بهترین برند های لاک ناخن در ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین برند های لاک ناخن در ایران

ناخن دست یا پا به صورت روزانه با برخوردهای که با اجسام مختلفی دارد دچار شکستگی و ترک خوردگی می‌شود که در نهایت بر زیبایی ناخن اثری نامطلوب می‌گذارد. راه‌های مختلفی است که بتوان با آن موجبات زیبایی هر چه تمام‌تر ناخن دست یا پا شد. بهترین برند های لاک ناخن در ایران وجود دارند که در هزاران رنگ تولید شده‌اند. همین رنگ‌های مختلف هستند که ذوق بانوان را در خرید لاک ناخن از الانزا دو چندان می‌کنند. با استفاده از این لاک‌ها می‌توانید زیبایی را به ناخن‌های خود هدیه دهید.

 

زیبایی دست در هنگام رویارویی با یک دوست یا حضور در مجالس جشن و عروسی بسیار مهم است. بنابراین بانوان می‌توانند با به کار گیری بهترین برند های لاک ناخن در ایران دست و ناخن خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند. مدل‌های فانتزی و زیبایی که وجود دارند در آرایش ناخن بهترین گزینه هستند.

 

بهترین برند های لاک ناخن در ایران کدامند؟

لاک از دوست داشتنی‌های است که دختران خردسال به آن علاقه وافری دارند و مدام به دنبال بهترین رنگ آن متناسب با لباس خود هستند. اما کودکان به دلایل مختلفی در معرض بیماری‌های متفاوتی هستند که یکی از آنها جویدن ناخن لاک زده  است. بنابراین قبل از آنکه این محصول را خریداری کنید بهتر است بدانید که بهترین برند های لاک ناخن در ایران کدامند؟

 

آیا موادی که درون آنها وجود دارد بیماری‌زا هستند یا خیر؟ برای این منظور راه‌های متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها خرید از مارک اصلی به صورت آنلاین از طریق سایتی معتبر است.

 

این محصول به دلیل داشتن مواد شیمایی برای کودکان توصیه نمی‌شود اما تولیدکنندگان محصولاتی با بهترین مواد اولیه و مارک تولید نموده‌اند تا مشتریان در هر رده سنی که هستند بتوانند آن را خریداری نمایند. خرید این مارک‌های اصلی کمترین ضرر را به کودکان می‌رساند.

 

مواد تشکیل دهنده لاک ناخن کدامند؟

رنگ کردن ناخن امری است که از دیرباز مورد پسند خانم‌ها بوده چون زنان ذاتاً میل به آرایش کردن و زیبا بودن را دارند و از هر فرصتی برای این کار و درخشیدن استفاده می‌کنند. وقتی نگاهی به تاریخ استفاده از لوازم آرایشی می‌کنیم خواهیم دید که از مواد مختلف طبیعی برای رنگ کردن ناخن استفاده می‌کردند و این ذوق بانوان را در هر ملیتی که هستند را نشان می‌دهد که شامل انواع صمغ یا موم و مواد گیاهی مانند حنا می‌شود.

 

امروزه به دلیل میزان تقاضای بالایی خرید لاک نمی‌توان از مواد این‌چنینی در تولیدات انبوه انواع لاک استفاده نمود و به همین دلیل از مواد شیمیایی در این باره استفاده می‌کنند که شامل سه اصل می‌باشد.

 

مواد پلیمری

ماده تعلیق کننده

مواد رنگی

این مواد در کنار هم برای تولید بهترین برند های لاک در ایران به کار می‌روند. لاک ناخن ممکن است در صورت نداشتن مواد تعلیق کننده بعد از مدتی خشک یا سفت شوند و از حالت مایع خارج شوند به همین دلیل از استات استفاده می‌کنند. نیتروگلوگز از دیگر مواد پلمیری بوده که برای بهتر ظاهر شدن لاک برروی ناخن از آن بهره می‌گیرند و باعث می‌شود که لاک بر روی ناخن حالت چسبندگی خود را حفظ کند و فقط با استون یا رقیق کننده می‌توان آن را پاک کرد. رنگ‌دانه‌های که در ‌آن به کار می‌روند نیز متفاوت هستند.

 

به طور مثال از دی اکسید تیتانیوم استفاده می‌شود هر رنگ فرمول شیمیایی مخصوص به خود را دارد. در برخی از مواقع ممکن است نیاز داشته باشید از استون یا رقیق کننده لاک استفاده کنید زیرا به دلایل مختلفی لاک سفت شده و قابل استفاده نیست در این صورت رقیق کننده لاک نیز از مواد تولید لاک محسوب می‌شوند.

