد کرد.

 

تجهیزات لازم در خشکشویی واش تاش 

لباسشویی صنعتی 

خشک کن صنعتی

آبگیر صنعتی

اتوپرس صنعتی

دیگ بخار

 

 اتو کشی لباس 

لباس های اتو شده و ملحفه های صاف و اتو کشیده، هم تمیزتر و زیباتر به نظر می رسند، و هم هنگام استفاده احساسی از رضایت و خشنودی را برای شما به ارمغان می آورند.

 

اما اتو کشیدن لباس ها نه تنها کار چندان ساده ای نیست، بلکه اگر با رعایت روش صحیح آن انجام نشود مشکل تر می شود و نتیجه آن نیز رضایت بخش نخواهد بود. چه بسا بی توجهی در هنگام اتوکاری به سوختن، خراب شدن و در نهایت از بین رفتن و بی استفاده شدن لباس های گران قیمت نیز منجر شود. اتوکشی به سه روش انجام می شود : با استفاده از دستگاه اتو پرس و یا به وسیله اتوهای دستی، ودستگاه اتوبخار مانکنی. 

 

این نوع اتو در حقیقت به  شیوه متفاوت لباس ها را صاف می کنند؛ اولی با پرس کردن و فشردن پارچه آن را صاف می کند و اتوی دستی با کشیده شدن بر روی سطح پارچه چروک های آن را باز می کند. هر یک از این  روش ها  برای انواع خاصی از پارچه و لباس مناسب تر هستند، و برخلاف تصور ما همیشه و برای همه لباس ها یکسان و قابل جایگزینی با یکدیگر نیستند. پارچه های ظریف مانند توری و پلیسه، پارچه های پشمی و همچنین لباس های پیلی دار باید به وسیله اتوی پرسی اتوکشی شوند. اما برای صاف کردن ملحفه ها، پارچه های نخی، پلی استر و ابریشم، اتوی دستی مناسب تر است.

با لباس های خود مهربان باشیم

دستگاه اتو بخار مانکنی

مانکن اتو یا اتو بخار مدرن ترین دستگاه صنعتی می باشد. که برای اتو کشی البسه استفاده می شود، و شبیه یک مانک طراحی شده و دارای دو مانکن کت ومانتو، و مانکن کت و شلوار می باشد.

 

استفاده از مانکن بخار به میزان بسیار زیادی موجب سهولت در اتوکشی می گردد. به این صورت که فقط کافیست البسه شسته شده و دارای چروک را روی مانکن بکشیم، و آن را روشن کنیم. با استفاده از این روش نه تنها چروک البسه به طور کامل از بین می رود. بلکه به علت شکل ظاهری دستگاه ، البسه شکل و فرم بهتری پیدا می کند.

 

با خشکشویی واش تاش لباس هاتون رو نو کنید

اگر خودتان زمان و حوصله کافی برای رسیدگی به لباس هایتان را ندارید بهتر است آن ها را، با سرویس یک برنامه خشکشویی خوب و حرفه ای بفرستید.

 

واش تاش با امکاناتی که برای نحوه شستشویی لباس های مختلف از جمله دستگاه های حرفه ای و پیشرفته مدرن شستشوی صنعتی و مواد شوینده لکه بری، فراهم کرده باعث شده که آسیبی به لباس ها وارد نشود، و سایز لباس ها تغیری نکند. و رضایت شما عزیزان را در مورد خشکشویی جلب کند.

 

خشکشویی واش تاش با سابقه 16 ساله خود  در زمینه ارائه خدمات خشکشویی، با استفاده از جدیدترین دستگاه های هوشمند و مکانیزه و با مهارت کامل در امر اتو زدن، شستشو انواع لباس و پرده و لکه بری تخصصی، رنگرزی لباس آماده ارائه خدمات نوین و برتر به شما همشهریان عزیز می باشد.

 

خدمات ویژه واش تاش 

یکی از مهم ترین مزیت های خشکشویی آنلاین واش تاش این است که در هر موقعیت و محدوده‌ی مکانی که از شهر تهران باشید، به ویژه در شرایط اضطراری و فوری، تیم تخصصی واش‌ تاش از طریق تمام راه‌ های ارتباطی مانند تلفن، وات ساپ، موبایل، سفارش اینترنتی، وب سایت … آماده پاسخگویی و پشتیبانی از شما مشتریان گرامی است.همین حالا تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید. اگر به دنبال تخفیف های ویژه ای هستید حتما اینستاگرام washtash99 ما را دنبال نمایید.

 

Tel:02144578387

Tel:09306863929

جدیدترین مطالب سایت