بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی + 3 مقصد مهم و اصلی گردشگری

مجموعه : رپورتاژ آگهی
بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی + 3 مقصد مهم و اصلی گردشگری

بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی

بعد از مدت ها که تصمیم به سفر می گیریم انتخاب مقصد سفر شاید مشکل باشه و نتوانیم بهترین مکان برای یک مسافرت عالی به همراه خانواده را بیابیم و همچنین بعد از انتخاب مقصد که می تواند داخلی و یا خارجی باشد، ابزار سفر، محل اقامت و یا اینکه چطور و چگونه بتوانیم به بهترین نحو ممکن به آن مکان خودمون را برسونیم هم درجه اهمیت بالایی داشته باشه.

 

در این مطلب سعی کردیم 3 مقصد مهم و اصلی گردشگری که هم داخلی و خارجی را شامل می شود برای شما معرفی کنیم. تور مشهد از سفرهای داخلی و تور استانبول و همچنین تور دبی از سفرهای خارجی انتخاب شده اند.

بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی + 3 مقصد مهم و اصلی گردشگری

تور مشهد

مشهد شهری است که در تمام فصول مملو است از گردشگران داخلی و خارجی، گردشگرانی که یا با تور مشهد به  سفر زیارتی، سیاحتی می روند و یا خود اقدام به رفتن می کنند.

مشهد مقدس علاوه بر بارگاه امام رضا علیه السلام مکان های دیدنی و گردشگری بسیاری نیز دارد.

 

آرامگاه فردوسی

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است. ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد.

 

سد کارده

اگر با تور مشهد به این شهر رفتید حتما از این سد در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال مشهد و از کیلومتر ۱۶ جاده کلات به سمت چپ منشعب می‌گردد دیدن کنید. سد از نوع بتنی دو قوسی متقارن مخزن و متشکل از ۱۵ بلوک ۱۰ متری با ارتفاع ۶۷ متر از پی و حجم ۳۲ هزار مترمکعب بتن‌ریزی می‌باشد.

 

موزه آرامگاه نادری

 موزه نادری در قسمت اصلی بنای یادبود آرامگاه نادرشاه افشار در دو تالار به منظور معرفی آثار تاریخی این دوره شکل گرفته است. چشم‌انداز خارجی بنا تندیس نادرشاه سوار بر اسب به همراه تنی چند از سربازانش بر فراز یک حجم سنگی مرتفع توسط  مجسمه ساز شهیر ایرانی زنده یاد استاد ابوالحسن صدیقی ساخته شده است.

بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی + 3 مقصد مهم و اصلی گردشگری

تور استانبول

سفر با تور استانبول به این شهر آسیایی – اروپایی می تواند بسیار جذاب باشد. هتل های متنوع و مجلل، مراکز خرید زیاد برای هر نوع سلیقه ای، مکان های دیدنی و گردشگری فراوان می تواند نیاز هر سلیقه ای را برآورده کند. قیمت تور استانبول در ماه های مختلف سال بسیار متفاوت می باشد. پس سعی کنید با بهترین هزینه ممکن به این شهر بروید.

 

مکان های دیدنی استانبول:

 

برج گالاتا

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است.

 

موزه باستان شناسی استانبول

یکی از موزه‌های مهم در ترکیه موزه باستان شناسی استانبول است که در واقع شامل سه موزه است: موزه باستان شناسی، موزه شرق باستان و موزه تایلد کیوسک.

 

کلیسای چورا

کلیسای چورا (Chora Church ) ممکن است کمی از لحاظ توریستی مورد لطف قرار نگیرد. اما بازدیدکنندگان از آن می گویند هنر زیبای بیزانس آن ارزش تلاش برای آمدن و دیدن دارد.

 

کلیسای آب انبار

کلیسای آب انبار (Basilica Cistern ) از قرن ششم زمانی که به سفارش امپراطور روم ژوستینین اول ساخته شد برای ساکنان استانبول آب فراهم آورده است.

 

مسجد سلیمانیه

بازدید کنندگان مسجد سلیمانیه می‌گویند زیبایی و آرامش مسجد به آنها حس الهام بخش معنوی می‌دهد. این مسجد در تپه سوم استانبول واقع شده و دستور ساخت مسجد در ۱۵۵۰ توسط سلطان سلیمان اول صادر شده است.

بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی + 3 مقصد مهم و اصلی گردشگری

تور دبی

دبی شهری است کاملا توریستی و انگار برای تفریح و گردش ساخته شده است. تور دبی با توجه به هتل های بیشمار آن قیمت های متفاوتی دارد. بهترین هتل های جهان را می توان در دبی یافت که البته قیمت های بالایی هم دارند. تور دبی را با قیمت مناسب تهیه کنید و به این شهر زیبای امارات سفر کنید.

 

مسجد جمیرا

یکی از جاذبهٔ های گردشگری و مکانهای دیدنی دبی است. «مسجد جمیرا» از زیباترین و معروفترین مسجدهای شهر دبی می‌باشد.

 

خانه شیخ سعید

یکی از مکانهای دیدنی دبی خانه شیخ سعید اقامتگاه رسمی شیخ سعید آل مکتوم، امیر دبی (1958-1912) و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم مرمت شده است تا بار دیگر در انتهای تونل شندغه دبی با سربلندی بایستد.

 

پارک خور

یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی پارک خور است.این پارک با طولی برابر 2.6 کیلومتر در امتداد خور دبی و در حد فاصل دو پل المکتوم و القرهود در بخش بردبی قرار گرفته است. شهر بچه ها در این پارک قرار دارد. سرزمین عجایب نیز در مجاورت این پارک قرار گرفته است…

 

پیست اسکی دبی‌

پیست اسکی دبی‌ یکی دیگر از مکانهای دیدنی دبی است.دارای 5 دور با ارتفاع و شیب متفاوت است که طولانی‌ترین دور ‌آن، 400 متر با سقوطی بیش از 60 متر می‌باشد.

 

رپورتاژ آگهی

جدیدترین مطالب سایت