چگونه یک بلیط ارزان قیمت هواپیما تهیه کنیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چگونه یک بلیط ارزان قیمت هواپیما تهیه کنیم؟

بهترین سایت برای خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما

با افزایش قیمت بلیط هواپیما ما به شما خواهیم گفت چگونه بلیط ارزان قیمت برای سفرهای خود تهیه کنید. برای تهیه بک بلیط با خیال آسوده در بهترین زمانی که درنظر دارید و همچنین صرفه جویی در هزینه هایتان همیشه ترفندهایی وجوددارد با رعایت انها می‌توانید سفری دلپذیر را تجربه کنید.

 

بلیط ارزان قیمت هواپیما

به گزارش تالاب برای یک مسافرت خوب و با صرفه همیشه به خاطر داشته باشید که باید زودتر برنامه ریزی کنید تا بتوانید بلیط خودرا با بهترین قیمت خریداری کنید. بنابر این با انتخابی درست و به موقع  می‌توانید تا میزان زیادی هزینه ها را کاهش دهید و با یافتن گزینه مناسب، سریع اقدام به خرید بلیط کنید که در ادامه باهم این ترفند ها را مرور می‌کنیم.

 

همان طور که گفتیم نکته اول برای خرید بلیط هواپیما برنامه ریزی است. طبق معمول قیمت هایي که آژانس ها ارائه می‌دهند متفاوتند بنابر این اگر زودتر برنامه ریزی کنید ودر وب سایت ها کمی قیمت ها را چک کنید حتماً می‌توانید بلیط خودرا با قیمت بهتری خریداری کنید.

چگونه یک بلیط ارزان قیمت هواپیما تهیه کنیم؟

خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما

 

به علاوه با برنامه ریزی کردن علاوه بر این که از نظر هزینه برایتان به صرفه تر است، باعث می‌شود که گزینه هاي‌ بیشتری پیش رویتان قرار گیرد و حق انتخاب بهتری داشته باشید.

 

دراین صورت میتوانید پرواز هاي‌ بیشتری رابا ساعت هاي‌ مختلف و ایرلاین هاي‌ متفاوت مشاهده کنید و گزینه مناسب خود رابه اسانی انتخاب کنید. مورد دیگری که وجوددارد این است که بلیط ها در اواسط هفته طبق معمول قیمت مناسب تری دارند چون دراین زمان طبق معمول تردد مسافرین کمتر است پس برای کاهش هزینه تان بهتر است اواسط هفته را برای سفر انتخاب کنید.

 

همچنین پرواز هاي‌ صبح زود نیز بدلیل خلوت بودن زمان بهتری هستند و مورد دیگری که هست این است که امکان کنسلی کمتری دارند به طوریکه اگرهم کنسل شوند بازهم میتوانید با پرواز بعدی در همان روز سفر کنید و طبق معمول پروازتان به روزبعد نمی افتد.

 

علاوه بر ان فصل ها هم در قیمت بلیط تاثیرگذار هستند مثلاً در فصل هاي‌ شلوغ مثل بهار و تابستان که اکثر مردم به مسافرت می‌روند خرید بلیط سفر هاي‌ خارجی تا ۳ ماه قبل از سفر موجب کاهش مقدار زیادی از هزینه هایتان می‌شود. و از طرفی هم به اسانی می‌توانید در زمان مورد نظرتان بلیط تهیه کنید اما دراین فصل ها طبق معمول بعلت تردد مسافران هم قیمت بلیط ها افزایش پیدا میکند هم تعداد بلیط در زمان مورد نظرتان کاهش می‌آید.

 

به طوری‌كه گاهی وادار میشوید برای تهیه بلیط مورد نظرتان دریک زمان مشخص تا دو برابر هزینه کنید. در واقع یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت بلیط هواپیما تاثیر می‌گذارد، پر شدن هواپیما و تردد مسافرین است که با توجه به فصل و زمان سفر متفاوت است.