بهترین برند های لاک ناخن در ایران

برای خرید بهترین برند های لاک ناخن در ایران به چه نکاتی توجه کنیم؟

لاک ناخن وسیله‌ای آرایشی و بهداشتی است اما به دلیل مماس بودن با پوست باید بهترین مدل آن را خریداری نمود. خرید لاک از افراد دست فروش بزرگ‌ترین اشتباه است زیرا از موادی که در این ماده به کار رفته اطلاع چندانی نداریم. بهترین کار خرید از بهترین برند های لاک ناخن در ایران بوده زیرا محصولی با کیفیت با بهترین مواد اولیه که ضرری برای بدن نداشته باشد را دارا می‌باشند.

 

خرید لاک با توجه به نوع آرایش و لباسی که داریم نیز اهمیت بالایی دارد و اغلب ست کردن این موارد را در نظر می‌گیرند. لاک‌ها انواع متفاوتی دارند که در انتخاب آنها بیشتر سلیقه شخصی مطرح خواهد بود. از زیباترین لاک‌های موجود در بازار لاک آیینه‌ای، لاک براق کننده، حجم دهنده، لاک مخملی، لاک‌های شنی و.. را می‌توانیم نام ببریم.

 

ناخن مصنوعی

برخی از افراد دارای ناخن‌های پهن و شکننده‌ای دارند و لاک زدن بر روی آن‌ها جذابیت خاصی ندارد برای این افراد پیشنهاد می‌کنیم از ناخن‌های مصنوعی که در بازار به صورت‌های متفاوتی در نوع رنگی و بی رنگ وجود دارند استفاده کنند. استفاده از ناخن مصنوعی پیچیدگی خاصی ندارد و چون گذاشتن و برداشتن آن به دست خود شخص انجام می‌شود و نیازی به کمک ندارد اغلب خانم‌ها دوست دارند آن را امتحان کنند خصوصاً خانم‌های که نوزاد دارند و نمی‌توانند ناخن بکارند یا ناخن خود را بلندتر از حد معمول کنند. این خانم‌ها به راحتی با استفاده از چسب ناخن می‌توانند ناخن مورد نظر خود را بر روی ناخن خود فیکس کنند. این چسب را با کمی فشار می‌توان از روی ناخن کند و نیازی به حلال ندارد. مزیت‌های ناخن مصنوعی به نسبت لاک فراوان است اما مهمترین آن حفظ سلامت انگشتان و ناخن و عدم به وجود آمدن عفونت در زیر ناخن کشت شده خواهد بود.

بهترین برند های لاک ناخن در ایران

خرید لوازم آرایشی به صورت آنلاین

خرید لوازم آرایشی بخش عمده از خریدهای خانم‌ها را تشکیل می‌دهد و همیشه به دنبال بهترین مارک این نوع از محصولات هستند. به طور مثال خرید بهترین برند های لاک ناخن در ایران یا خرید انواع ناخن مصنوعی برای آنان اهمیت زیادی دارد. ما در این مطلب سعی داریم بهترین سایت خرید و استعلام لیست قیمت لوازم آرایشی الانزا را به بانوان معرفی کنیم تا محصولی را با توجه به مارک و برندی که دارد بتوانند تهیه کنند. در این سایت انواع متفاوتی از لاک‌های زیبا و فانتزی را می‌بینید که در نوع خود بی‌نظیر هستند. علاوه بر آن می‌توانید اکسسوری و انواع رگ مو، ریمل، ٰرژ و انواع اکسسوری یا پوشاک زنانه یا مردانه را نیز تماشا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق لینکی که ارائه می‌کنیم اقدام کنید.

 

فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com/ یکی از همان فروشگاه های معتبر برای خرید غیر حضوری شما است که این امکان را به شما می دهد تا در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به صورت چت آنلاین یا از طریق شماره تماس های موجود در سایت(02191008292) در صورت بروز مشکل ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه ی خرید اینترنتی را نداشته باشید.

 

ادرس: تهران، ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، کوچه خلیل زاده، پلاک ۴۱، طبقه اول – کدپستی: 1969754864

آدرس اینترنتی فروشگاه الانزا: https://elanza.com/

ایمیل ارتباطی: cs@elanza.com

اینستاگرام الانزا: https://www.instagram.com/elanza.shop

لینکدین الانزا: https://www.linkedin.com/company/elanza-com

آپارات الانزا: https://www.aparat.com/Elanzacom

جدیدترین مطالب سایت