با پوستر سه بعدی حال و هوای خانه خود را متحول کنید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
با پوستر سه بعدی حال و هوای خانه خود را متحول کنید

پوستر سه بعدی پس عرضه به بازار توانست شور و شوقی حیرت انگیز در بین علاقمندان و متخصصان دکوراسیون داخلی ایجاد کند. زیبایی این پوستر دیواری سه بعدی به حدی زیاد است که متخصصان دکوراسیون داخلی واقعاً خوشحال هستند که با این محصول جدید می‌توانند منازل را با نوآوری و ابتکار بهتری تزئین کنند. توجه داشته باشید که پوستر سه بعدی با اسم کاغذ دیواری سه بعدی هم در بازار شناخته می‌شود ولی با پوستر دیواری کاملاً متفاوت است.

 

در این مقاله قصد داریم در مورد پوستر سه بعدی، خصوصیات و مزایای آن صحبت کنیم. در صورتی که شما هم تصمیم دارید حال و هوایی تازه به خانه خود بدهید و مهمان‌های خود را سوپرایز کنید، پیشنهاد می‌شود که تا پایان این مقاله با ما همراه شوید؛ چون قرار است با یک محصول ناب و بی‌نظیر آشنا شویم.

 

پوستر سه بعدی چیست؟

اولین سوالی که می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم این است که پوستر سه بعدی چیست؟ همان طور که در مقدمه مقاله بیان کردیم پوستر دیواری سه بعدی نوعی کاغذ دیواری  است که از نظر جنس و کیفیت فرق چندانی با سایر انواع کاغذ دیواری ندارد. این محصول با اسم کاغذ دیواری سه بعدی هم شناخته می‌شود. بنابراین مسئله اصلی، جنس و کیفیت نیست؛ بلکه طرح و تحولی است که می‌تواند در فضای منزل ایجاد کند.

با پوستر سه بعدی حال و هوای خانه خود را متحول کنید

به تصویر فوق نگاه کنید. پس از نصب کاغذ دیواری سه بعدی روی دیوار منزل خود می‌توانید به طور کامل احساس کنید که دیوار، عمق پیدا کرده است. بعضی از افراد هم دوست دارند که تصویر طبیعت را در قالب یک پوستر دیواری سه بعدی روی دیوار منزل خود بچسبانند.

 

تفاوت پوستر سه بعدی با کاغذ دیواری در چیست؟

یکی از سوالاتی که معمولاً مشتریان مطرح می‌کنند این است که کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی چه فرقی با هم دارند؟ طرحی که روی کاغذ دیواری قرار دارد، به صورت مرتب تکرار می‌شود. کاغذ دیواری‌های معمولی در قالب رول‌هایی با اندازه ثابت به بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که طرح کاغذ دیواری سه بعدی کاملاً دلخواه و سفارشی است. تصویر یک کاغذ دیواری سه بعدی را مشتری سفارش می‌دهد و تولیدکننده هم آن با دستگاه‌‌های چاپ تولید می‌کند. تصویر زیر نمونه‌ای از یک کاغذ دیواری سه بعدی جذاب با تصویر طبیعت است.

با پوستر سه بعدی حال و هوای خانه خود را متحول کنید

مزایای استفاده از پوستر سه بعدی

استفاده از پوستر دیواری سه بعدی مزایای زیادی برای منازل و محیط‌های اداری دارد. این کاغذ دیواری‌ها به خاطر طرح و رنگی که دارد، باعث دلباز شدن منازل و زیباتر شدن آن‌ها می‌شود. در ادامه این بخش از مقاله می‌خواهیم به چند مورد از مزایای استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی اشاره کنیم.

