راهنمای افزایش فروش با بهبود تبلیغ در گوگل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
راهنمای افزایش فروش با بهبود تبلیغ در گوگل

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود و میلیاردهای نتیجه تبلیغاتی مرتبط با نیاز کاربران به آنها نمایش داده می‌شود. بیشتر تبلیغات شامل معرفی خدمات و محصول می‌شود و مخاطبان به محصولات و یا خدمات علاقه‌‌مند شده و روی تبلیغ گوگل کلیک می‌کنند. تبلیغ گوگل یکی از فاکتورهای مهم و الزامی موفقیت در دنیای امروز تجارت است. چرا که به هدفمندترین نوع تبلیغات اینترنتی است.

 

با توجه به رشد فزاینده‌ی استفاده‌ی کاربران از اینترنت، یکی از بهترین و موثرترین روش‌های تبلیغات، درج آگهی در گوگل برای افزایش فروش محصولات  و بازاریابی در موتورهای جستجوگر است.

 

احتمالا می دانید که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین موتور جستجوگر در جهان، گوگل بوده و هر ایرانی در روز به طور میانگین 5 بار در گوگل جستجو می‌کند و 40 درصد کلیک کاربران بر روی لینک تبلیغ گوگل ظاهر انجام می‌شود.

 

راهنمای افزایش فروش با بهبود تبلیغ در گوگل

چگونه با بهبود متن تبلیغ گوگل فروش خود را افزایش دهیم ؟

موفق‌ترین تبلیغات جهان تبلیغاتی هستند که به جنبه احساسی و عاطفی محصول توجه بیشتری می‌کنند. برای افزایش فروش محصول خود باید به بهبود متن تبلیغ گوگل توجه کنیم.

 

اگر صرفا از دیدگاه منطقی به موضوع نگاه کنیم، فروش زیادی را از دست خواهیم داد. اگر خریدها فقط از روی منطق انجام می‌شد تمامی شرکت‌های بیمه ورشکست می‌شدند. بهترین‌ ترغیب‌‌کننده‌های عاطفی، عکس و داستان هستند. با استفاده از عکسی مناسب می‌توان در مشتری احساس رضایتی ایجاد کرد که منجر به افزایش فروش می شود.

 

اگر محصولی ارزنده در اختیار دارید، افزایش فروش آن به مقدار قابل توجهی ساده‌تر می‌شود. مثلا یک شرکت تولیدکننده دوربین فیلمبرداری بر این جنبه تبلیغات متمرکز شده است و به مشتری نشان می‌دهد که با پولی که می‌پردازد قادر است شیرین‌ترین خاطرات زندگی را برای همیشه ثبت کند. در واقع این تبلیغ مشتری را قانع می‌کند که پرداخت چند میلیون تومان برای ثبت خاطرات زندگی به صورت فیلم مبلغ بسیار ناچیزی است.

 

راهکارهای اثبات شد‌ه برای افزایش فروش

پید‌ا کرد‌ن مشتریان جد‌ید‌ برای خرید‌ محصول یا خد‌مت، بخش مهمی از فرآیند‌ افزایش فروش است. امروزه موضوع فروش برای هر کسب و کاری مهم و حیاتی شده است و اگر کسب و کاری نتواند افزایش فروش خوبی داشته باشد، نمی‌تواند عمر چندانی را هم انتظار داشته باشد، عملاً موفقیت سازمان با فروش آن گره خورده است. سازمان‌ها و فروشنده‌های موفق همواره بر روی یادگیری در حوزه افزایش فروش، کار می کنند و در این زمینه بسیار هزینه می کنند؛ تا بتوانند با تبلیغ گوگل، افزایش فروش محصولات را به درصد بالایی برسانند.

 

برای اینکه بتوانیم در گوگل تبلیغی دقیق داشته باشیم و با توصیف محصولات خدمات خوبی را در اختیار بازدید کننده قرار دهیم باید درزمینه فروش محصولات اطلاعات خوب و قوی داشته باشیم.

 

برای افزایش فروش در گوگل ابتدا باید در بخش اول به مفاهیم و مبانی فروش که شامل نیاز، خواسته، مدل، معادله ارزش، هزینه و فایده، شخصیت شناسی مشتریان و مخاطب شناسی هست بپردازیم؛ تا بتوانیم با برسی نکات ذکر شده توصیف خوبی از محصول درگوگل داشته باشیم و از این طریق خدمات بهتری ارائه دهیم.

