بهترین تلویزیون‌های اسنوا کدام‌اند؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین تلویزیون‌های اسنوا کدام‌اند؟

یکی از برندهای تلویزیون که طی این سال‌ها نام آن سر زبان‌ها افتاده و با استقبال عمومی مردم مواجه شده، برند اسنوا است. اسنوا به دلیل وجود تنوع زیاد در بین محصولات خود و توجه به کیفیت کالاهای تولید شده، محبوبیت روزافزونی میان مردم یافته است.

 

امروزه کمتر خانه‌ای را می‌توان یافت که یکی از انواع محصولات اسنوا در آن وجود نداشته باشد. علاوه بر این کیفیت و قیمت مناسب محصولات اسنوا باعث شده است که این برند جزو گزینه‌های مهم روی میز بسیاری از افراد از جمله زوج‌های جوان برای تهیه‌ی مایحتاج اولیه‌ی زندگی‌شان باشد.

 

با توجه به قیمت تلویزیون اسنوا و کیفیتی که طی مدت فعالیت گروه صنعتی انتخاب بارها اثبات شده است، به‌نظر می‌رسد تلویزیون اسنوا یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای خرید است. در این یادداشت به معرفی بهترین تلویزیون‌های اسنوا می‌پردازیم. امیدواریم با مطالعه‌ی این مطلب بتوانید بهترین تلویزیون ممکن را با توجه به امکانات و قیمت مدنظرتان پیدا کنید.

 

بهترین تلویزیون‌های اسنوا کدام‌ مدل ها هستند؟

همانطور که گفتیم تلویزیون‌های تولید شده در گروه صنعتی اسنوا همگی از حداقل استانداردهای مورد نیاز برای عرضه به بازار برخوردارند. علاوه بر این جهت تضمین، این شرکت 24 ماه خدمات پس از فروش و امکان تعویض رایگان در صورت بروز هرگونه مشکل را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین مدل‌های تلویزیون اسنوا پرداخته‌ایم. امیدواریم مطالعه‌ی معرفی آن محصولات به شما در انتخاب مناسب‌ترین گزینه در میان تلویزیون‌های موجود در لیست محصولات اسنوا کمک کند.

برای دیدن لیست قیمت روز انواع تلویزیون به سایت زومیت مراجعه کنید.

 

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA640U

اولین گزینه در لیست بهترین تلویزیون‌های اسنوا، بی‌شک تلویزیون هوشمند مدل تلویزیون هوشمند مدل SSD-50SA640U است. این تلویزیون 50 اینچ بوده و با پشتیبانی از اتصال انواع پورت‌ها قادر است تا به انواع لوازم جانبی همچون رایانه‌های شخصی، فلش مموری و غیره متصل شود.

این نوع از تلویزیون هوشمند اسنوا با داشتن امکان اتصال به شبکه‌ی پرسرعت اینترنت، ارسال وایرلس محتوا از طریق تلفن همراه دارای سیستم عامل آیفون و اندروید و ضبط برنامه‌ها بر اساس جدول زمان‌بندی توانسته است نام خود را در صدر بهترین تلویزیون‌های اسنوا قرار دهد.

بر اساس گزارش اعلام شده در سایت زومیت، قیمت این مدل از تلویزیون هوشمند اسنوا در زمستان 1401 معادل 12 میلیون تومان تعیین شده است.

 

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA560U

رتبه‌ی‌ دوم در لیست بهترین تلویزیون‌های اسنوا بی‌شک متعلق به مدل SSD-55SA560U است. اندازه‌ی این تلویزیون 55 اینچ بوده و از مدل قبلی پنج اینچ بزرگ‌تر است.

 

همین موضوع است که باعث می‌شود این تلویزیون به یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در سالن‌های انتظار مراکز درمانی، ورزشی و فرهنگی تبدیل شوند. همینطور اگر سالن منزل‌تان بزرگ و برای آن به دنبال یک تلویزیون با اندازه‌ی مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید این تلویزیون را مدنظر قرار دهید.

 

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA560U با اندروید 9 وارد بازار شده است و به‌سادگی به وسایل دیجیتال شما متصل می‌شود. همچنین کیفیت صدا و وضوح تصویر مطلوب آن توانسته نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. در حال حاضر قیمت این تلویزیون 15 میلیون تومان است.

 

تلویزیون اسنوا مدل SLD-32A1220

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-32SA1220 دارای صفحه نمایش 32 اینچی است. تصاویر در این تلویزیو دارای کیفیت HD است و وضوح و شفافیت بسیار بالایی را به نمایش درمی‌آورد. این تلویزیون با دارا بودن زاویه‌ی ‌دید 178 درجه‌ای، امکان تماشا را از زوایای وسیعی فراهم می‌آورد.

 

نسبت تصویر این مدل تلویزیون اسنوا  16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به نمایش می‌گذارد. سیستم‌صوتی آن دوکاناله است و به وسیله‌ی دو بلندگوی 10 واتی، مجموعاً 20 وات صدا تولید می‌کند.

 

این مدل تلویزیون، دارای دو درگاه HDMI و یک درگاه USB است. از دیگر ویژگی‌های این مدل، می‌توانیم به قابلیت ماشین زمان اشاره کنیم. نحوه‌ی عملکرد این قابلیت این‌گونه است که با ذخیره‌کردن برنامه‌‌ای کخ درحال‌پخش است، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید.

 

تلویزیون اسنوا مدل SK15100U

اندازه‌ی صفحه نمایش این تلویزیون 75 اینچ است. نوع صفحه‌ی ان تخت بوده و دارای قابلیت ارتقای رزولوشن تصویر است. سیستم اسپیکر این نوع تلویزیون اسنوا دو کاناله است و دو بلندگوی 15 وات دارد. به‌همین دلیل کیفت صدای بالایی دارد و صدا به تمام قسمت‌های خانه می‌رسد. نوع رابط این تلویزیون اندروید است و دارای قابلیت اتصال به وای‌فای را نیز دارد.

 

سخن پایانی

لیست بهترین تلویزیون‌های اسنوا را تا ده شمار یا بیشتر می‌توان ادامه داد. ما در این یادداشت دو تلویزیون هوشمند و یک تلویزیون غیرهوشمند معرفی کردیم. قیمت تلویزیون اسنوا در تمامی این موارد بسیار مقرون به صرفه است. به طوری که می‌توان گفت تقریباً تمام افراد با هر بودجه‌ای که برای خرید تلویزیون در نظر داشته باشند قادر خواهند بود از محصولات این شرکت خریداری کنند.

با زومیت، در جریان مشخصات و قیمت جدیدترین محصولات تلویزیون بمانید:

https://www.zoomit.ir/

جدیدترین مطالب سایت