 

1. زیبایی ظاهری

اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از پوستر دیواری سه بعدی، زیبایی ظاهری آن است. تصویر زیر نشان می‌دهد که حتی اگر یک بخش از دیوار خانه را با این نوع کاغذ دیواری بپوشانید، چه زیبایی منحصر به فردی به فضای منزل می‌بخشید. با استفاده از این محصول می‌توانید دیوار محل کار خود را هم به زیباترین شکل تزیین کنید و یک محیط حرفه‌ای و جذاب برای کارمندان و مراجعه‌کنندگان خود بسازید.

با پوستر سه بعدی حال و هوای خانه خود را متحول کنید

البته استفاده از این محصول فقط به خاطر زیبایی آن نیست. بحث واقعی بودن هم اهمیت دارد. کاغذ دیواری معمولی چنین ظاهر واقعی و جذابی ندارد و هر کس با آن روبرو شود، خیلی سریع به مصنوعی یا ساختگی بودن آن پی می‌برد ولی فرد با استفاده از پوستر سه بعدی احساس می‌کند که با یک نمای واقعی (مثل طبیعت) روبرو است.

 

2. عدم وجود محدودیت در طراحی

یکی دیگر از مزایای استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی این است که هیچ محدودیتی از نظر طراحی ندارد. شما هم طرحی که مد نظرتان باشد را به همراه مساحت دیوار مورد نظر به یک طراح می‌دهید و او طرح مورد نظر را به بهترین شکل ممکن برای شما طراحی خواهد کرد. پس از اتمام طراحی می‌توانید طرح را به یک تولیدکننده پوستر سه بعدی بدهید تا آن را برای شما چاپ کند و به شما تحویل دهد.

این در حالی است که در مورد کاغذ دیواری معمولی چنین مزیتی وجود ندارد و باید  گزینه مورد نظر خود را از بین موارد موجود انتخاب کنید. از طرفی اکثر خانواده‌ها کاغذ دیواری معمولی را فقط برای یک دیوار سفارش نمی‌دهند و حداقل چند دیوار را با کاغذ دیواری خریداری‌شده می‌پوشانند.

 

3. قابلیت تمیز کردن و شستشو

یکی دیگر از مزایای استفاده پوستر دیواری سه بعدی این است که امکان شستشو دارد. کاغذ دیواری سه بعدی برای فضاهای مختلف (مثل پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و حتی دستشویی) طراحی می‌شود و به همین خاطر باید جنسی مناسب و قابل شستشو داشته باشد تا کاربر بتواند خیلی راحت آن را تمیز کند.

کاغذ دیواری‌هایی که از جنس پی‌وی‌سی هستند، قابل شستشو هستند و دوام آن‌ها به 5 سال هم می‌رسد. پیشنهاد می‌شود برای پذیرایی و پشت تلویزیون خود از این مدل استفاده کنید.

یک مدل دیگر از پوسترهای سه بعدی از جنس الیاف طبیعی ساخته می‌شود. این مدل معمولاً گران است ولی قابلیت شستشو دارد. این مدل بسیار جذاب است و حتی آن را به نقاشی ساختمان هم ترجیح می‌دهند. یکی دیگر از مدل‌های معروف پوسترهای دیواری سه بعدی، مدلی است که از جنس نانو ساخته می‌شود که مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارد و قابل شستشو است. معمولاً از این مدل برای اتاق کودک استفاده می‌شود.

 

4. نصب سریع

یکی دیگر از مزایای مهم پوستر دیواری سه بعدی، قابلیت نصب سریع و آسان آن است. البته این صحبت شامل کسانی می‌شوند که با نصب کاغذ دیواری آشنایی دارند. اگر هیچ‌گونه آشنایی با این کار ندارید، توصیه می‌شود که از نصاب‌های حرفه‌ای کمک بگیرید. البته برای نصب این کاغذها باید یک سری نکات را در نظر بگیرید. به عنوان مثال باید سطح زیر کاغذ را صاف کنید. در صورت وجود مشکل روی دیوار، حتماً مشکل را حل کنید تا طرح پوستر دیواری به بهترین شکل ممکن روی دیوار به نمایش درآید.