 

در بخش دوم برای افزایش فروش به دانش فروش که شامل ساختار ذهن مشتری، مفهوم خودآگاه و ناخودآگاه، نورومارکتنیگ یا فروش به ناخودآگاه مشتری توجه کنیم.

 

فرایند فروش بخش سوم ماست که باید در افزایش فروش به مسائلی از قبیل ایجاد اعتماد اولیه، ارتباطات حرفه ای در فروش(فن بیان و زبان بدن) گوش دادن همدلانه، مدل فروش ۴d ، پرسشگری در فروش، مدیریت اعتراضات مشتری توجه ویژه داشته باشیم.

 

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟

چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ سوالی ست که برای هر فروشنده ای پیش می آید؛ شاید در ظاهر سوال سختی باشد، ولی با کمی تفکر و برنامه ریزی منظم به جواب سوال خود میرسیم. روش‌های پیشنهادی برای روش افزایش فروش عبارتند از:

 

حسابداری مجموعه

زمانی به موفقیت می‌رسید که حسابداری، دقیق داشته باشید. حسابدار به شما کمک می‌کند تا دخل و خرج خود را بدست آورید و با برنامه ریزی دقیق‌تر جلو بروید. پس اولین فاکتور برای موفقیت یک سیستم در افزایش فروش حسابداری قوی می‌باشد.

 

شناسایی بازار هدف

شناسایی کردن بازار هدف و شناختن خواسته مشتری خود یکی از دلایل افزایش فروش محصولات شما می‌تواند باشد.

 

قیمت گذاری رقابتی
یکی از عامل افزایش فروش بیشتر محصولات شما قیمت‌گذاری دقیق و تخفیف‌های محصولات شما می‌باشد.
برنامه دادن به کارمندان و فروشندگانی که پیش شما کار می‌کنند باعث می شود که افزایش فروش بهتر و بیشتری داشته باشید. شما می توایند با قیمت‌های رقابتی نسبت به رقبا فروش خود را افزایش دهید.

 

کیفیت محصول و مشتری مداری
باید با تبلیغ دقیق وتوصیف دقیق از محصولات بتوانید مشتری جذب کنید، همیشه خودتان را جای مشتری قرار بدهید تا بیشتر از کیفیت محصول خودتان آگاه شوید. رفتارهای مدیر فروش را مورد بررسی قراردهید. از مشتری‌های خود بخواهید در نظرسنجی پیامکی کالا و خدمات شما شرکت کنند .گارانتی مورد قبول برای مشتریان خود ایجاد کنید، به حرف مشتری خود گوش دهید.

 

با توصیف محصول خود خریداران خود را طبقه بندی کنید
بین خریداران دائمی و خریداران معمولی فرقی بگذارید؛ که خریداران دائمی شما آن را درک کرده و قدردان شما باشند. به کارکنان خود پاداش دهید. همه ما در جریان پاداش دادن شرکت‌های بزرگ به کارکنان‌شان هستیم ولی قانونی وجود ندارد که به ما بگوید این جریان وجود ندارد!

برای افزایش فروش محصول خود تبلیغ دقیق و توصیف خوبی داشته باشید، حتی در کارهای هر چند کوچک حتی مثل پول دادن در جشن تولد کارکنان خود؛ دادن عینک های مجانی به کارکنان خود و چرا بعضی از شرکت‌های بزرگ در مقابل خرید به کارکنان خود عینک هدیه می‌دهند؟

خریدارانی که به خرید محصول اصلی می‌پردازند و عینک هدیه می‌گیرند عینک‌ها را امتحان می‌کنند و یا به کس دیگری می‌دهند و آن شخص دیگر از عینک خوشش می‌آید و همان عینک و یا محصول دیگری را خریداری می‌کند؛ و یا با تعریف کردن از آن محصول باعث می شوند کسانی دیگر از شما خرید کنند.

 

تخفیفات
یکی از رمزهای موفقیت، تخفیف در فصل‌ها و یا مناسبت‌هایی مانند اعیاد و یا سوگواری‌ها می‌باشد. همچنین به ازای هر قیمت خریداری شده خدماتی رایگان ارائه دهید. یکی دیگر از راه‌های که می‌تواند در افزایش فروش شما بسیار موثر باشد راه اندازی شبکه‌های اجتماعی، وب سایت‌ها و خدمات آنلاین می‌باشد.

