برنامه‌ریزی حرفه‌ای برندها با هدایای تبلیغاتی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
برنامه‌ریزی حرفه‌ای برندها با هدایای تبلیغاتی

از ماه دی تا اسفندماه فرصت زیادی برای آماده‌سازی تبلیغات و هدایای تبلیغاتی اهدایی به مناسبت سال نو باقی نمی‌ماند. بسیاری از برندها برای شروع یک سال موفق از همین حالا برنامه‌ریزی می‌کنند. یکی از برنامه‌های مهمی که سبب موفقیت یک برند می‌شود تلاش برای هرچه بیشتر دیده شدن یک برند است. برای دستیابی به این موضوع بااهمیت روش‌های گوناگونی وجود دارد که می‌تواند با جلب نظر مثبت افراد مختلف جامعه نیز همراه باشد؛ بااین‌حال، بازاریابان به دنبال روشی مطمئن و تأثیرگذار هستند تا برند خود را به شیوه‌ای متمایز و محبوب نشان دهند. در کنار روش‌هایی مانند تیزر تبلیغاتی در تلویزیون یا بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر؛ اهدای هدایای تبلیغاتی به مخاطبان مختلف از هوشمندانه‌ترین و اثربخش‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی است که با نتایج مثبتی برای یک برند همراه می‌شود.

 

در انتخاب روش ارائه هدایای تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان برندها و شرکت‌ها، عامل اصلی را می‌توان بودجه بازاریابی و سلیقه هر برندی دانست. با هر بودجه‌ای خواه کم یا بزرگ به همراه کمی خلاقیت می‌توان هدایای تبلیغاتی شگفت‌انگیزی را آماده کرد که برای مدت طولانی همراه مخاطبان باقی بمانند و نام برندها را در معرض دید مخاطبان بی‌شماری قرار دهند. ازاین‌رو، سبب افزایش شناخت و آگاهی عمومی نسبت به یک برند و خدمات شرکت‌ها شده و در نهایت به فروش بیشتر و نیز ماندگاری یک نام تجاری کمک کنند.

 

تنوع بالای هدایای تبلیغاتی گاه انتخاب هدیه مناسب را با چالش روبه‌رو می‌کند. در همین راستا، بسیاری از شرکت‌ها  زمان طولانی را صرف انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب با نام برند خود می‌کنند. آشنایی با یک شرکت هدایای تبلیغاتی معتبر و استفاده از راهنمایی‌های مشاوران و متخصصان آن‌ها در زمینه بازاریابی می‌تواند در این امر بسیار کمک‌کننده باشد. در نهایت این برند شما خواهد بود که با صرف هزینه‌ای قابل‌قبول و به صورت هدفمند، هدایای منحصربه‌فردی را برای مخاطبان خود آماده می‌کند و بر نگرش افراد نسبت به نام تجاری خود اثر می‌گذارد. این اثرگذاری تنها محدود به فرد مخاطب دریافت‌کننده هدایای تبلیغاتی نمی‌شود؛ بلکه شناخت این برند را در میان گروهی از افراد که با این فرد همراه هستند به دنبال دارد. بنابراین، بازگشت سرمایه از طریق ارائه هدایای تبلیغاتی عملی قطعی و هوشمندانه است.

 

چرا برای تهیه هدایای تبلیغاتی باید برنامه‌ریزی کرد؟

ارزش هدایای تبلیغاتی تنها به بودجه‌ای که صرف تهیه آن‌ها شده است، منحصر نمی‌شود. این هدایای تبلیغاتی می‌توانند مافوق تصورات حرکت کنند. هدایای تبلیغاتی فارغ از نوع آن‌ها، برای مدت طولانی همراه دریافت‌کننده هدیه خواهند بود و همچون یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به همراه دریافت‌کننده آن به هر مکانی می‌روند و به توسعه بازاریابی شما کمک می‌کنند. ازاین‌رو، برنامه‌ریزی کردن برای تهیه هدایای تبلیغاتی ماندگار و دوست‌داشتنی موضوعی مهم است.

 

با برنامه‌ریزی هدفمند و هوشمندانه برای تهیه هدایای تبلیغاتی می‌توانید در زمان مناسب، بهترین و مناسب‌ترین هدیه را برای برند خود بیابید و آن‌ها را به نحو احسنت سفارشی‌سازی نمایید. با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و برگزاری رویدادهای متنوع در این ایام، شما هدایای تبلیغاتی خاصی را برای ارائه به مخاطبانتان در محیط‌های کاری، فضای خانه یا در زمان عقد قراردادهای تجاری بزرگ و حتی بین‌المللی خواهید داشت. این برنامه‌ریزی به شما کمک می‌کند تا بتوانید قدرت نفوذ بیشتری در اذهان مخاطبان داشته باشید و پیش از ورود رقیبان خود، به شیوه‌ای متمایز نام خود را در معرض دید مخاطبان بسیاری قرار دهید.

 

ارائه هدایای تبلیغاتی با برنامه‌ریزی درست کمک می‌کند تا آرم و نشان تجاری شما به صورت ناخودآگاه در ذهن افراد ثبت شود و در زمان خرید یا پیشنهاد کردن به افراد دیگر، ناخواسته نام شما و خاطره شیرین دریافت هدیه را به خاطر آورند و به سوی نام برند شما سوق داده شوند. بدین ترتیب با ارائه یک هدیه تبلیغاتی هرچند کوچک می‌توانید آینده فروش خود را تضمین کنید.