 

5. ماندگاری بالا

ماندگاری و مقاومت بالا یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای این نوع از کاغذ دیواری‌ها است. پوستر سه بعدی در کنار ماندگاری بالایی که دارد، قیمت مناسب‌تری هم نسبت به سایر دیوارپوش‌ها دارد. مدل نانو علاوه بر ماندگاری بالایی که دارد می‌تواند عایق صدا، رطوبت و ذرات گرد و غبار باشد.

 

6. امکان سازگاری با دکوراسیون داخلی منزل

یکی از نکاتی که باید هنگام سفارش کاغذ دیواری سه بعدی مد نظر داشته باشید، سازگاری با سایر اجزای منزل مثل فرش، مبلمان و غیره است. مزیت پوستر سه بعدی، قابلیت طراحی سفارشی و خاص آن است و به همین خاطر بسیاری از متخصصان دکوراسیون داخلی و اعضای خانواده، سفارش خود را به گونه‌ای می‌دهند که کاغذ دیواری با سایر اجزای دکوراسیون سازگار باشد.

 

7. دلبازتر کردن فضای خانه و ایجاد صمیمیت و آرامش

با پوستر سه بعدی حال و هوای خانه خود را متحول کنید

در صورتی که منزلی کوچک دارید، اصلاً نگران نباشید. با استفاده از پوستر سه بعدی می‌توانید منزل خود را دلبازتر و بزرگ‌تر جلوه دهید. همچنین در صورتی که سقف خانه شما بلند است، از کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید تا هم سقف کوتاه‌تر شود و هم صمیمیت بیشتری در فضای خانه به وجود بیاید. یکی دیگر از کاربردها و مزایای پوستر دیواری سه بعدی، ایجاد یک محیط آرامش‌بخش است. به همین خاطر بعضی از خانواده‌ها از این کاغذ دیواری‌ها برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده می‌کنند.

 

فاکتورهای موثر در تعیین قیمت پوستر دیواری سه بعدی

فاکتورهای مختلفی روی قیمت پوستر سه بعدی تأثیر دارد. در ادامه به چند مورد از این عوامل اشاره شده است:

اولین فاکتوری که قیمت پوستر سه بعدی شما را تعیین می‌کند، سایز و ابعاد پوستر دیواری سه بعدی مورد نظر شماست.

دومین فاکتور تعیین‌کننده، جنس کاغذ دیواری سه بعدی است. مسلماً قیمت کاغذ دیواری که از جنس الیاف طبیعی ساخته شده، با کاغذ دیواری از جنس پی‌وی‌سی متفاوت است.

کیفیت رنگی که برای چاپ روی کاغذ دیواری استفاده می‌شود هم اهمیت زیادی دارد. درست است که هر چه کیفیت رنگ بیشتر باشد، قیمت کاغذ دیواری هم بیشتری می‌شود ولی ارزشش را دارد. البته در کنار کیفیت رنگ، کیفیت و دقت دستگاه چاپ هم اهمیت دارد.

 

از کجا می توانم با قیمت مناسب کاغذ دیواری سه بعدی خریداری کنم؟

فروشگاه اینترنتی منزل، یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه دکوراسیون داخلی است و محصولات مختلف و متنوعی از قبیل کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پرده پانج، دیوار پوش و غیره در آن عرضه شده است. این مجموعه بیش از 3000 طرح جدید پوستر سه بعدی دارد و می‌تواند به شما کمک کند که بهترین طرح را برای منزل یا محل کار خود انتخاب کنید. مزیت سایت منزل این است که محصولات خود را با بهترین قیمت عرضه کرده و سفارش‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند.

 

برای مشاهده جدید ترین کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر سه بعدی و خرید با بهترین قیمت این لینک را ببینید: https://www.manzel.ir/3d-wallpaper/

جدیدترین مطالب سایت