برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه

همه ما به خوبی می دانیم که به پاهایمان قلب دوم نیز می گویند . آیا شما نیز به این قلب چقدر اهمیت می دهید ؟ ابتدا انسان از چرم برای کفش استفاده می کرد ولی بعدها جایگزین های زیادی برای آن پیدا کرد .

 

برندهای متفاوت و گران قیمت زیادی وجود دارد که صد البته به خاطر ویژگی های مختلف ، ارزش پرداختن این هزینه را دارد . افراد معمولاً در خرید کفش کتانی یا ورزشی عوامل مختلفی را در نظر می گیرند . اما بعضی از آن ها تنها به برند معروف توجه می کنند که البته برند های معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه از کیفیت و ظاهر خوبی نیز برخوردار هستند.

 

در عصر حاضر، صنعت مد ، روز به روز در حال رونق و شکوفایی است . مردم بیش از پیش به مد و برند اهمیت زیادی می دهند و ترجیح می‌دهند کفشی که می‌پوشند در هر موقعیت و هر نوع لباس متفاوت و خاص باشد . 

 

برای خرید کفش مناسب هر موقعیتی ، باید خیلی دقت کرد و کیفیت را فدای قیمت نکنید . بطور کلی کفش های ورزشی از دو قسمت زیره و رویه تشکیل شده اند که بخش زیره وظیفه جذب نیرو وارد از سمت زمین به سمت پا را دارد . و بخش رویه وظیفه محافظت و راحتی پا را بر عهده دارد . ما در این مقاله بهترین برندهای کفش اسپورت مردانه و زنانه ، بهترین مارک های کفش مجلسی و همچنین مرغوب ترین برندهایی که برای کوهنوردی و پیاده روی نیاز دارید را از چندین برند معروف کفش جهان فهرست کردیم . تا اگر قصد خرید کفش خوب را دارید این برندها در ذهن شما باشد .

 

بهترین کفش کتانی و ورزشی برند آدیداس adidas

 Adidas یک برند کفش ورزشی است که دنیا را رهبری می کند . همچنین از نخستین سال های شروع فعالیتش بر روی تولید کفش های ورزشی راحت و در عین حال با طراحی و ظاهری ساده  و با قیمت مناسب تمرکز کرد و طرفداران زيادي هم پيدا کرد . امروزه این شرکت دارای بیش از ۵۰،۰۰۰ کارمند است . و در زمینه تولید کفش ورزشی ، لباس و گرمکن های ورزشی ، تجهیزات و لوازم جانبی مانند توپ ، راکت و دئودورانت ، ساعت ، عینک آفتابی ، محصولات مراقبت های شخصی و لوازم لوکس فعالیت دارد .

 

کفش‌ کتانی آدیداس مردانه و زنانه مخصوص ورزش و دویدن بوده که همراه با سری فلش‌ بک آدیداس روانه بازار شده است . میلیون ها ورزشکار در سراسر جهان به آدیداس اعتماد کردند و این چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. در این کفش علاوه بر مواد و متریال اولیه عالی ، از تکنولوژی‌های پیشرفته نیز استفاده شده که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند . اگر شما هم به دنبال کفش رانینگ یا پیاده روی هستید ، کتانی اصل آدیداس یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود .

 

آدیداس یک شرکت هلدینگ است و شرکت تولید پوشاک ورزشی ریبوک ، شرکت لوازم گلف تیلورمید و شرکت راک پورت زیر مجموعه آن به حساب می‌آیند . آدیداس بزرگترین تولید کننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به ‌شمار می‌آید .

 

بهترین برند کفش ورزشی و کتانی نایک nike

 برند نایک در ابتدا به عنوان یک برند لباس ورزشی راه اندازی و در جهان به یک مارک سراسری تبدیل شد . شکی نیست که نایک تاثیر زیادی بر بازار کفش جهان دارد . و فقط به تولید یک مدل کفش نمی‌پردازد . این برند هنوز هم به تولید لباس های ورزشی ادامه می‌دهد . اگر به دنبال یک جفت کفش بسکتبال یا لباس فوتبال هستید ، نایکی انتخاب خوبی برای شما است . نایک نوآور کفش ورزشی است و دائما مدل ها و رنگ های جدید تولید می‌کند .  کفش ورزشی خوب مدلی است که از مچ پای شما به خوبی محافظت می کند . نایک کفش محبوب کریستیانو رونالدو ، اسطوره رئال مادرید می باشد . 

برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه

نایک یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می‌باشد که در زمینه طراحی ، تولید ، توسعه وعرضه محصولاتی نظیر کفش، البسه و پوشاک ، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند . مهندسین و طراحان برند نایک دست به ابداعات جدیدی برای تولید کفش‌های اسپرت و ورزشی مردانه و زنانه  می‌زنند که آن‌ها را از لحاظ کیفیت و عملکرد به شهرت جهانی می‌رساند . این کفش‌های پسرانه و دخترانه بسیار متنوع ، فوق‌العاده جذاب و نیز بادوام هستند . رنج قیمت‌ها نسبت به کیفیت تولیدات ، کاملاً معقول و منطقی است . اما در این بین کتانی‌های بسیار گران ‌قیمتی نیز وجود دارند .

 

فهرست بهترین برندهای جهان بدون نام برند نایک کامل نمی شود . برندهای نایک را در هر کجای جهان که باشید ، تشخیص خواهید داد . فرقی نمی کند که به دنبال کفشی برای ورزش خود باشید یا کفشی برای مصرف روزانه ، نایک همیشه نیازهای شما را برطرف خواهد کرد . این کفش وزن سبک تری نسبت به دیگر کفش های ورزشی دارا بوده و برای حرکات کششی در قسمت زیر کفش دارای برآمدگی هایی است .اگر قصد خرید محصولات نایک اصل را دارید میتوانید به آدرس زیر بروید:

 

برترین برند کفش ورزشی پوما  puma

پوما نیز یکی دیگر از برندهای برتر شرکت آلمانی است که محصولات آن را در بیش از 120 کشور جهان می توان تهیه کرد . با پوشیدن برندهای پوما نه تنها از کیفیت و راحتی آن در طول رقابت های سخت ورزشی مطمئن خواهید بود بلکه به زیبایی آن در پاهایتان نیز شک نخواهید کرد . برند پوما در تولید محصولات ورزشی از جمله کیف ، کفش و پوشاک ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان به شمار می آید . puma در ایران برای علاقمندان به دنیای کفش ورزشی و محصولات ورزشی ، نامی شناخته شده و آشنا با کیفیتی بی نظیر و محصولاتی پر فروش می باشد .

 

محصولات برند پوما در بیش از 120 کشور دنیا به فروش می رسد . تولیدات پوما به عنوان کفش بسکتبال ، فوتبال ، رانینگ ، کفش تمرین و تناسب اندام و غیره به بازار عرضه می‌شوند . ورزشکاران بسیاری کتونی‌های پوما را به دلیل کیفیت و حمایت فوق‌العاده از پا به سایر تولیدات ورزشی ترجیح می‌دهند . لوگوی پوما و رنگ مشکی آن نماد قدرت و سرعت می‌باشد . پوما کتونی های مخصوص افرادی که در پاهایشان دچار مشکل هستند و نمی توانند مدت طولانی بایستند ، نیز ساخته است .جهت مشاهدهنیو کالکشن های پوما به آدرس زیر بروید:

 

 

بهترین برند کفش کتانی مردانه و زنانه اکو ecco

برند اکو یک تولید کننده و خرده فروشی کفش دانمارکی است . این شرکت تنها با تولید کفش شروع به کار کرد ، اما سپس به تولید چرم و همچنین لوازم جانبی و کالاهای کوچک چرمی گسترش یافت . محصولات ecco در 99  کشور جهان و 2250 مغازه رسمی اکو به فروش می رسند . اکو با تولید کفش ، بوت و صندل ، تمام نیازهای شما از کفش را برآورده می کند . برند اکو دائماً در ساخت کفش هایی که سبک تر ، انعطاف پذیر تر و آناتومیک تر هستند ، با نوآوری همراه است .

 

کفش های برند اکو ecco با ساختاری کاملا استاندارد بسیار سبک و راحت و کاملا طبق استاندارد های جهانی کفش ساخته شده است . کفش های اکو شما را خسته نمی کند و به زانو ها و کمر شما فشاری وارد نمی کند . شما می توانید با کفش های اکو ساعت ها راه بروید ورزش کنید و لذت ببرید . دوام کفش های اکو بسیار بالا بوده و قابل شست و شوی آن بسیار راحت می باشد . سایت لوکس پوش به شما تضمین کیفیت و اورجینال بودن کالا را می دهد پس با خیال راحت خرید کنید .

