معرفی بهترین آموزشگاه های زبان در ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی بهترین آموزشگاه های زبان در ایران

یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروزی برای تمام افراد ضروری است. شروع یک کسب و کار جدید، سفر به دور دنیا و دیدن جاذبه‌هایی که آرزویش را داشته‌اید، یا پیدا کردن کاری که می‌تواند بهترین شغل برایتان باشد، همه به یادگیری زبان انگلیسی و متخصص شدن در این زمینه ختم می‌شود.

 

مخصوصاً وقتی قصد دارید که برای تحصیل عازم کشورهای خارجی شوید، یا اینکه زبان انگلیسی را با هدف مهاجرت شروع کرده‌اید، باید یادگیری این زبان را جدی‌تر دنبال کنید. چون در دنیای جدیدی که قصد ورود به آن را دارید، زبان فارسی یا زبان مادری‌تان جایی ندارد؛ و باید زبانی را بلد باشید که بتوانید با سایر افراد در آن محیط ارتباط برقرار کنید.

 

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی قدم اول انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی است. چون افراد زیادی وجود دارند که تا به امروز حتی با الفبای انگلیسی هم آشنا نشده‌اند و زبان را باید از نقطه صفر شروع کنند. آموزشگاه‌های معتبر زبان انگلیسی که در همیارزبان معرفی شده‌اند، امکان یادگیری این زبان بین‌المللی را از نقطه صفر برای متقاضیان فراهم می‌کنند.

 

بنابراین اگر بارها زبان انگلیسی را شروع کرده‌اید و همیشه در یک بخش از مسیر از ادامه دادن آن منصرف شده‌اید، این بار برای شروع تصمیم جدی بگیرید و وارد یکی از این آموزشگاه‌ها شوید.

 

با کمک اساتید متخصصی که در آموزشگاه‌های معرفی شده همیارزبان حضور دارند، می‌توانید زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خودتان یاد بگیرید.

 

چرا یادگیری زبان با آموزشگاه زبان

اغلب کسانی که چند بار تجربه یادگیری زبان انگلیسی را داشته‌اند و شکست خورده‌اند، علاقه‌مند هستند که تفاوت یادگیری خود خوان انگلیسی و شرکت در آموزشگاه‌های زبان را بدانند. در ادامه مزایای یادگیری زبان انگلیسی با کمک آموزشگاه را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

 

یادگیری زبان از نقطه صفر تا سطح حرفه‌ای بدون وقفه

حضور اساتید متبحر انگلیسی و آموزش زبان به بهترین نحو به متقاضیان

قرار گرفتن در محیط انگلیسی و صحبت کردن با همکلاسی‌ها

مطالعه اصولی و درست منابع انگلیسی و شناخت بهترین منابع آزمون‌های بین‌المللی

ایجاد فضای انگیزشی و سرگرم‌کننده برای یادگیری انگلیسی

برگزاری امتحان‌های ارزیابی برای سنجش مهارت‌های داوطلبان هر سطح

 

 بهترین موسسه آیلتس

بهترین موسسه آیلتس کدام است؟ این سؤال را کسانی مطرح می‌کنند که قصد دارند پس از تسلط به زبان انگلیسی در امتحان آیلتس شرکت کنند؛ و نمره این آزمون برایشان مهم است. افرادی که برای آیلتس آماده می‌شوند لازم است که ابتدا در کلاس‌های زبان عمومی شرکت کرده و سطح دانش خودشان در انگلیسی را ارتقاء دهند.

 

 همچنین، توصیه می‌شود که متقاضیان برای موفقیت در آیلتس منابع مورد تایید را مطالعه کنند؛ و با شرکت در امتحان شبیه‌ساز آیلتس یا ماک آیلتس با نحوه طراحی سوالات این امتحان و تکنیک‌های پاسخ‌دهی به آن‌ها آشنا شوند.

 

تمام این موارد تنها در شرایطی امکان‌پذیر است که موسسه معتبری را برای آمادگی آیلتس انتخاب کرده باشید. در غیر این صورت ممکن است با وجود بارها شرکت در امتحان آیلتس موفق به کسب نمره مد نظرتان در این امتحان نشوید.

