همه‌چیز درباره خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

مجموعه : رپورتاژ آگهی
همه‌چیز درباره خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت

بسیاری از ما برای برنامه‌ریزی سفرهای هوایی خود، به دنبال خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت و در زمان کم هستیم. در این مطلب به سوالات اساسی برای خرید بلیط هواپیما پاسخ داده شده تا از دغدغه‌تان برای پیدا کردن بلیط هواپیما با قیمت مناسب کم شود و در کمترین زمان خریدتان را انجام دهید.

به‌طور کلی در زمان خرید بلیط پرواز داخلی و خارجی، حواستان به چند مورد باید باشد؛

 

خرید بلیط هواپیما در بهترین زمان

با توجه به شهر مقصدتان، درباره فصل‌های شلوغ و اوج سفر بدانید و ارزان‌ترین زمان را پیدا کنید. برای مثال اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران مشهد را بخرید، به تعطیلات، آخر هفته‌ها و روزهای ولادت و شهادت توجه داشته باشید. در کل هم هرچه زودتر نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید بهتر است. خیلی‌ها توصیه می‌کنند که خرید پروازهای خارجی را از 2 تا 3 ماه قبل، و بلیط پرواز داخلی را حداقل 1 ماه قبل سفرتان انجام دهید. با این کار نگرانی بابت پر شدن ظرفیت یا پرداخت هزینه بیشتر نخواهید داشت.

 

بررسی ایرلاین و پروازهای مختلف

تنها به بررسی قیمت‌های یک یا دو شرکت هواپیمایی اکتفا نکنید و در تاریخ‌های مختلف، پروازهای با ایرلاین‌های گوناگون را مقایسه کنید. هم هزینه حدودی و گران و ارزان بودن پروازها دستتان می‌آید و هم ایرلاین‌هایی که با قیمت مناسب را پیدا خواهید کرد. در بعضی موارد تعداد توقف‌های بین مسیر باعث می‌شود تا بلیط هواپیما را ارزان‌تر و با قیمتی مقرون به صرفه‌تر بخرید.

اگر برنامه سفرتان قطعی است، توصیه بسیاری این است که بلیط سیستمی یا بلیط هواپیما چارتر را با توجه به بودجه و هزینه مورد نظرتان را خریداری کنید. برای سفرهای برنامه‌ریزی نشده هم بهتر است که بلیط‌های لحظه آخری را بررسی کنید تا با مناسب‌ترین قیمت راهی سفرتان شوید.

 

خرید بلیط آنلاین هواپیما از سایت‌های معتبر

یکی از سایت‌های مطمئن و معتبر که برای خرید بلیط هواپیما بهترین قیمت‌ها را دارد اسنپ‌تریپ است. وارد کردن مبدا و مقصد اولین قدم در سایت است و بعد از آن لیست پروازها را می‌توانید ببینید. از فیلترهای متنوعی مانند قیمت و ایرلاین می‌توانید استفاده و بلیط هواپیما را به دلخواه مرتب کنید. تمام اطلاعات مربوط به شماره پرواز، میزان جریمه و نوع کلاس هواپیما در سایت اسنپ‌تریپ قرار گرفته. بهترین روز هفته برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما در تقویم قیمتی قابل مشاهده است. با عضویت در خبرنامه از تازه‌ترین تخفیف‌ها مطلع خواهید شد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته در دسترس شماست.

جدیدترین مطالب سایت