 

کفش ها و محصولات برند اکو برای هرگونه فعالیتی اعم از بالا رفتن از پله های خسته کننده ، یا هر نوع فعالیت دیگر مانند قدم زدن در دامنه سنگی و جاهای سخت مناسب می باشد . ویژگی های محصول و فناوری آن همواره محصولاتی راحت و ایده آل را در اختیارتان قرار می دهد که با آن بهترین حس راه رفتن را تجربه خواهید کرد .

اکو به تمام جزییات بیشترین توجه ممکن را می‌کند . و معتقد است که کفش ورزشی و کتانی باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که فرم پا را به خود بگیرد . نه اینکه پا فرم کفش را بگیرد . ecco  حتی چرم مورد نیازش را هم با شیوه‌های دباغی‌ پیشرفته خودش تولید می‌کند تا کیفیت محصولات کاملا تحت کنترل باشند .

 

برترین کفش ورزشی برند نیوبالانس new balance

نیو بالانس یک شرکت آمریکایی تولید کنندۀ کفش‌های ورزشی و کتانی زنانه و مردانه ا‌ست . اکنون یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کفش کتانی در جهان است . نیو بالانس از برچسب ساخت آمریکا حمایت می‌کند و محصولات تولید شده در اروپا را با برند بریتانیا عرضه می‌کند . این شرکت اکنون یکی از برترین تولید کننده‌های کفش‌های کتانی در جهان است . کفش نیوبالانس به دلیل داشتن شمارنده پاشنه و تزریق ژل ،  آیرودینامیکی بوده که می‌توان سایز کفش را به راحتی تغییر داد .

برندهای معروف و پرطرفدار کفش کتانی مردانه و زنانه

new balance به عنوان سازنده کیف های ورزشی در سراسر جهان ، از جمله باشگاه فوتبال لیورپول، به کانون توجه عموم تبدیل شده است . این برند موفقیت خود را تنها از این راه به دست نیاورده است . بلکه کفش های ورزشی  نیو بالانس ترکیبی از راحتی و زیبایی است که ما عاشق آن هستیم . این برند در ابتدا لباس های ورزشی مارک تولید می کرد . و بسیاری از مربیان ورزشی را به خود جذب ‌کرده بود . هدف new balance فقط تولید لوازم ورزشی نیست ،بلکه برای سایر افراد هم کفش های مناسبی تولید می‌کند که جایگزین کفش های روزمره شما است .

 

نیو بالانس در تولید کفش های ورزشی شهرت دارد و در فهرست پر فروش ترین برندهای کفش ورزشی جهان به حساب می آید . همچنین در سالهای اخیر به فهرست مدل های ورزشی لاکچری ایرانی ها اضافه شده است . در سایت لوکس پوش میتوانید جدرد ترین تولیدات نیوبالانس را تهیه کنید جهت مشاهده به صفحه زیر بروید:

 

کفش کتانی برند پول اند بیرpull&bear

طراحان و مهندسین لباس ، کفش و محصولات پول اند بیر همیشه به دنبال فناوری‌های جدید و نوآوری‌های هنری هستند . این برند در کشور اسپانیا فعالیت می کند . استایل این برند چنان در حال تحول است که فروشگاه‌های این برند در سرتاسر جهان هفته‌ای دو بار کالکشن جدید ورودی دریافت می‌کنند . برند پول اند بیر در حال حاضر در ۷۲ کشور دنیا دارای ۸۷۲ شعبه است .

 

 جنس رویه کفش های روزانه مردانه برند pull & bear از چرم می باشد . کفی کفش قابلیت گردش هوا را دارد . زیره کفش مقاوم در برابر سایش می باشد . همچنین نحوه بسته شدن آن با بند می باشد .

 

برند پول اند بیر تولید کننده کفش راحتی مردانه و زنانه ، کفش ورزشی مردانه و زنانه می باشد . همچنین محصولات ورزشی آن با دیگر برندها رقابت زیادی دارد . پول اند بیر به غیر از کفش و محصولات ورزشی که نام بردیم ، محصولات دیگری مانند : سویشرت ، تیشرت ، هودی ، کیف و غیره مردانه و زنانه با کیفیت بسیار بالا تولید می کند .

جدیدترین مطالب سایت