معرفی بهترین برند فیلتر تصفیه استخر در ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی بهترین برند فیلتر تصفیه استخر در ایران

فیلتر استخر یکی از عناصر مهم در ساخت استخر بوده که کاربرد اصلی آن تصفیه آب از آلودگی ها، شن و ماسه، چربی ها و … می باشد. همچنین استفاده از فیلتر برای استخر موجب شده تا با تصفیه آب استخر، از بروز بیماری ها و خطرات به شناگران جلوگیری کند.

 

افرادی که قصد ساخت استخر را دارند به دنبال بهترین برند فیلتر جهت تصفیه هرچه بهتر آب استخر و جکوزی خود هستند. از این رو کارشناسان ما در مجموعه آریا استخر با ارائه این گزارش شما عزیزان را با بهترین برند فیلتر تصفیه استخر در ایران بیشتر آشنا خواهند کرد. با ما تا انتهای این گزارش همراه باشید.

 

فیلتر تصفیه استخر چیست؟

برای آن که بهترین برند فیلتر تصفیه استخر را تهیه نمایید باید از ماهیت آن اطلاعات کاملی داشته باشید و بدانید بر چه اساس باید برند ها را برای خود طبقه بندی کنید. همانطور که در بالاتر گفته شد این فیلتر ها به منظور تصفیه آب استفاده می شوند. اما در هنگام خرید شما باید به چند گزینه مهم توجه کنید.

 

از جمله؛ حجم کاری، شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر، دمای آب موجود، عناصر حاضر در آب آن منطقه و … می تواند سبب تغییر در انتخاب شما شود. به همین منظور بهتر است انتخاب مناسب ترین فیلتر را به یک کارشناس مجرب سپرده تا با آگاهی کامل از شرایط مناسب ترین گزینه را به شما پیشنهاد دهد.

 

بهترین برند فیلتر تصفیه استخر

اکنون که به صورت جامع از عملکرد اصلی این فیلتر ها مطلع هستید لازم است به معرفی تمامی برند های این محصول بپردازیم تا با توجه به کاربرد هر یک، شما بهترین گزینه را برای تصفیه آب استخر خود انتخاب نمایید. این برندها عبارتند از:

 

فیلتر تصفیه استخر هایوارد

یکی از بهترین برند فیلتر تصفیه استخر برای سونا و جکوزی، هایوارد می باشد. این محصول به علت رعایت کردن تمامی استاندارد های مهم بیشتر از یک قرن است که پرچم دار این صنعت می باشد. فیلتر تصفیه آن از سه مدل شنی، کارتریجی و فیلتر دیاتومه تشکیل شده است. از مزایای آن می توان به ماندگاری بالا، استحکام مناسب، نصب و کاربری آسان و … اشاره نمود.

 

فیلتر تصفیه استخر ایمکس

بهره مندی این محصول از کیفیت بالا و متریال مرغوب سبب شد تا افراد بسیاری آن را به عنوان فیلتر تصفیه استخر تهیه نموده و با رضایت کاملی مواجه شوند. این محصول که در دو مدل کارتریجی و شنی برای کاربران خود قابل ارائه است از فایبر گلاس درجه 1 ساخته شده و در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی و اشعه یو وی بسیار مقاوم است. از دیگر مزیت های این فیلتر می توان به گذر سریع، کاربری آسان، دارای گارانتی و … اشاره نمود.

معرفی بهترین برند فیلتر تصفیه استخر در ایران

فیلتر تصفیه آب استخر و جکوزی

فیلتر تصفیه استخر پول استار

یک برند اروپایی به نام مگا پول موفق شد محصول معتبری را بسازد که در تصفیه آب استخر به بهترین نحو ممکن عمل کند. داشتن بدنه سبک به همراه ماندگاری بالای آن سبب شده تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد. این محصول که به عنوان یکی از بهترین برند فیلتر تصفیه استخر شناخته می شود دارای مزایای زیادی است. از جمله این کاربرد ها می توان به؛ مجهز به لایه داخلی پوشانده شده از ژل ضد جلبک و آنتی باکتریال، شیر شش راهه اروپایی، نازل آب پخش کن، قابلیت تحمل فشار 2.5 برابر، تنوع رنگ، آب بندی قطعی و دائمی، قابل ارائه در 4 قطر مختلف و … اشاره نمود.

