بررسی ساندبار JBL Bar 2.1 Deep Bass

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بررسی ساندبار JBL Bar 2.1 Deep Bass

در دنیای امروز تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و حاصل این پیشرفت سریع، ظهور وسیله هایی است که علاوه بر اینکه زندگی انسان را آسان تر از قبل می کنند، کیفیت آن را نیز بهبود می بخشند.

 

گوشی های تلفن همراه، کامپیوترها، تلویزیون ها و تعداد زیاد دیگری دستگاه هوشمند دیگر را در اطراف خودمان میبینیم که با ظاهر چند سال قبل خود بسیار تفاوت دارند. بسیاری از این وسایل الکترونیکی، دیگر مثل گذشته ابعاد بزرگی ندارند و روز به روز کوچک تر می شوند اما از کیفیت و کارایی آنها کاسته نمی شود بلکه بهتر از مدل های قدیمی و با کیفیت بیشتر، کارکرد خود را ارائه می دهند.

 

محصولی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، یکی از دستگاه هایی است محصول چندین سال تغییر و تحول در این زمینه است و اکنون در انواع مدل ها و با امکانات مختلف ارائه می شود. محصول مورد بحث ما ساندبار Bar 2.1 Deep Bassاست که یکی از محصولات مهم و کاربردی شرکت جی بی ال است. در ادامه با بررسی این ساندبار شگفت انگیز با ما همراه باشید.

 

در واقع با توجه به مطالبی که در ابتدای بحث ارائه کردیم، ساندبارها نوع پیشرفته تری از سیستم های سینمای خانگی قدیمی هستند که دارای چند قطعه مختلف بودند و فضای زیادی را در منزل اشغال می کردند. ساندبارها علاوه بر اینکه ابعاد کوچک تری دارند، تنها شامل یک ساندبار و یک ساب ووفر هستند که در قسمتی از فضا قرار می گیرند و جای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند.

 

 ابعاد ساندبار JBL Bar 2.1 Deep Bass به صورت 965 در 85 در 58 میلی متر است که ابعاد بسیار نرمالی برای یک چنین سیستم صوتی بی نظیری محسوب می شود. می توانید ساندبار خود را روی دیوار نصب کنید زیرا امکان نصب روی دیوار برای شما وجود دارد و به این صورت کمترین فضای ممکن را به این ساندبار اختصاص می دهید. اگر هم مایل بودید می توانید ساندبارتان را روی میز تلویزیون یا هر سطح دیگری که علاقه دارید، قرار دهید.

 

یک ساب ووفر وایرلس با ابعاد 240 در 240 در 379 میلی متر نیز همراه با این ساندبار ارائه شده است تا بیس های قدرتمند و عمیق تری به صدای در حال پخش بدهد. از آنجایی که این ساب ووفر فاقد هر گونه کابل و سیم اضافی است، پس می توانید در هر جایی از فضا آن را قرار دهید.

 

بررسی ساندبار JBL Bar 2.1 Deep Bass

یکی از نکات مثبتی که در طراحی ظاهری ساندبارهای جی بی ال وجود دارد، طراحی ساده و مینیمال این محصولات است که می تواند با هر سبک دکوراسیون و سلیقه ای هماهنگ باشد. شاید به این دلیل است که طراحان داخلی برای دیزاین خانه ها و فضاهای مختلف خانگی و حتی اداری و لوکس، ساندبارهای جی بی ال را انتخاب می کنند زیرا با هر سبکی براحتی تلفیق و هماهنگ می شوند.

 

اگر از ظاهر ساده و شیک این ساندبار بگذریم، باید اعتراف کنیم که از نظر مشخصات فنی و امکانات و تکنولوژی های بکار رفته نیز جزو محصولات بسیار ایده آل و سطح بالا در رنج قیمتی خود محسوب می شود.

