بررسی تعداد واحد ها و طبقات در پروژه رومنس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بررسی تعداد واحد ها و طبقات در پروژه رومنس

پروژه رومنس که دارای پلاک ثبتی معتبر 1383/2/4 است، یکی دیگر از برج های در حال ساخت تعاونی معتبر و خوشنام توسعه مسکن همت می باشد. این برج در زمینی به مساحت 36 هزار متر مربع و تراکم مسکونی 6 هزار متر مربع در حال ساخت است و از بهترین پروژه های در حال پیشرفت منطقه 22 تهران می باشد.

 

تعداد طبقات و متراژ واحد های پروژه رومنس به چه صورت است؟

این پروژه از 8 بلوک تشکیل می شود که هر بلوک آن دارای 12 طبقه مسکونی است. نقشه واحد های این پروژه بسیار خوش نقشه است و در سه متراژ مختلف 100 متری، 130 متری و 150 متری در نظر گرفته شده است. به طور کلی هر کدام از برج های این 8 بلوک دارای 17 طبقه هستند که همانطور که پیش تر اشاره کردیم 12 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه مختص لابی بزرگ و بسیار مجلل و 4 طبقه زیر زمین نیز مختص قرارگیری پارکینگ و انباری هر واحد مسکونی است.

 

واحد های 100 متری دارای دو اتاق خواب و واحد های 130 متری و 150 متری دارای 3 اتاق خواب مجزا هستند.12 طبقه مسکونی در هر برج شامل 72 واحد است در نتیجه در هر طبقه مسکونی 6 واحد مجزا وجود دارد که هر کدام دارای پارکینگ و انباری اختصاصی خود هستند و از لحاظ وسعت دید نیز بسیار زیبا هستند. برخی از این واحد ها دارای وسعت دید از دو سمت هستند که می تواند بسیار وسوسه کننده باشد. در مجموع این 8 بلوک از پروژه رومنس دارای 576 واحد مسکونی است.

 

سازنده پروژه رومنس چه شرکتی است؟

پروژه رومنس به دست یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در منطقه 22 تهران در حال ساخت است. سازنده این مجموعه با داشتن سابقه درخشان و همکاری با پروژه های دیگری در تعاونی همت سپاه و ساخت پروژه هایی مانند پاسارگاد 1 و پاسارگاد 2 تصمیم به ساخت پروژه رومنس گرفته است.

 

محل قرار گیری پروژه

پروژه رومنس در منطقه 22 تهران و در منطقه مروارید شهر قرار گرفته است. منطقه 22 تهران از مناطق در حال پیشرفت با سرعت بسیار بالایی است که می تواند هر سرمایه گذار و خریداری را با داشتن پتانسیل های بالای گردشگری و تجاری اغوا نماید. همین ویژگی ها بوده است که در سال های اخیر باعث هجوم سرمایه گذاران و افرادی که نیاز به خرید خانه دارند در این منطقه شده است.

از دیگر ویژگی های مورد توجه سرمایه گذاران بوده است، آب و هوای بسیار مناسب این منطقه به دلیل قرار گیری در کنار دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر است که این منطقه را به یکی از منحصر به فرد ترین مناطق تهران از حیث آب و هوایی تبدیل می کند.

بررسی تعداد واحد ها و طبقات در پروژه رومنس

پروژه رومنس دارای چه امکاناتی است؟

از امکانات مجموعه پروژه رومنس که توسط شرکت تعاونی مسکن همت در حال ساخت می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی بزرگ و بسیار مجلل

آسانسورهای نفر بر و بالابر مختص افراد و لوازم

راه پله اضطراری

پارکینگ و انباری مختص هر واحد

پارکینگ اختصاصی مهمان

فضای سبز بزرگ و زیبا

پیست دوچرخه سواری مختص ساکنین پروژه

سینما و سالن اجتماعات اختصاصی مجموعه پروژه

فضای ورزشی باز

روف گاردن

سیستم ایمنی و مدار بسته و برق BMS

استخر ، سونا و جکوزی

مهد کودک و پارک بازی کودکان

سالن ورزشی

سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن

 

اقساط و شرایط پیش فروش پروژه رومنس چگونه است؟

اقساط و شرایط مرتبط با فروش و پیش فروش مجموعه پروژه رومنس برای تیپ های مختلف واحد های در نظر گرفته شده برای هر برج و طبقه متفاوت و به شرح زیر است:

 

واحد های 100 متری

واریز اولیه 210 میلیون تومان – 90 میلیون تومان یک ماه بعد از ثبت نام – 90 میلیون تومان دو ماه بعد از ثبت نام – 55 میلیون تومان سه ماه بعد از ثبت نام

 

واحدهای 130 متری

واریز اولیه 260 میلیون تومان – 130 میلیون تومان یک ماه بعد از ثبت نام – 100 میلیون تومان دو ماه بعد از ثبت نام – 75 میلیون تومان سه ماه بعد از ثبت نام

 

واحدهای 150 متری

واریز اولیه 300 میلیون تومان – 150 میلیون تومان یک ماه بعد از ثبت نام – 120 میلیون تومان دو ماه بعد از ثبت نام – 82 میلیون تومان سه ماه بعد از ثبت نام

 

بررسی تعداد واحد ها و طبقات در پروژه رومنس

دسترسی پروژه رومنس به نقاط مختلف به لحاظ موقعیت مکانی به چه صورت است؟

این پروژه دارای دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه ها و شریان های اصلی تهران مانند اتوبان حکیم، اتوبان همت، اتوبان آزادگان و اتوبان تهران کرج است و همچنین فاصله کمی تا مترو چیتگر دارد و می تواند موجب تسهیل در رفت و آمد ساکنین پروژه به داخل و خارج از منطقه مسکونی شود.

 

از دیگر دسترسی های این پروژه که می تواند باعث سهولت زندگی در آن شود می توان دسترسی راحت به مراکز تفریحی، فرهنگی و تجاری مانند بازار بزرگ ایران مال و مجتمع طوبی اشاره کرد که می تواند بسیاری از نیاز ها مانند خرید روزانه، سینما، انجام فعالیت های ورزشی و … را برطرف سازد.

 

همچنین این پروژه به پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر نزدیک است و می توانید با صرف مدت زمان بسیار کم برای تفریح و یا ورزش به این مراکز تفریحی بروید و یا اینکه ورزش کردن در فضای جنگل و یا کنار دریاچه را به روتین و روال روزمره زندگی خود بدل کنید و به این وسیله زندگی شاد و مفرحی را تجربه کنید.

 

از دیگر مراکز تفریحی که درست در کنار دریاچه چیتگر و در نزدیکی پروژه رومنس واقع شده است مجموعه بام لند است که با دارا بودن مراکز تجاری و رستوران های مختلف و متنوع می تواند تفریحی دلچسب برای شما و خانواده تان در کنار دریاچه بزرگ چیتگر را رقم بزند.

جدیدترین مطالب سایت