 

برندسازی
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن بسیاری از خریدها از طریق اینترنت، بسیاری از مشتریان محصولات برندهای مورد علاقه شان را از طریق اینترنت پیگیری می‌کنند، بنابراین برقراری ارتباط مداوم با مشتری از طریق اینترنت و تبلیغ گوگل و ارائه جدیدترین محصولات و خدمات‌تان به صورت آنلاین، امتیاز مثبتی برای کار شما به شمار می‌آید. از طریق اینترنت و تبلیغ در گوگل می‌توان مشتریان ثابت خود را حفظ کنید و همچنین به جذب مشتریان دیگری بپردازید.

به عبارتی دیگر ابزارهای اینترنتی راهی برای بازاریابی اینترنتی به شمار می‌آیند. برای اینکه بتوانید بازاریابی اینترنتی مطلوبی داشته باشید و از این راه کاربران زیادی را به خود جذب کنید می‌توانید از فنون بهینه سازی سایت و رعایت اصول حرفه‌ای جهت طراحی سایت استفاده کنید.

با استفاده از روش‌های بهینه سازی می‌توانید صفحات خود را به صفحه اول جستجوهای اینترنتی برسانید و این مزیتی بسیار عالی جهت افزایش مراجعه کنندگان می باشد.

 

سایت کسب و کار
سایت درج آگهی کسب و کار بهترین مکان برای تبلیغ گوگل و برند سازی و ارائه تخفیفات به مشتری‌ها شما می‌باشد. در کسب و کار به راحتی در موتورجستجوگر گوگل قرار میگیرید.

شما می توانید برای کسب و کار کانال های مختلفی ایجاد کنید و محصولات خودتان را در بستر اینترنت،‌ از طریق شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن کسب و کار به فروش برسانید.

راهنمای افزایش فروش با بهبود تبلیغ در گوگل

چگونه با تبلیغ هدفمند محصولات با کیفیت دراختیار بازدید کننده قرار دهیم

هم برای خدمات و هم برای ارائه محصولات با کیفیت، تبلیغات حرفه‌ای و خوب می‌تواند بیشترین تاثیر را روی مخاطب داشته باشد.
بنابراین افرادی که تیزرهای تبلیغاتی طراحی می‌کنند بیشتر از تکنیک‌ها برای بهتر کردن کیفیت یک تبلیغ استفاده می کنند.

 

کیفیت تبلیغات به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل برای بهتر شدن تبلیغات ویدئویی و بنرها، تابلوهای تبلیغاتی، کاتالوگ و بروشور و همچنین تبلیغات آنلاین و پیامکی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

 

در اصل یکی از عواملی که به موفقیت یک تجارت هم کمک می‌کند تبلیغات است؛ اما برای اینکه کیفیت تبلیغات را بیشتر کنیم باید تبلیغات دارای چند ویژگی کلی اما مهم باشند.

 

راهنمای افزایش فروش با بهبود تبلیغ در گوگل

اگر برای کسب و کار آنلاین خود تبلیغات مختلفی را تجربه کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، توصیه می‌کنیم تبلیغات گوگل را با جی‌ادز امتحان کنید.

 

جی ادز برای تبلیغات در گوگل راه‌های مختلفی پیش روی شما گذاشته است. شما می‌توانید کل مدیریت و اجرای کمپین تبلیغاتی خود را به جی ادز بسپارید و روزانه از کارکرد کمپین خود گزارش دریافت کنید و یا اینکه تمامی کارها را خودتان انجام دهید و جی ادز  فقط حساب شما را شارژ می‌کند. 

 

اینکه چقدر می‌خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید، بستگی به خودتان دارد. می‌توانید از پلن‌های ادورز با قیمت پایین شروع کنید و پس از مشاهده موفقیت، بودجه تبلیغات گوگل خود را افزایش دهید. در تبلیغات گوگل شما تنها زمانی که کسی واقعا به محصول شما علاقمند باشد و روی تبلیغ آن کلیک کند، هزینه می‌پردازید. پس نگران هزینه‌هایی که برای تبلیغات می‌کنید، نباشید.

 

جدیدترین مطالب سایت