 

فیلتر تصفیه استخر مگا پول

داشتن شیر از بغل یکی از مهم ترین مزیت های بهترین برند فیلتر تصفیه استخر می باشد. این مزیت سبب شده تا در زمان تعمیر و تعویض سیلیس فیلتر بدون دشواری این امر صورت بگیرد. همچنین شیشه ای بودن این محصول سبب می شود تا شما روند تصفیه را به خوبی مشاهده نموده و از نحوه عملکرد آن به خوبی آگاه شوید. این فیلتر مجهز به 12 نازل جمع کننده آب در کف فیلتر به همراه آب پخش کن می باشد. همچنین بر روی این محصول امکان نصب گیج فشار نیز می باشد.

 

فیلتر تصفیه استخر اطلس پول

یکی دیگر از بهترین برند فیلتر تصفیه استخر  مدل اطلس پول می باشد که در ساخت آن از فایبر گلاس بهره گرفته شده است. این فیلتر نیز دارای مقاومت زیاد در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به جداسازی ذرات معلق تا 50 میکرون اشاره کرد. همچنین این محصول دارای گیج فشار است و می تواند تا 3 بار فشار را بررسی نماید. در داخل آن نیز یک شیر 5 راهه وجود دارد که برای تصفیه و گندزدایی استفاده می شود. محل مناسب نصب این فیلتر نیز موتور خانه و یا سطح پایین تر از استخر می باشد.

معرفی بهترین برند فیلتر تصفیه استخر در ایران

انواع برند فیلتر آب استخر و جکوزی

فیلتر تصفیه استخر آکوا ایکس

این محصول که در ساخت خود از فایبر گلاس تقویت شده به همراه پلی استر رزین استفاده شده است، دوام بسیار بالایی داشته و البته در برابر اشعه خورشید نیز مقاوم است. از مهم ترین کاربرد های این برند به عنوان یکی از بهترین برند فیلتر تصفیه استخر می توان به سازگاری آن با تمام سیستم های گندزدایی بالای 40 درجه دما اشاره نمود. همچنین این محصول در کمترین فضا در تصفیه خانه با دارا بودن شیر از بالا قابل استفاده خواهد بود. این کالا دارای شیر تخلیه، شیر شش راهه، سایت گلس، گیج فشار و … می باشد.

همچنین می توانید این محصول را با چرخاندن دسته اش و البته قرار دادن آن بر روی یکی از حالت‌های recirculation، waste ، filter، backwash، rinse، closed  قرار داد تا جریان آبی که پمپاژ می‌شود به درستی هدایت گردد. این محصول برای مجموعه های بزرگ نیز به دلیل دارا بودن سایز های مختلف قطر فیلتر قابل استفاده می باشد.

 

خرید بهترین برند فیلتر استخر و جکوزی از آریا استخر

در این گزارش شما عزیزان را با بهترین برندهای فیلتر تصفیه آب استخر و جکوزی در ایران آشنا کردیم و با ویژگی ها و کاربردهای هر یک آشنا شدید. این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که هر یک از فیلترهای نام برده شده را باید از مجموعه معتبر فروش تجهیزات استخر و جکوزی خریداری نمایید.

 

مجموعه آریا استخر (www.ariapool.com) یکی از شرکت های فروش انواع تجهیزات استخر، سونا و جکوزی در بهترین برندها و با کیفیت عالی می باشد.

 

آریا استخر انواع لوازم و تجهیزات اصلی و جانبی استخر و جکوزی مانند پکیج تصفیه استخر، انواع فیلترهای تصفیه، مبدل های گرمایشی، گرمکن استخر، نردبان و دیگر تجهیزات را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز جهت سفارش و خرید قرار خواهد داد.

جدیدترین مطالب سایت