گول برخی شرکت های اتوبار و باربری را نخورید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
گول برخی شرکت های اتوبار و باربری را نخورید

بدون شک اگر شما هم ساکن شهر های بزرگ باشید شرکت های مختلف حمل بار و اسباب کشی را دیده اید که در ظاهر خدمات متنوعی را ارائه می دهند. اگر شما هم حتی برای یک بار اسباب کشی کرده باشید و از خدمات اتوبار استفاده کرده باشید با مشکل انتخاب شرکت اتوبار  باربری روبرو بوده اید.

 

شاید هم با ترفند های حیله گرانه جذب مشتری در شرکت های اتوبار مواجه شده اید. در این مطلب آموزشی سعی شده است با حیله های شرکت خدمات اسباب کشی آشنا شویم و اسباب کشی خود را با آسودگی و انتخاب درست انجام دهید.

فرض کنید شما چند شرکت باربری را انتخاب کرده اید و می خواهید با تماس تلفنی اطلاعات لازم را در خصوص قیمت باربری کسب کنید. تلفن را بر می دارید و شخصی با برخورد مناسب پاسخ شما را می دهد و با پرسش از مبدا و مقصد و تعداد طبقات قیمتی را براورد می کند.

 

این فرد ادعا می کند که حمل و جابه جایی وسایل شما بدون کوچک ترین آسیبی انجام می شود و قیمت براورد شده بسیار دقیق می باشد. پس از چند تماس تلفنی شما یک شرکت باربری را از روی هزینه و موارد دیگر انتخاب می کنید تا اینجای کار همه چی روبرو است تا روزی که شرکت باربری و خدمات اسباب کشی برای حمل بار و جابه جایی وسایل به محل مورد نظر مراجعه می کنند.

 

شرکت تمام کار به عنوان قطب فعال شرکت باربری در تمامی مناطق تهران آمده خدمت رسانی می باشد، این شرکت با براورد قیمت منصفانه لقب بهترین  اتوبار غرب تهران  را کسب کرده است.

گول برخی شرکت های اتوبار و باربری را نخورید

ترفند حیله گرانه شرکت های اتوبار در براورد قیمت باربری

در روز اسباب کشی کارگران با مشاهده وسایل شما شروع به گلایه می کنند که حجم وسایل شما بسیار است. سعی می کنند با ایراد گیری از راه پله ها ، نوع وسایل ، تعداد طبقات و ….. گله و شکایت کنند.

دراخر هم هنگام براورد هزینه با جملاتی مانند تعداد پله ها زیاد است ، حجم وسایل زیاد است هزینه های گزاف و حتی چندین برابری را دریافت می کنند.
در آن لحظه شما راهی جز پرداخت هزینه ندارید و با ناراحتی مجبور به پرداخت می باشید.

متاسفانه این روش ترفند های بسیاری از شرکت های اتوبار باربری می باشد، سایت شرکت اتوبار تمام کار با گرداوری مقالات مختلف در راستای آگاه سازی قدم برداشته و با اطلاعات جامع در خصوص اسباب کشی سعی کرده است تا شما را با راهکار های اسباب کشی آشنا کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اتوبار تمام کار اطلاعات کامل را برای مراحل قبل و بعد اسباب کشی کسب کنید.

استفاده از روش های این چنینی موجب می شود بسیاری از افراد با مشکلات بسیاری برای حمل و جابجایی وسایل و اسباب خود مواجه باشند.

 

با آگاهی کامل در خصوص خدمات حمل بار می توانید بهترین اتوبار تهران و شهرستان را انتخاب کنید

 

گول برخی شرکت های اتوبار و باربری را نخورید

ترفند حیله گرانه شرکت های باربری در نحوه بسته بندی

یکی از حیله های جدید شرکت های باربری حیله بسته بندی وسایل می باشد. فرض کنید در هنگام تماس تلفنی شرکت خدمات اسباب کشی قول این را داده است که اسباب و وسایل شما را بدون آسیب جابه جا کند در روز اسباب کشی شرکت خدمات اسباب کشی با ادعای اینکه وسایل شما باید توسط شرکت بسته بندی شود درغیر این صورت هیچ تضمینی برای حمل و جابه جایی وجود ندارد هزینه های سرسام آوری را برای شما براورد می کند.

متاسفانه برخی از باربری ها با تهیه یک توپ ضربه گیر حبابدار و یک بسته سلفون و چند عدد چسب که نهایتا ۳۰۰ هزار تومان می شود مبلغی حدودا ۱ میلیون تومان برای مشتری فاکتور میکنند و شما را مجبور به پرداخت هزینه میکنند.

متاسفانه برخی از باربر ها پا را فراتر از این هم میگزارند و جدا از مبلغ ۱میلیون تومان که صرفا برای خرید اجناس اخذ میکنند ، هزینه ای جداگانه جهت دستمزد کارگر بسته بندی مطالبه میکنند که آن هم تقریبا ۵۰۰ هزار تومان محاسبه میکنند..

 

راهکار مبارزه با حیله شرکت باربری

• قبل از حمل و جابه جایی شرکت اتوبار را ملزم به اعلام قیمت نهایی کنید

• در انتخاب شرکت باربری دقت کنید و به مواردی از جمله اعتبار و سابقه دقت کنید

• قبل از اسباب کشی قراردار کتبی با شرکت باربری ببندید قراردادی که هزینه به درستی در آن ذکر شده باشد.

• در روز اثاث کشی هم قبل از اینکه کارگران بخواهند کارشان را شروع کنند آن قرارداد و مبلغ توافق شده با اتوبار را تک تک کارگران و راننده مشاهده و امضاء کنند.

• سعی کنید براورد قیمت حمل بار و باربری را با دقت انجام دهید و به شرکت هایی که قیمت بسیار بالا و یا بسیار پایین می دهند اعتماد نکنید

 

امیدوارم مقاله بالا برای شما مفید واقع شده باشد و با چشم باز و آگاهانه در راستای حمل و جابه جایی و اسباب کشی قدم بردارید.

 

جدیدترین مطالب سایت