 

این ساندبار جی بی ال و ساب ووفر آن، در مجموع صدایی قدرتمند با توان 300 وات پخش می کنند. فرقی نمی کند فضای شما چه اندازه بزرگ باشد، صدایی با قدرت 300 وات حتی می تواند یک سالن مهمانی بزرگتر از 500 متر را نیز پوشش دهد. ساب ووفر 6.5 اینچی این سیستم صوتی، بیسی بسیار قدرتمند ارائه می دهد که برای سما کاملا ملموس خواهد بود و هیجان موسیقی یا صدای فیلم را چندین برابر افزایش خواهد داد.

 

همچنین با ساندبار Bar 2.1 Deep Bass از فیلم و سریال های خود نیز می توانید لذت ببرید. به این دلیل که این ساندبار دارای تکنولوژی دالبی دیجیتال است و صدای دالبی بی نظیری ارائه می دهد. برای تجربه صدای دالبی همچون پیشرفته ترین سینماهای جهان، دیگر نیازی نیست که از سیستم های صوتی چند تکه استفاده کنید. با این ساندبار جی بی ال و تکنولوژی دالبی دیجیتال موجود در آن می توانید صدای بازیگران و سایر اتفاقات فیلم را از چندین جهت بصورت واقعی تجربه کنید گویی که شما نیز درون فیلم هستید.

 

ساندبار Bar 2.1 محدودیتی برای شما ایجاد نمی کند. شما می توانید بصورت وایرلس یا از طریق کابل، دستگاه های هوشمند خود مثل گوشی و تبلت و غیره را به آن وصل کنید و فایل صوتی و موسیقی دلخواهتان را با این سیستم صوتی بی نظیر پخش کنید.

 

امکان اتصال وایرلس از طریق بلوتوث برای شما وجود دارد. همچنین می توانید برای اتصال سیمی و داشتن صدایی با نهایت کیفیت، از کابل اپتیکال و یا HDMI استفاده کنید و یا تلویزیون خود را از این طریق به ساندبار متصل کنید.

 

درگاه USB نیز در این ساندبار تعبیه شده که برای ارائه سرویس و آپدیت ساندبار استفاده می شود.

 

همچنین این ساندبار فوق العاده دارای ریموت کنترل بی سیم است تا از را دور بتوانید تنظیمات لازم و مورد نیازتان را روی آن اعمال کنید. تنظیماتی مثل کم و زیاد کردن صدا، جابجا کردن موسیقی در حال پخش و یا خواموش و روشن کردن دستگاه از طریق این ریموت کنترل بی سیم امکان پذیر است.

 

داخل جعبه این محصول علاوه بر ساندبار و ساب ووفر، ریموت کنترل بی سیم، کابل HDMI، کابل برق و پایه های دیواری قرار گرفته اند.

جمع بندی:

بطور کلی اگر بخواهیم ویژگی های ساندبار JBL Bar 2.1 Deep Bass را جمع بندی کنیم، می توان گفت این ساندبار دارای کیفیت صدای بسیار عالی با امضای جی بی ال است. علاوه برکیفیت و وضوح صدا، داشتن ساب ووفر مجزا موجب می شود صدایی قدرتمند و بیسی عمیق داشته باشیم که یکی از مزایای این سیستم صوتی محسوب می شود. علاوه بر آن، تکنولوژی دالبی دیجیتال بکار رفته در این ساندبار تجربه متفاوت و جذاب از دیدن فیلم و سریال را به ما ارائه می دهد گویی که در یکی از سالن های مشهور سینمای جهان به تماشای فیلم نشسته ایم. کیفیت صدای عالی در کنار ظاهر زیبا و ساده و بسیار شیک این محصول، می تواند به تمامی انتظارات ما از یک ساندبار خانگی عالی و کم نظیر پاسخ دهد.

 

پس اگر کمبود چنین سیستم صوتی با کیفیت و زیبایی را در منزل، ویلا و یا دفتر کار خود احساس می کنید، پیشنهاد می کنیم JBL Bar 2.1 Deep Bass را انتخاب کنید.

 

برای خرید مطمئن آنلاین و یا حضوری این محصول، پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر است که چندین سال است در زمینه فروش و معرفی محصولات جی بی ال فعالیت می کند و یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری انوع محصولات صوتی و مخصوصا محصولات برند جی بی ال است.

 

جدیدترین مطالب سایت