 

زمان هایي مانند جشن عید نوروز، جشن کریسمس، عید پاک و جشن ها و تعطیلات قیمت ها گران تر میشوند همچنین این موضوع در برخی مسیر هاي‌ بین المللی و داخلی که در برخی فصول سال آب و هوای بهتری دارند یا جشن هایي پیش رو دارند و شلوغ ترند نیز، وجوددارد. که پیشنهاد می‌شود که اگر قصد سفر دراین ایام را دارید، حتماً از قبل بلیط خودرا رزور و یا خریداری نمایید.

 

یکی دیکر از راه هاي‌ کاهش هزینه هاي‌ سفر این است که بلیط هاي‌ رفت و برگشت خود رابه صورت ترکیبی خریداری کنید و با مقایسه ایرلاین هاي‌ مختلف در مسیرهای رفت و برگشتتان بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.

 

این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که اگر در شهر مبداتان چند فرودگاه وجوددارد حتماً قیمت ها را در هردو فرودگاه چک کنید تا بتوانید بلیط خودرا با قیمت مناسب تری بیابید چون امکان دارد بتوانید در یکی از پرواز هاي‌ یک فرودگاه صندلی لحضه آخری با قیمتی بسیار مناسب رزرو کنید.

چگونه یک بلیط ارزان قیمت هواپیما تهیه کنیم؟

بلیط ارزان قیمت هواپیما

 

مثلاً برای سفر به مشهد مقدس که یکی از پرتردد ترین مسیرهای پروازی است، یادتان باشد در مواقعی از سال که مناسبت هاي‌ مذهبی و تعطیلی است بدلیل افزایش تقاضای و تعداد مسافران قیمت بلیط ها نیز افزایش می‌یابد و انتخاب هایي که برای انتخاب زمان مورد نظر پیش رویتان قرار دارد، بسیار کمتر است.

 

در فصل تابستان که مدارس تعطیل هستند به رغم گرمای شدیدی که تا ۴۰ درجه نیز میرسد تردد مسافران دراین شهر زیاد است.در فصل بهار نیز با شروع تعطیلات نوروز شهر مشهد بسیار شلوغ می‌شود ولی بعد از ان جمعیت مسافران کمتر شده ولی باز این فصل از فصل هاي‌ شلوغ به شمار می‌رود اما با توجه به آب و هوایی معتدل و دلچسبی که دارد زمان خوبی برای زیارت و لذت بردن از سفر است.

 

اما در فصل پاییز و زمستان مشهد بسیار خلوت و آرام است و بهترین زمان برای تهیه یک بلیط با قیمت مناسب و به صرفه است. نکته جالبی که دراین مورد وجوددارد این است که هنگامیکه در مواقع تردد مسافر قیمت بلیط ها بیشتر است، مشکلات دیگری نظیر کمبود اقامت‌گاه و هتل، ترافیک خیابان‌ها و از همه ی بدتر شلوغ بودن حرم نیز وجوددارد که موجب می‌شود تا تعداد زیادی از مسافران به این فکر بیفتند که در زمان خلوت تر و مناسب تری به مشهد سفر کنند.

 

نکته آخر و مهمترین موضوع در هنگام خرید بلیط هواپیما این است که از یک سامانه معتبر ودر معرض اقدام به خرید کنید به طوریکه که به اسانی بتوانید با مشاهده فهرست کامل همه ی ایرلاین هاي‌ موجود بهترین قیمت را انتخاب کنید.

 

وبسایت و اپلیکیشن ایرپلین تیکت بعنوان یک مرجع رسمی و معتبر بشما این امکان را میدهد که در کوتاه ترین زمان ممکن فهرست پرواز هاي‌ همه ی ایرلاین ها و چارترکنندگان معتبر کشور را از کمترین قیمت به بیشترین قیمت به طور یکجا جست‌وجو کنید.

 

ارائه بیمه کنسلی پرواز تا بیست هزار تومان بیشتر و همچنین ضمانت ارزانترین قیمت ویژه پرواز هاي‌ سیستمی و اعتبار چارتر کننده ویژه پروازهای چارتری از مزایای خرید از این سامانه می باشند که آن گونه به اسانی می‌توانید در هزینه هاي‌ خود نیز صرفه جویی کنید.

 

یکبار امکان کنید و همیشه مشتری خدمات این وبسایت خواهید شد.

منبع : ایرپلین مگ

جدیدترین مطالب سایت