برنامه‌ریزی حرفه‌ای برندها با هدایای تبلیغاتی

کدام هدایای تبلیغاتی را می‌توان به صورت سفارشی آماده کرد؟

هدایای تبلیغاتی طیف گسترده‌ای از وسایل شناخته‌شده و رایج از فلاسک تبلیغاتی گرفته تا آفتاب‌گیر خودرو تبلیغاتی را در برمی‌گیرد. هر شرکت بسته به بودجه و سلیقه خود می‌تواند محصول تبلیغاتی مناسب خود را انتخاب نماید و به صوت سفارشی آماده کند. اصلی‌ترین نکته در خصوص هدایای تبلیغاتی این است که حک کردن نام و نشان تجاری یک برند بر روی تمامی هدایای تبلیغاتی آن‌ها را به هدایای ویژه شرکتی شما تبدیل می‌کند و کمک می‌کند تا امر بازاریابی و تبلیغات شما به نحو احسنت انجام شود.

در ادامه این مطلب به معرفی برخی از هدایای تبلیغاتی کاربردی و محبوب اشاره می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی برای سفارشی‌سازی آن‌ها، فروش و توسعه برند خود را افزایش دهید.

 

ست سررسید

سررسید و تقویم یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی است که در زمان‌های پایانی سال و ابتدایی سال نو بسیاری از شرکت‌ها به صورت ویژه و سفارشی‌سازی شده آن‌ها را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. ست سررسید مدیریتی ازجمله هدایای تبلیغاتی شکیل و خاصی هستند که می‌توانید آن را به مخاطبان خاص خود اهدا کنید. ست‌های سررسید عموماً از سررسید در قطع اروپایی با روکش چرمی و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تشکیل می‌شود؛ بااین‌حال، هر برند و شرکتی می‌تواند بسته به سلیقه خود، محصول تبلیغاتی مدنظر خود را سفارشی‌سازی نماید و درون بسته‌های زیبا و جذاب ست سررسید تبلیغاتی قرار دهد.

اقلام تبلیغاتی که با نشان تجاری برندها آماده و درون ست سررسید تبلیغاتی قرار می‌گیرند، متنوع است و هر شرکتی می‌تواند گزینه محبوب خود را آماده کند. به‌عنوان‌مثال، ست سررسید می‌تواند از سررسید تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، خودکار فلزی لمسی، جاکارتی شکیل یا فلش مموری تبلیغاتی و شارژر فندکی و غیره تشکیل شود.

برنامه‌ریزی حرفه‌ای برندها با هدایای تبلیغاتی

ست مدیریتی

ست مدیریتی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی است که شرکت‌ها برای ارائه به مدیران، افراد رده بالا و کارمندان ویژه مجموعه‌ها به صورت سفارشی آماده می‌کنند. این هدیه مخصوص و دوست‌داشتنی را می‌توان بسته به بودجه و دریافت‌کننده آن به صورت لوکس و گران‌قیمت و یا ارزان‌قیمت تهیه کرد. علاوه بر این، ست مدیریتی را می‌توان به صورت مجزا برای بانوان و آقایان آماده کرد تا بیش‌ازپیش مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید.

 

اقلام پرطرفدار ست مدیریتی مردانه عبارت‌اند از:

کمربند

کراوات

سنجاق کراوات

کیف پول

خودنویس

سررسید

فلش مموری تبلیغاتی

چراغ قوه

جاکارتی

 

ست‌های مدیریتی زنانه و شیک را می‌توان به صورت زیر آماده کرد:

کیف پول چرم

خودنویس

آینه جیبی خاص

جاکارتی

ست لوازم آرایشی

روسری

گل سینه

برنامه‌ریزی حرفه‌ای برندها با هدایای تبلیغاتی

کدام گزینه‌های دیگر به‌عنوان هدایای تبلیغاتی وجود دارد؟

هدایای تبلیغاتی هرچقدر کارآمدتر باشند و استفاده از آن‌ها در بین عموم مردم رایج باشد و درعین‌حال از مواد باکیفیت در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد؛ هدایای تبلیغاتی محبوب‌تر و منحصربه‌فردتری خواهند بود. علاوه بر این، این هدایا بیشتر در ذهن افراد باقی مانده و برای مدت طولانی‌تری از آن‌ها استفاده می‌شود.

 

از دیگر هدایای تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسپیکر تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی

پاور بانک تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

 

از کدام شرکت هدایای تبلیغاتی مشاوره بگیریم؟

برنامه‌ریزی کردن برای ارائه و سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی نیازمند بهره‌مندی از دانش و سابقه مناسب در این زمینه می‌باشد. با کمک گرفتن از شرکت هدایای تبلیغاتی که سابقه درخشان و طولانی در امر تبلیغات دارند، به‌خوبی می‌توانید در زمینه بازاریابی و تبلیغات موفق باشید.

 

شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش از شرکت‌های باسابقه در زمینه تبلیغات است که می‌تواند به ارائه انواع هدایای تبلیغاتی برای مجموعه‌ها و شرکت‌ها به مناسبت رویدادهای مختلف به شما کمک کند. شما می‌توانید از طریق شماره 02188308440 با مشاوران و متخصصان پیشکش برای تبلیغات هرچه مؤثرتر خود تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید. وب‌سایت این شرکت نیز آماده ارائه خدمات به شرکت‌ها و برندهای گوناگون است.

جدیدترین مطالب سایت