 

معرفی بهترین آموزشگاه های زبان در ایران

ویژگی‌های بهترین موسسه آیلتس

برای اینکه انتخاب بهترین موسسه آیلتس برای متقاضیان این آزمون بین‌المللی ساده‌تر باشد، همیارزبان لیست بهترین موسسه‌هایی که در زمینه برگزاری آیلتس فعال هستند را ارائه کرده است. اغلب بهترین موسسه‌های آیلتس معرفی شده دارای ویژگی‌های زیر هستند.

 

استفاده از اساتید حرفه‌ای برای آیلتس

استفاده از منابع معتبر و به روز آموزشی آیلتس

برگزاری آزمون ماک و کمک به بهبود سطح متقاضیان

ارائه خدمات آموزشی جداگانه برای آیلتس جنرال و آکادمیک

داشتن محیط آموزشی مناسب

رعایت تناسب حضور زبان آموزان در کلاس آیلتس

برگزاری دوره‌های فوق‌برنامه جهت تقویت مهارت‌های زبان آموزان

ارائه خدمات کلاس خصوصی آیلتس برای متقاضیان در صورت نیاز

 

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی باید طبق اصول و قواعد باشد، تا متقاضی بتواند پس از گذراندن آموزش‌های لازم به سطح مناسبی در مهارت‌های چهارگانه رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ برسد. اگر قصد دارید به زبان انگلیسی کاملا مسلط شوید، باید هم‌زمان با شرکت در کلاس زبان ترفندهایی که برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد را هم استفاده کنید.

 

با کمک این ترفندها می‌توانید سطح زبان خودتان را تا حد قابل توجهی بهبود دهید؛ و نیازی به گذراندن چند باره سطوحی که برای یادگیری انگلیسی در نظر گرفته شده نخواهید داشت.

 

معرفی بهترین آموزشگاه های زبان در ایران

ترفندهای کاربردی یادگیری حرفه‌ای انگلیسی

ترفندهایی که کمکتان می‌کند تا انگلیسی را به بهترین نحو و در کمترین زمان یاد بگیرید عبارتند از:

یادداشت کردن لغات و اصطلاحات انگلیسی در دفترچه یادداشت مخصوص و مرور مداوم آن‌ها

زبان گوشی همراهتان را به انگلیسی تغییر بدهید و سعی کنید لغت‌هایی که استفاده شده را یاد گرفته و به خاطر بسپارید.

 

استفاده از منابع آموزشی بین‌المللی می‌تواند به یادگیری زبان انگلیسی کمک کند. بهترین منبعی که می‌توانید از آن استفاده کنید یوتیوب است. از طریق این پلتفرم می‌توانید موضوعات مورد علاقه‌تان را دنبال کنید و با لغت‌ها و عبارت‌های رایج در این زمینه آشنا شوید.

 

با انگلیسی‌زبان‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشید. با مکالمه با این افراد می‌توانید به مرور دانش انگلیسی خودتان را بهبود دهید.

 

منابع متنوعی را برای یادگیری زبان استفاده کنید، تا هر چهار مهارت زبانی‌تان بهبود پیدا کند.

 

حتماً در آزمون تعیین سطح شرکت کنید و با توجه به سطحی که دارید منابع یادگیری انگلیسی را انتخاب کنید.

 

مدام هر آنچه یاد گرفته‌اید را مرور کنید، با این کار می‌توانید آموخته‌های خودتان را به حافظه بلندمدتان بسپارید.

برای یادگیری انگلیسی هدف داشته باشید و طبق برنامه انگلیسی را یاد بگیرید.

 

و در پایان…

یادگیری زبان انگلیسی دریچه‌ای به دنیای جدید برایتان باز می‌کند. برای اینکه انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید و بتوانید از این زبان استفاده کنید لازم است که در آموزشگاه‌های زبان ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام در کلاس آیلتس و آموزش‌های آنلاین انگلیسی هم برای کسانی که می‌خواهند برای آزمون‌های بین‌المللی یا اهدافی مانند مهاجرت آماده شوند مناسب است.

 

منبع:همیارزبان

021-28423740

hamyarzaban@gmail.com

اهواز،امانیه، مستعان شرقی پلاک 33 

جدیدترین مطالب سایت